این سوال توسط احمدی پرسیده شده است

خاموش شدن جاروبرقی آاگ بعد از 5 دقیقه

با سلام و تشکر از گروه خدمات آی پی امداد، من یک جاروبرقی آاگ aeg دارم که تا ۵ دقیقه باهاش جارو میزنم خاموش میشه و دو یا سه ساعت بعد روشن میشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید علت خاموش شدن جاروبرقی آاگ بعد از 5 دقیقه چیست؟

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 20 مهر 1399

    درود کاربر گرامی، اگر جاروبرقی آاگ aeg شما بعد از 5 دقیقه خاموش میشود، برای رفع مشکل موارد زیر را انجام دهید: 1: ابتدا فیلترها را تمیز نمایید(فیلتر پاکت و موتور) 2: توجه نمایید تا پاکت پر نباشد و از پاکت مرغوب استفاده نمایید. 3: موتور جاروبرقی آاگ شما دارای یک سنسور حرارتی (ترموستات) میباشد و به مرور زمان حساسیت خود را از دست میدهد و باعث خاموش شدن میشود برای رفع این مشکل میتوانید سنسور را از مدار خارج نمایید. برای استفاده از خدمات مرکزی جاروبرقی آاگ میتوانید با آی پی امداد در تماس باشید.

  • پریسا رستمی 29 اردیبهشت 1403

    سلام جارو برقی aeg مدل vx9دارم. بعد از ۵ دقیقه خاموش میشه و چند ساعت بعد روشن میشه. الان هم خودش خود به خود روشن میشه و خاموش میشه.

      آی پی امداد 29 اردیبهشت 1403

      درود، ابتدا فیلترها، پاکت و خرطومی دستگاه را بررسی و در صورت نیاز آنها را تمیز یا تعویض کنید. در ادامه لازم است کلیدها، پلاتین های سیم جمع کن و ترموستات حرارتی داخل موتور بررسی شود.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست