توسط علیرضا مطرح شده

صدای ساید دوو

با سلام یه ساید دوو دارم که بیشتر اوقات صدایی آزار دهنده شبیه غار و غور شکم یا میشه گفت صدای آواز قمری میده که تکرار میشه، صدا هم مربوط به فن ها نمیباشد ممنون میشم راهنمایی کنید علت صدای ساید دوو از چیه؟

5 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 23 فروردین 1401

    درود کاربر گرامی، علت صدای ساید دوو شما مربوط به فن میباشد و اگر دو فن دارد جفت آن ها بررسی شود. ابتدا به میل شفت موتور فن روغن بزنید و اگر مشکل حل نشد، دقت نمایید تا با کشو ها برخورد نکند و سپس در صورت عدم رفع مشکل به تعویض فن بپردازید. توجه داشته باشید که صدا در یخچال میتواند به دلیل لرزش موتور، فن، گرفتگی فاضلاب و برگشت گاز باشد. برای تعمیر یخچال ساید دوو میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

  • علیرضا 24 فروردین 1401

    ممنون از راهنماییتون ولی ساید نو میباشد دو هفته است نصب شده ،اگر درب فریزر باز شود فن خاموش میشود ولی هنوز صدا پابرجاست پس از فن نمیباشد ،صدا از قسمت بالا میاید از نمایندگی هم میگن طبیعی هست و صدای پاشش گاز میباشد.حتی خواستند از خمیر صداگیر استفاده کنن که بنده مانع شدم علت این صدا را نمیدانم .در هر سیکل کاری هم تکرار میشود تقریبا نزدیک به آخر سیکل کاری

      آی پی امداد 25 فروردین 1401

      اگر درب باز بشه فن خاموش میشه. صدا از فنه. کمی به میل شفت روغن بزنید

    معصومه پرنیانی 11 خرداد 1402

    سلام، قبل از عید ساید دوو مدل ۳۱۳۳ خریدم و صدا میده. حالا می خوام بفروشم و اسنوا بخرم. از نظر شما ساید اسنوا صدا نداره؟ لطفا راهنمایی کنید.

      آی پی امداد 11 خرداد 1402

      درود، صدای دستگاه مربوط به موتور یخچال است که نوع و کیفیت موتور یخچال اسنوا و دوو در یک سطح می باشد.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد