توسط محمد حائری مطرح شده

صدای اضافی فن از ساید بای ساید بکو میاد

با سلام و خسته نباشید و تشکر از سایت آی پی امداد، بنده یک ساید بای ساید بکو دو درب دارم که مدتی است صدای یخچال زیاد شده که بنده متوجه شدم صدای فن است، این صدا وقتی درب یخچال را به سمت بالا هل میدهم و فشار وارد میکنم قطع میشود بلافاصله بعد از این که دستم را برمیدارم دوباره فن شروع به کار کردن میکند و جون باعث شده صدای یخچال زیاد شه کمی آزاردهنده است! البته بعضی روزها چند ساعت اصلا صدای این فن نمیاد ولی بعد چند ساعت دوباره این صدای اضافی به گوش میرسه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید  دلیل صدای اضافی فن از ساید بای ساید بکو میاد چیست؟ چون میترسم مشکل جدی باشد زودتر اقدام کنم.

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 19 مهر 1399

    درود کاربر گرامی، برای رفع مشکل ابتدا کمی روغن به میله های شفت فن بزنید و اگر مشکل حل نشد اقدام به تعویض نمایید.پ برای استفاده از خدمات تعمیرکار یخچال ساید بای ساید بکو میتوانید با آی پی امداد در ارتباط باشید.

  • محمد حائری 20 مهر 1399

    با تشکر از پاسختون،یعنی قاب پشت یخچال رو باز کنیم چون فن اونجاست درسته؟ یعنی ممکن فن خراب شده باشه که صداش زیاد شده! هزینه تعویضش چقدره حدودا؟

      آی پی امداد 20 مهر 1399

      بله امکان خرابی فن هست، در صورت عدم کار اقدام به تعویض نمایید. همچنین در نظر داشته باشید که با کمی روغن به میل شفت های فن امکان دارد صدا بیوفتد.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد