توسط محمد حسین نیرین مطرح شده

ثابت نشدن دمای یخچال الکترواستیل

با سلام و احترام خدمت کارشناس آی پی امداد، یخچال فریزر الکترواستیل بنده چند روزی است دچار مشکلی به شرح زیر شده است. دمای یخچال به عدد تعیین شده نمی‌رسد و ثابت نمی‌شود. دمای یخچال روی عدد ۳ درجه تنظیم شده است، ولی دما بر روی اعداد ۶ تا ۸ درجه چشمک زن می‌ماند و به دمای تعیین شده نمی‌رسد. این در حالی است که دمای فریزر بر روی عدد -۱۹ ثابت می‌شود. برای امتحان دمای یخچال را بر روی -۲ درجه قرار داده و ویژگی سوپرکول را فعال کردم، پس از چند ساعت دمای یخچال به ۰ درجه رسید و پس از آن که دمای تنظیم شده رو روی +۲ قرار دادم، در این عدد (+۲) ثابت شد، ولی به محظ غیر فعال کردن سوپرکول باز دما به ۶ تا ۷ درجه باز گشته و در حالت چشمک زن قرار گرفت. قابل ذکر است که در تمامی این مراحل فریزر به درستی کار کرده و در دمای تنظیم شده ثابت می‌شود. همچنین سرمای مطلوب داشته و یخ‌دان به طور کامل کار می‌کند. با تشکر

41 پاسخ به این سوال داده شده
  • مرتضی آزاد 22 خرداد 1402

    با سلام و خداقوت من هم مشکل پایین نیامدن دمای داخل یخچال رو دارم . چند روز پیش نمایندگی برای تعویض فن پشت یخچال اومد و اون رو تعویض کرد و برد یخچال رو هم نگاه کرد که گفت متاسفانه برد یخچال اجازه ریست کردن رو نمی‌ده .بعد از تعویض فن یخچال دمال یخچال که متغییر هستش و از نمایندگی پس از فروش خواستم که بیان برای بازدید ،گفتند که چون برد یخچال ریست نمیکنه باید برد یخچال رو تعمیر کنند ، آیا این مشکل از برد یخچال هستش مدل یخچال (الکترو استیلe27هستش)

      آی پی امداد 22 خرداد 1402

      درود، به احتمال زیاد مشکل مربوط به سنسور محیطی می باشد.

  • قلی زاده 07 دی 1402

    با سلام ،یخچال من هم سه روزه روی عدد 11چشمک زن هست و دما ثابت نمیشه،طبق اطلاعات شما که گفتین مشکل از سنسور محیطی هست بفرمایید چطور باید سنسور محیطی را چک کنیم ؟

      آی پی امداد 07 دی 1402

      درود، سنسور محیطی و برد را بررسی کنید. این سنسور در بدنه یخچال تعبیه شده است که باید مقدار اهم آن چک شود.

1 2
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد