این سوال توسط سحر واعضی پرسیده شده است

علامت دو فلش در ماشین ظرفشویی بوش

سلام وقت بخیر. بر روی نمایشگر ماشین ظرفشویی بوش من علامت دو فلش روی هم روشن شده. میخوام بدونم این علامت مربوط به چیه و چگونه برطرف میشه؟ ممنون

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 18 آبان 1402

    درود کاربر گرامی، هریک از علائم تعبیه شده بر روی نمایشگر ماشین ظرفشویی های بوش دارای معنای خاصی هستند که به هنگام روشن شدن یا چشمک زدن هریک از آنها، لازم است علت و نحوه بروز آن را بدانید. علامت فلش رفت و برگشت یا s یکی از علائم روی تمامی مدل های ظرفشویی بوش است که نشان دهنده به پایان رسیدن مقدار نمک ماشین ظرفشویی می باشد. زمانی که علامت این دو فلش روی صفحه نمایش دستگاه شما روشن می شود، لازم است ظرف نمک آن را با مقدار مناسبی از نمک کریستال درشت پر نمایید تا نمک مورد نیاز در هر چرخه شستشوی ظرفشویی اضافه شود. این نمک می تواند هرگونه رسوبات آهکی به هنگام شستشوی ظروف را از بین برده و موجب رفع سختی آب شود. در صورتی که آب منطقه شما سخت می باشد، لازم است حتما مسئله نمک ظرفشویی را مدنظر قرار داده و آن را پر نمایید. همچنین نادیده گرفتن علامت نمک ظرفشویی می تواند منجر به تجمع رسوب درون دستگاه شما و در نهایت از کار افتادن آن شود. اگر درون دستگاه خود نمک ریخته اید و همچنان این چراغ روشن است، مشکل مربوط به سنسور نمک بوده و بهتر است برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش خود از خدمات متخصصین آی پی امداد بهره مند شوید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست