logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نحوه تعمیر سیم کشی برقی صندلی ماساژور

نحوه تعمیر سیم کشی برقی صندلی ماساژور
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نحوه تعمیر سیم کشی برقی صندلی ماساژور به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در این مطلب دلایل خرابی سیم کشی برقی صندلی ماساژور را بررسی می کنیم و در مورد اینکه قطع شدن و خرابی سیم کشی صندلی ماساژ چه مشکلاتی را به وجود می آورد، اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. لطفا تا پایان مطلب با آی پی امداد همراه باشید. لازم به ذکر است با توجه به پیچیدگی سیستم صندلی ماساژ، عیب یابی و تعمیر آن به خصوص مشکل خرابی سیم و کابل آن، باید توسط تکنسین حرفه ای انجام شود. اگر برای تعمیر سیم کشی برقی صندلی ماساژور نیاز به حضور تکنسین حرفه ای دارید، میتوانید از خدمات متخصصین مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد بهره مند شوید.

نحوه ثبت درخواست تعمیر سیم کشی صندلی ماساژ در آی پی امداد

در صورتی که سیم و کابل صندلی ماساژور شما دچار خرابی شده است، باید تعمیر یا تعویض آن را به یک تکنسین مجرب بسپارید. چنانچه قصد تعمیرات سیم کشی صندلی ماساژ خود را دارید، می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس حاصل نمایید. در ادامه به بررسی نحوه انجام این کار برای شما پرداخته ایم:

  1. ابتدا می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس گرفته و یا درخواست خود را در سایت مجموعه آی پی امداد ثبت نمایید.
  2. پس از ثبت درخواست شما، شماره اشتراک و لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود.
  3. در پنل کاربری خود می توانید مشخصات تکنسین و زمان حضور وی در محل، مدت زمان گارانتی، فاکتور و … را مشاهده نمایید.
  4. در بازه زمانی کوتاهی، تعمیرکار متخصص به همراه تجهیزات لازم جهت تعمیر سیم و کابل صندلی ماساژور به محل شما مراجعه می کند.
  5. پس از اتمام تعمیرات دستگاه شما با قطعات اورجینال، فاکتور معتبر و ضمانت نامه شرکتی به شما تعلق خواهد گرفت.
  6. همچنین می توانید نسبت به کیفیت خدمات ارائه شده در پنل کاربری خود به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.

چه عواملی باعث آسیب دیدن سیم و کابل صندلی ماساژور میشود؟

خرابی سیم و کابل صندلی ماساژور یکی از مشکلات رایج این دستگاه است. شناخت عوامل آسیب زننده به سیم کشی صندلی ماساژور میتواند به کاربران برای محافظت بهتر از این دستگاه کمک کند. دلایلی که باعث آسیب دیدن سیم کشی برقی صندلی ماساژور میشوند، موارد زیر هستند:

چه عواملی باعث آسیب دیدن سیم و کابل صندلی ماساژور میشود

استفاده نادرست

  • استفاده نامناسب و وارد شدن فشار بیش از حد به دستگاه میتواند آسیب زیادی به سیم و کابل ها وارد کند.
  • همچنین استفاده مکرر و سایش کابل ها باعث خرابی عایق داخلی آنها خواهد شد.

تماس با اشیاء نوک تیز

  • اگر صندلی ماساژور را در مکان نامناسب قرار دهید و اشیاء نوک تیز با سیم کشی صندلی در تماس باشند، ممکن است منجر به تماس های برقی نامطلوب و آسیب به عایق ها شود.

عوامل محیطی

  •  اگر صندلی ماساژور در محیط هایی که رطوبت بالاست، آلودگی های شیمیایی وجود دارد، دما به صورت ناگهانی تغییر می کند و یا با مواد شیمیایی در تماس است، قرار بگیرد، ممکن است به سیم کشی صندلی آسیب جدی وارد شود.

عدم نگهداری صحیح و منظم

  • عدم نگهداری منظم و صحیح صندلی ماساژور ممکن است منجر به کاهش عمر مفید سیم کشی دستگاه و آسیب به آنها شود.

خرابی سیم کشی صندلی ماساژ باعث بروز چه مشکلاتی می شود؟

اگر سیم و کابل های صندلی ماساژور آسیب ببیند، منجر به مشکلات مختلفی میشود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

خرابی سیم کشی صندلی ماساژ باعث بروز چه مشکلاتی می شود؟

  1. عدم عملکرد صحیح

یکی از مشکلات اصلی که به دلیل آسیب دیدگی سیم کشی صندلی ماساژور به وجود می آید، اختلال در انجام ماساژ صحیح است. آسیب دیدن سیم کشی برقی صندلی ماساژور باعث قطع شدن ارتباط بین ماساژور و منبع تغذیه میشود و به همین دلیل ماساژ به درستی انجام نمیشود.

  1. خطر برق گرفتگی

یکی از خطرات و مشکلاتی که ممکن است در اثر آسیب به سیم و کابل صندلی ماساژور به وجود بیاید، احتمال بروز خطر برق گرفتگی است. اگر سیم های دستگاه به هر دلیلی پاره شوند و عایق آنها از بین برود، تماس برقی نامطلوب بین آنها برقرار میشود و خطر برق گرفتگی را برای کاربر به دنبال دارد.

  1. نیاز به پرداخت هزینه های گزاف برای تعمیر

با توجه به اینکه صندلی ماساژور از جمله دستگاه هایی گران قیمت است، مشکلات برقی و آسیب دیدن سیم و کابل های آن ممکن است نیاز به پرداخت هزینه های زیادی داشته باشد، به خصوص اگر نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات داخلی و یا سیم و کابل صندلی ماساژور باشد.

  1. عدم احساس راحتی و لذت بردن از ماساژ

بروز هر مشکلی که عملکرد صندلی ماساژور را تحت تاثیر قرار دهد، قطعا باعث میشود که شما نتوانید از ارائه ماساژ اصولی لذت ببرید. قطعا خرابی سیم و کابل صندلی ماساژور این منبع آرامش و راحتی را سلب می کند و قطعا این مورد میتواند برای کاربر بسیار ناراحت کننده باشد.

تعمیر سیم کشی برقی صندلی ماساژور چگونه انجام میشود؟

قبل از اینکه توضیح دهیم برای تعمیر سیم کشی صندلی ماساژور باید چه مراحلی را طی کنید، باید بگوییم که تعمیر مشکلاتی مثل خرابی سیم و کابل در دستگاهی مانند صندلی ماساژ که پیچیدگی های زیادی دارد، قطعا کار ساده ای نیست و نیاز به مهارت کافی، داشتن ابزار لازم و آشنایی با سیستم برقی صندلی ماساژور دارد. بنابراین توصیه میکنیم با توجه به هزینه بالایی که برای خرید صندلی ماساژور صرف کرده اید، تعمیر سیم کشی برقی آن را به یک تکنسین حرفه ای بسپارید.

مراحل تعمیر سیم کشی و کابل های آسیب دیده صندلی ماساژور توسط تکنسین به شرح زیر است:

  1. در اولین قدم باید برق دستگاه را قطع شود. ابتدا دستگاه را خاموش، سپس آن را از برق بکشید.
  2. برای دسترسی به سیم کشی درون صندلی ماساژور باید آن را باز کنید. سیم کشی صندلی ماساژ بر اساس طراحی های مختلف آنها متفاوت انجام شده است و تکنسین های حرفه ای میتوانند به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند.
  3. در مرحله بعدی با کمک ابزارهای لازم باید سیم کشی دستگاه بررسی شود و هرگونه تماس های برقی، خرابی، آسیب دیدگی، پارگی و … تشخیص داده شود.
  4. اگر مشکل آسیب دیدگی سیم ها چندان جدی نباشد، میتوان به کمک چسب های مخصوص آن ها را تعمیر کرد. اما اگر سیم ها قابل تعمیر نباشد باید آن ها را تعویض کرد.
  5. برای اطمینان از اتصالات صحیح سیم ها به قطعات داخلی باید آنها را به دقت بررسی کرد. اتصال قطعات به سیم ها باید به درستی و محکم انجام شده باشد.
  6. پس انجام این مراحل و رفع مشکل آسیب دیدگی سیم کشی برقی صندلی ماساژور، میتوانید آن را ببندید و به حالت قبل باز گردانید.
  7. با تست کردن صندلی از حل مشکل برقی آن اطمینان حاصل کنید.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد