logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نحوه تعمیر سرهای ماساژ پاره یا آسیب دیده صندلی ماساژ

نحوه تعمیر سرهای ماساژ پاره یا آسیب دیده صندلی ماساژ
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نحوه تعمیر سرهای ماساژ پاره یا آسیب دیده صندلی ماساژ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

این مطلب از آی پی امداد را به بررسی سری های صندلی ماساژور اختصاص داده ایم و در مورد ویژگی این گوی و غلتک ها و نحوه تعمیر سرهای ماساژ پاره یا آسیب دیده صندلی ماساژ خواهیم گفت. همچنین سعی میکنیم در مورد دلایل خرابی آنها و روش های جلوگیری از آسیب دیدن گوی و غلتک های صندلی ماساژور اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. آنچه خواهید خواند، اطلاعات و راهکارهایی است که توسط با تجربه ترین تکنسین های مجموعه آی پی امداد تایید شده است. تکنسین های مجموعه آی پی امداد پاسخگوی سوالات شما در مورد نحوه تعمیر سرهای ماساژ پاره یا آسیب دیده صندلی ماساژ نیز هستند. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به بخش نظرات این مطلب و یا بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد سوال خود را مطرح کنید تا کارشناسان فنی مجموعه در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

ثبت درخواست تعمیر سرهای ماساژ آسیب دیده صندلی ماساژ

برای اینکه بتوانید از خدمات تعمیر سرهای ماساژ پاره یا آسیب دیده صندلی ماساژور در آی پی امداد بهره مند شوید، می توانید موارد زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس گرفته و یا درخواست تعمیرات سرهای ماساژ صندلی ماساژور خود را در سایت آی پی امداد ثبت کنید.
  • پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود که حاوی اطلاعاتی شامل، مشخصات تکنسین و زمان حضور او در محل، گارانتی، فاکتور و … می باشد.
  • تکنسین متخصص مجموعه در سریع ترین زمان ممکن به محل شما مراجعه کرده و سرهای ماساژ دستگاه را با قطعات فابریک تعمیر می کند.
  • در پایان کار تعمیرات صندلی ماساژور خود می توانید گارانتی 3 الی 12 ماه به همراه فاکتور رسمی را از تعمیرکار مربوطه دریافت نمایید.
  • همچنین می توانید از طریق پنل کاربری خود به خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار متخصص آی پی امداد امتیاز دهید.

با ویژگی های سرهای ماساژور در صندلی ماساژ آشنا شوید

سرهای ماساژور که شامل گوی و غلتک هایی هستند که در قسمت های مختلف صندلی ماساژور تعبیه شده اند، بر اساس نوع و مدل دستگاه ویژگی های متفاوتی دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

ویژگی های سرهای ماساژور در صندلی ماساژ

جنس غلتک ها و گوی ها

  • در صندلی ماساژورهای مختلف ممکن است جنس غلتک و گوی های صندلی ماساژور متفاوت باشد.
  • به طور کلی جنس این سری ها از سیلیکون، پلاستیک های باکیفیت و یا فلز مناسب است.
  • جنس های مختلف گوی ها و غلتک های صندلی ماساژور ممکن است باعث شوند که تجربه های متفاوتی از ماساژ داشته باشید.

طراحی گوی ها و غلتک های صندلی ماساژور

  • تنوع در طراحی و ساختار سری های ماساژور در صندلی ماساژ باعث ارائه تکنیک های مختلف ماساژ میشود.
  • گوی و غلتک های صندلی ماساژور ممکن است اشکال گرد، صاف، متمایل و یا مخروطی داشته باشد.

سفتی و نرمی سری های ماساژ

  • نرم بودن یا سفت بودن غلتک ها و گوی های به کار رفته در صندلی ماساژور باعث ایجاد تجربه های متفاوتی از ماساژ خواهد شد.
  • سری های نرم تر برای ماساژهای ریلکسی و آرام مناسب است. سری های سفت تر نیز باعث ماساژ عمیق عضلات خواهد شد.

ابعاد و اندازه غلتک ها و گوی ها

  • گوی و غلتک های به کار رفته در صندلی ماساژور اندازه های مختلفی دارند و با کمک آنها نقاط مختلف بدن ماساژ داده میشود.

قابلیت های ویژه

  • در برخی از صندلی های ماساژور گوی و غلتک ها دارای ویژگی های خاص مانند ایجاد گرما و ارتعاش برای تجربه ماساژ لذت بخش تر هستند.

7 علت آسیب دیدن گوی و غلتک صندلی ماساژور

گوی و غلتک های صندلی ماساژور مانند سایر قطعات و اجزای این دستگاه ممکن است به دلایلی آسیب ببینند و باعث تاثیر منفی روی عملکرد صحیح آن ها شود. در ادامه این عوامل را خواهیم شناخت:

7 علت آسیب دیدن گوی و غلتک صندلی ماساژور

  1. استفاده نادرست

اگر هنگام استفاده از صندلی ماساژور، سرعت و شدت بالای حرکات ماساژ را انتخاب کنید، ممکن است فشار زیادی به گوی و غلتک ها وارد شود و باعث آسیب دیدن آنها شود.

  1. عوامل محیطی

هرگونه عامل بیرونی مثل نفوذ گرد و غبار و تغییرات دما میتوانند روی عملکرد گوی و غلتک ها تاثیر منفی بگذارند و باعث خرابی آنها شوند.

  1. عدم نگهداری و مراقبت صحیح از دستگاه

اگر نسبت به مراقبت از صندلی ماساژور بی تفاوت باشید و به طور منظم از آن نگهداری نکنید، قطعا گوی و غلتک ها آسیب خواهند دید. همانطور که میدانید، عملکرد صحیح صندلی ماساژور در گرو سلامت و عملکرد درست گوی و غلتک هاست.

  1. مشکلات نرم افزاری

با توجه به اینکه صندلی ماساژور از دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تشکیل شده است، بروز مشکلات نرم افزاری مثل کنترل حرکت ماساژورها و یا پنل کنترل باعث میشود که گوی و غلتک ها نتوانند کار خود را به درستی انجام دهند.

  1. آسیب دیدن سیم و کابل صندلی ماساژور

با توجه به اینکه سیم و کابلها انرژی الکتریکی بخش های مختلف صندلی ماساژور را تامین می کنند و غلتک ها و گوی های ماساژ نیز بخشی از سیستم صندلی هستند، هرگونه آسیب به سیم و کابل روی عملکرد صحیح گوی و غلتک ها تاثیر منفی میگذارد. آسیب دیدن سیم و کابل ممکن است باعث قطع عملکرد سری های ماساژور شود.

  1. استفاده مکرر

اگر بیش از حد و برای مدت طولانی از صندلی ماساژور استفاده کنید، قطعات مکانیکی آن ها فرسوده شده و دچار ساییدگی میشوند. با توجه به اینکه غلتک و گوی ها جزء قطعات متحرک هستند، با استفاده طولانی مدت دچار آسیب دیدگی میشوند.

  1. بی کیفیت بودن قطعات به کار رفته در صندلی ماساژور

یکی از دلایل خرابی گوی و غلتک ها این است که مواد به کار رفته برای ساخت آنها از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و پس از مدتی استفاده از کار می افتند.

برای جلوگیری از خرابی سرهای ماساژ در صندلی ماساژور چه باید کرد؟

در ادامه به بررسی روش های جلوگیری از بروز هرگونه خرابی در سرهای ماساژ صندلی ماساژور شما خواهیم پرداخت:

  • نفوذ گرد و غبار یکی از دلایل خرابی قطعات داخلی صندلی ماساژور است. بنابراین به صورت منظم اقدام به تمیز کردن صندلی ماساژور خود نمایید.
  • به صورت دوره ای و منظم قطعات متحرک مکانیکی و الکترونیکی مانند گوی و غلتک های صندلی ماساژور را بررسی کنید. البته باید این کار توسط تکنسین حرفه ای انجام شود تا در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات صورت بگیرد. توصیه میکنیم برای انجام این کار از تکنسین های مجموعه آی پی امداد کمک بگیرید.
  • از صندلی ماساژور به درستی و در فواصل زمانی توصیه شده توسط تولیدکننده استفاده کنید.
  • برای حفظ سلامت قطعات صندلی ماساژور، آن را در محیط مناسب یعنی محیط خشک و خنک قرار دهید. همچنین از دستگاه در برابر نفوذ رطوبت و گرمای زیاد محافظت کنید.
  • از سیم کشی و کابل های دستگاه به خوبی استفاده کنید و آنها را از عوامل خارجی آسیب زننده دور نگه دارید.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد