logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

مشکلات صندلی ماساژور

مشکلات صندلی ماساژور
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله مشکلات صندلی ماساژور به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

این مطلب را به بررسی مشکلات صندلی ماساژور اختصاص داده ایم. آنچه در این مطلب خواهید خواند، در شناسایی ایرادت رایج صندلی ماساژور و روش برطرف کردن آنها به شما کمک می کند؛ زیرا در این مطلب به هر آنچه که یک تکنسین حرفه ای در مورد خرابی صندلی ماساژور و بررسی مشکلات آن می داند، اشاره شده است. همچنین تکنسین های حرفه ای مجموعه آی پی امداد علاوه بر پاسخگویی به سوالاتی که شما عزیزان در قسمت نظرات این مطلب و یا بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد مطرح می کنید، برای عیب یابی و تعمیر مشکلات صندلی ماساژ نیز به شما کمک خواهند کرد.

مشکلات رایج صندلی ماساژور

صندلی های ماساژور با وجود تکنولوژی به کار رفته در آن ها برای ماساژ بدن و رفع خستگی با استفاده از برنامه های مختلف ماساژ، در صورت خرابی تعمیر آن سخت و پیچیده خواهد بود. ما در ادامه مشکلات رایج صندلی ماساژور را خواهیم گفت:

  1. روشن نشدن صندلی ماساژور
  2. از کار افتادن کنترل های حرارتی دستگاه
  3. عمل نکردن تکنیک های ماساژ دستی
  4. خرابی ریموت کنترل صندلی ماساژ و کار نکردن آن
  5. صدای زیاد صندلی ماساژور حین کار
  6. آسیب دیدن کابل صندلی ماساژور

مشکلات رایج صندلی ماساژور

عیب یابی 6 مشکل صندلی ماساژور و رفع آنها

حال که ایرادهای صندلی ماساژور را شناختیم، بهتر است در مورد عیب یابی مشکلات صندلی ماساژ و روش های برطرف کردن آنها نیز توضیحات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم:

روشن نشدن صندلی ماساژور

اگر متوجه شدید صندلی ماساژور شما روشن نمی شود، این موارد را بررسی کنید:

  • کلید برق خانه و اطمینان از وصل بودن برق ساختمان
  • سیم و کابل های صندلی ماساژ
  • قدرت داشتن پریز برق برای راه اندازی صندلی

روشن نشدن صندلی ماساژور

قطعا بررسی همه این موارد نیاز به حضور تکنسین حرفه ای دارد و شما به تنهایی نمی توانید این مشکلات را برطرف کنید و باید در اولین فرصت با فرد متخصص در زمینه عیب یابی و تعمیر صندلی ماساژ خود تماس بگیرید. توصیه میکنیم در صورت نیاز به حضور تکنسین، به سایت آی پی امداد مراجعه کنید و درخواست حضور تعمیرکار این مجموعه در محل خود را ثبت کنید.

از کار افتادن کنترل های حرارتی صندلی ماساژ

اگر کنترل های حرارتی صندلی ماساژور از کار افتاده است و شما نمی توانید سطح گرما را در تمام قسمت های کمر احساس کنید، بهتر است ابتدا فعال بودن حالت گرمادهی صندلی ماساژور را بررسی کنید و در صورت ادامه داشتن مشکل، با فروشنده و یا نمایندگی صندلی تماس بگیرید. همچنین میتوانید از تکنسین های آی پی امداد برای حل مشکل از کار افتادن کنترل های حرارتی دستگاه خود کمک بگیرید.

از کار افتادن کنترل های حرارتی صندلی ماساژ

عمل نکردن تکنیک های ماساژ دستگاه

اگر حین ماساژ گرفتن از صندلی ماساژور متوجه شدید که دستگاه ناگهانی خاموش شده است، بهتر است نسبت به این مشکل بی تفاوت نباشید و یک بار صندلی را خاموش و روشن کنید. همچنین بهتر است بررسی کنید که عملکرد ماساژ به طور مناسب مطابق با موقعیت بدن شما انجام شود.

  • برای مثال ببینید آیا غلتک های ماساژ گردن به درستی همان قسمت از بدن را ماساژ می دهند.
  • اگر متوجه شدید هر دو قسمت پشت صندلی از کار افتاده و غلتک های نشیمن گاه نیز از کار افتاده است، به احتمال زیاد به دلیل خرابی موتور است و باید هرچه سریع تر آن را تعویض کنید.
  • میتوانید از تعمیرکار آی پی امداد برای تعمیر موتور صندلی ماساژور کمک بگیرید.

خرابی ریموت کنترل صندلی ماساژور و کار نکردن آن

خرابی ریموت کنترل صندلی ماساژور ممکن است به دلیل عدم اتصال مناسب کابل آن باشد. همچنین ممکن است ریموت کنترل به طور کلی خراب شده و نیاز باشد آن را تعویض کنید. اما گاهی ممکن است تنها چراغ های ریموت کنترل سوخته باشند و تصور کنید خراب شده و از کار افتاده است.

  • اگر عملکرد صحیح صندلی ماساژور با اختلال مواجه شده باشد اما ریموت سالم باشد، ممکن است مشکل از خرابی قطعات داخلی و یا عدم اتصال صحیح کابل ریموت کنترل به صندلی باشد.
  • برای یافتن علت اصلی خرابی ریموت کنترل باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

خرابی ریموت کنترل صندلی ماساژور و کار نکردن آن

صدای زیاد صندلی ماساژور حین کار

شنیده شدن صداهای غیرعادی از صندلی ماساژور ممکن است به این دلایل باشد:

  • وجود اصطکاک میان قطعات داخلی صندلی ماساژور یکی از دلایل تولید صداست. برای حل این مشکل باید از روغن ماساژ برای روان کردن قطعات و جلوگیری از ایجاد اصطکاک بین آن ها استفاده کنید.
  • خراب شدن رویه صندلی ماساژور باعث ایجاد صدای غیرعادی در صندلی ماساژور خواهد شد.
  • بروز مشکل در نوارهای شیشه یا حرکتی میتواند باعث شود که صندلی ماساژور صدای بلندی داشته باشد.
  • خرابی برخی قطعات داخلی صندلی ماساژور نیز ممکن است در تولید صدا در صندلی ماساژور بی تاثیر نباشد. با تعویض این قطعات قطعا مشکل برطرف میشود.

آسیب دیدن کابل صندلی ماساژور

اگرچه بررسی کابل و سیم های صندلی ماساژور نیاز به دانش فنی و تخصص و تجربه دارد، اما میتوانید همه سیم و کابل های صندلی را بررسی کنید و دو کابل را در کنار هم قرار دهید و به هم وصل کنید تا بتوانید قسمت آسیب دیده را شناسایی کنید. سپس برای برطرف شدن این مشکل با کارشناس فنی آی پی امداد تماس بگیرید.

آسیب دیدن کابل صندلی ماساژور

برای تعمیر مشکلات صندلی ماساژور چه باید کرد؟

اگر پس از عیب یابی مشکلات صندلی ماساژور ترجیح می دهید تعمیر آن را به یک تکنسین با تجربه بسپارید، می توانید از تعمیرکاران متخصص و مجرب آی پی امداد کمک بگیرید. مجموعه آی پی امداد با نیم قرن تجربه در زمینه تعمیر انواع دستگاه های برقی با حرفه ای ترین تکنسین ها همکاری می کند. تکنسین های متخصص مجموعه آی پی امداد از دانش فنی به روز بهره مند هستند و دائما در حال ارتقا اطلاعات خود در زمینه تعمیرات صندلی ماساژ می باشند. شما عزیزان می توانید برای رفع مشکلات صندلی ماساژور خود با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید یا درخواست خود را در سایت آی پی امداد ثبت کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد