توسط زهرادهقانی مطرح شده

علت قرمز شدن چراغ جارو رباتیک

سلام، جارو رباتیک مدل 11S مدت ۲روز هست که چراغ شارژ جاروی رباتی من بعد از شارژگیری قرمز میشود در حالی که قبلا آبی میشد مشکلی واسش پیش اومده؟ درضمن برنامه بهش داده بودم که هرروز راس ساعت ۶ عصر شروع بکارکنه ممنون میشم پاسخ بدین علت قرمز شدن چراغ جارو رباتیک از چیست؟ دفترچه راهنما فارسی هم نداره

9 پاسخ به این سوال داده شده
  • زهرادهقانی 27 مرداد 1400

    ممنونم ولی چطور میتونم شارژر وباطریشو تست کنم؟

      آی پی امداد 28 مرداد 1400

      سلام مشکل جاروی رباتیک شما از گرفتگی در سنسورهای زیر جارو است. سنسوررها جرم گرفته و باید با گوش پاک کن تمیز شود و تمام چرخ های زیر جارو روان شود. سنسور ها یه مانند حفره های ریز زیر جارو میباشند.

        آی پی امداد 28 مرداد 1400

        همچنین یک سری از برندها و مدل ها ، سنسور و لیزر دستگاه در دور جارو تعبیه شده است، که باید با دستمال و گوش پاک کن به تمیز کردن آن ها بپردازید.

  • زهرادهقانی 28 مرداد 1400

    خیلی زیاد متشکرم از اطلاعات جامعتون

      آی پی امداد 28 مرداد 1400

      موفق باشید

    Mohsen 24 مهر 1402

    سلام. من جارو s10 شیائومی رو تازه خریداری کردم. مخزن آب رو پر کردم و تی کش هم نصب کردم روش ولی رو حالت تی یکم از مسیر رو که میره، برمیگرده به شارژ و طی اصلا خیس نمیشه انگار خروجی آب نداره. چراغش هم قرمز میشه و برمیگرده به شارژ و خاموش میشه. ممنون میشم راهنمایی کنید

      آی پی امداد 25 مهر 1402

      درود، مشکل می تواند مربوط به سنسور، پمپ آب یا برد دستگاه باشد که باید این موارد را بررسی کنید.

    حمید ابوطالبی 02 اردیبهشت 1403

    با سلام جارو رباتیک فکر مدل rs780 بنده بعد از حدود دو ماه استفاده با وجود تمیز بودن بطور دائم ارور براش می‌دهد و می‌خواهد که بعد از تمیز شدن مجدد راه اندازی شود و تقریبا هر دو دقیقه همین ارور را میدهد.

      آی پی امداد 03 اردیبهشت 1403

      درود، ممکن است برس ها کثیف شده باشند یا مو در آنها پیچیده شده و یا پایه های برس آسیب دیده و به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند. همچنین این امکان وجود دارد که باتری دستگاه دچار مشکل شده باشد که نیاز به بررسی دارد.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد