logo logo تعمیر صندلی ماساژور بن کر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر صندلی ماساژور بن کر

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر صندلی ماساژور بن کر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

خدمات نمایندگی تعمیرات صندلی ماساژور بن کر توسط آی پی امداد در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به مشتریان ارائه می شود. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر صندلی ماساژور بن کر را در محل کار یا منزل شما انجام می دهند. با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صندلی ماساژور خود صرفه جویی کنید. لازم به ذکر است که آی پی امداد صندلی ماساژور شما را با قطعات اصلی و با هزینه کمتر تعمیر می کند. همچنین در صورت داشتن تخصص لازم می توانید از قسمت آموزش عیب یابی این مقاله برای رفع مشکل صندلی ماساژور بن کر خود در منزل کمک بگیرید.

نحوه تماس جهت تعمیرات صندلی ماساژور بن کر در آی پی امداد

در ادامه به بررسی نحوه تماس با مرکز تعمیر صندلی ماساژور بن کر در تهران میپردازیم:

  • میتوانید با نزدیکترین شعبه آی پی در محل خود تماس حاصل نمایید. برای استفاده از خدمات تعمیرات صندلی ماساژور بن کر می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  • همچنین میتوانید از طریق وب سایت آی پی امداد اقدام به ثبت درخواست آنلاین نمایید.
  • بعد از ثبت درخواست برای شما پیامکی حاوی پنل کاربری ارسال خواهد شد که می توانید با استفاده از آن به اطلاعاتی از جمله کد اشتراک و مشخصات تعمیرکار صندلی ماساژور بن کر دسترسی داشته باشید.
  • بعد از تعمیرات دستگاه به شما فاکتور خدمات ارائه شده نیز تقدیم میگردد.
  • کلیه قطعات تعویض شده در تعمیرات صندلی ماساژور بن کر شما دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه هستند.

خدمات تعمیر صندلی ماساژور بن کر در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

با توجه به گستردگی مناطق تهران، آی پی امداد شعب متعددی را در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران تاسیس کرده است تا تمام مناطق و محله ها تحت پوشش باشند. به همین منظور پس از ثبت درخواست خدمات صندلی ماساژور بن کر، تکنسین کمتر از یک ساعت به محل مراجعه و اقدامات لازم برای تعمیر صندلی ماساژور را انجام می دهد.

تعمیرات صندلی ماساژور بن کر در شرق تهران

تعمیر صندلی ماساژور بن کر در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیرکار صندلی ماساژور بن کر در غرب تهران

تعمیر صندلی ماساژور بن کر در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات صندلی ماساژور بن کر در شمال تهران

تعمیر صندلی ماساژور بن کر در شمال تهران شامل مناطق زیر می باشد:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرگاه صندلی ماساژور بن کر در جنوب تهران

تعمیر صندلی ماساژور بن کر در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیر صندلی ماساژور بن کر در مرکز تهران

تعمیر صندلی ماساژور بن کر در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر صندلی ماساژور بن کر در محل کار یا منزل

تعمیر صندلی ماساژور بن کر در محل یا در منزل از دیگر خدماتی است که آی پی امداد به کاربران خود ارائه می دهد. برای استفاده از این خدمات کافی است از طریق راه های ارتباطی مندرج در پاراگراف های قبل با مرکز آی پی امداد تماس گرفته و از تعمیرکار صندلی ماساژور بن کر کمک بخواهید. از جمله ویژگی های استفاده از خدمات تعمیر صندلی ماساژور بن کر در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت خدمات تعمیرات صندلی ماساژور بن کر در حداقل زمان
  • امکان مشاهده کار خدمات تعمیرات صندلی ماساژور بن کر در محل وجود دارد.
  • صرفه جویی در هزینه و زمان برای دریافت خدمات

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات صندلی ماساژور بن کر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تعمیرکار صندلی ماساژور بن کر دارای ویژگی هایی است که عبارت هستند از:

  • تکنسین صندلی ماساژور بن کر دارای مدرک معتبر در حوزه تعمیر صندلی ماساژور بن کر است.
  • تعمیرکار صندلی ماساژور بن کر عیب یابی دستگاه را در محل و در مقابل مشتریان انجام می دهد.
  • تعمیرکار بعد از عیب یابی این دستگاه، هزینه تعمیر صندلی ماساژور بن کر را مطابق علت خرابی دستگاه تعیین می کنند.
  • تکنسین مجموعه تا 75 درصد باعث کاهش هزینه تعمیرات می شود.
  • نیروهای شرکت آی پی امداد به قوانین این مجموعه توجه می کنند و تمام مراحل تعمیرات این دستگاه را با کیفیت بالایی انجام می دهند.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات صندلی ماساژور بن کر یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

لازم به ذکر است که پس از اتمام گارانتی صندلی ماساژور بن کر، دیگر تعمیرات این دستگاه رایگان نخواهد بود و باید هزینه تعمیر را بپردازید. اگر صندلی ماساژور بن کر شما خارج از گارانتی است، توصیه می کنیم از خدمات مرکز تعمیرات آی پی امداد برای تشخیص و تعمیرات صندلی ماساژور بن کر خود استفاده کنید:

  • تکنسین های گروه آی پی امداد متخصصین مجربی هستند که تجربه کافی در تعمیر صندلی ماساژور بن کر دارند.
  • تمام تلاش این شرکت کاهش هزینه تعمیرات صندلی ماساژور بن کر و انجام سریع و حرفه ای شبانه روزی می باشد.
  • جهت رفاه شما کلیه تعمیرات صندلی ماساژور بن کر در منزل و زیر نظر مستقیم شما انجام می شود.

تعمیرات صندلی ماساژور بن کر در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

پس از تماس شما، تعمیرکاران ما در کمتر از یک ساعت یا طبق برنامه ای که تعیین کرده اید، به محل یا منزل شما می آید. اگر مشکل جزئی است و در محل کار یا منزل شما قابل رفع است، تکنسین ها به سرعت مشکل شما را برطرف می کنند. همچنین لازم به ذکر است که اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد، تکنسین به همراه قطعه آمده و سریعا آن را تعویض کرده و مشکل شما را حل می کند. در صورت نیاز به تعمیر قطعات خاص یا برد مدار، قطعه معیوب دستگاه صندلی ماساژور بن کر به کارگاه مجهز آی پی امداد فرستاده می شود که در مدت 72 ساعت تعمیر و تحویل شما می شود.

عیب یابی مشکلات صندلی ماساژور بن کر

صندلی ماساژور بن کر نیز مانند سایر لوازم برقی ممکن است دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. در این شرایط تعمیر صندلی ماساژور بن کر را باید به تکنسین های خبره و باتجربه سپرد. ممکن است برخی افراد در زمینه عیب یابی صندلی ماساژور بن کر تخصص لازم را داشته باشند. از این رو کارشناسان آی پی امداد بخشی را برای شما آماده کرده اند که در آن می توانید هر یک از مشکلات رایج صندلی ماساژور بن کر را به همراه راه حل آن ها بررسی کنید.

تعمیرات مشکل روشن نشدن صندلی ماساژور بن کر

دلایل مختلفی می تواند علت روشن نشدن صندلی ماساژور بن کر باشد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:

  • بررسی این که صندلی ماساژور به درستی به پریز برق وصل شده و پریز به درستی کار می کند، بسیار مهم است. اگر پریز کار نمی کند، صندلی را به پریز دیگری وصل کنید.
  • مطمئن شوید که کنترل از راه دور به درستی به صندلی وصل شده و باتری ها کار می کنند. باتری ها را تعویض کنید و ببینید آیا مشکل را حل می کند.
  • بسیاری از صندلی های ماساژور دارای یک سوئیچ ایمنی هستند که اگر صندلی در موقعیت صحیح قرار نگیرد یا چیزی مانع حرکت صندلی شود، از روشن شدن آن جلوگیری می کند. مطمئن شوید که صندلی در موقعیت صحیح قرار دارد و هیچ چیز مانع حرکت آن نمی شود.
  • در صورتی که هیچ یک از راه حل های بالا کمک نمی کند، ممکن است مشکلی با برد مدار در صندلی وجود داشته باشد.

اگر تجربه ای در مورد تجهیزات الکتریکی ندارید، می توانید جهت تعمیر صندلی ماساژور بن کر با تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر مشکل کار نکردن کنترل های حرارتی صندلی ماساژور بن کر

در صورتی که کنترل‌های حرارتی صندلی ماساژور بن کر کار نمی‌ کنند، برای رفع مشکل دستگاه از نکات زیر کمک بگیرید:

  • ابتدا بررسی کنید که صندلی ماساژور به برق متصل است و برق در پریز مورد نظر جریان دارد.
  • چنانچه صندلی برای مدت طولانی استفاده شده باشد، ممکن است المنت های گرمایشی فرسوده شده یا آسیب دیده باشند. این مسئله می تواند باعث از کار افتادن کنترل های حرارتی شود. در این صورت ممکن است نیاز به تعویض المنت گرمایشی باشد.
  • اگر کنترل های حرارتی پاسخ نمی دهند، ممکن است به دلیل خرابی ماژول کنترل باشد. این مورد نیز می تواند ناشی از ساییدگی، آسیب الکتریکی یا سایر مسائل باشد.
  • اگر در سیم کشی که کنترل های حرارتی را به المنت های گرمایشی و ماژول کنترل متصل می کند، مشکلی وجود داشته باشد، باعث از کار افتادن کنترل های حرارتی می شود. سیم های شل یا آسیب دیده را بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را تعمیر یا تعویض کنید.

در صورت نیاز می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات صندلی ماساژور بن کر در آی پی امداد برای رفع مشکل دستگاه خود کمک بگیرید.

عیب یابی مشکل کار نکردن عملکردهای ماساژ صندلی ماساژور بن کر

اگر عملکردهای ماساژ صندلی ماساژور بن کر به درستی کار نمی کند، موارد زیر را بررسی نمایید:

  • صندلی ماساژور دارای قطعات متحرکی از جمله موتور و غلتک است که ممکن است به مرور زمان فرسوده شود یا به دلیل استفاده یا نگهداری نادرست آسیب ببیند. اگر عملکردهای ماساژ به درستی کار نکنند، ممکن است یک مشکل مکانیکی وجود داشته باشد که باید برطرف شود.
  • ماژول کنترل صندلی ماساژ، عملکردهای مختلف ماساژ را کنترل می کند و در صورت خرابی، می تواند باعث ایجاد مشکل در عملکردهای ماساژ شود.
  • بسیاری از صندلی های ماساژ دارای نرم افزار داخلی هستند که عملکردهای مختلف ماساژ را کنترل می کند. اگر نرم افزار مشکلی داشته باشد، می تواند باعث شود که عملکردهای ماساژ به درستی کار نکنند. ممکن است نیاز به به روز رسانی یا نصب مجدد نرم افزار باشد.
  • از کنترل از راه دور برای انتخاب عملکردهای مختلف ماساژ استفاده می شود و اگر به درستی کار نکند، می تواند باعث ایجاد مشکل در عملکرد ماساژ شود. بررسی کنید که کنترل از راه دور به درستی به صندلی وصل شده و باتری ها کار می کنند. باتری ها را تعویض کنید و ببینید آیا این مشکل را حل می کند.
  • ممکن است عملکردهای ماساژ به درستی کار نکند؛ زیرا کاربر صندلی را به درستی تنظیم نمی کند.

در صورت رفع نشدن مشکل دستگاه خود می توانید از خدمات صندلی ماساژور بن کر در آی پی امداد بهره مند شوید.

تعمیر مشکل کار نکردن ریموت کنترل صندلی ماساژور بن کر

در صورت کار نکردن ریموت کنترل دستگاه خود می توانید به بررسی موارد زیر برای رفع مشکل دستگاه خود بپردازید:

  • شایع‌ ترین دلیلی که ریموت‌ کنترل از کار می‌ افتد، خرابی یا ضعیف بودن باتری است. باتری های کنترل از راه دور را بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را تعویض نمایید.
  • کنترل از راه دور باید به صندلی ماساژور متصل شود تا به درستی کار کند. بررسی کنید تا مطمئن شوید که کنترل از راه دور به درستی به صندلی وصل شده است.
  • اگر چیزی سیگنال بین ریموت کنترل و صندلی ماساژور را مسدود کند، می تواند باعث شود که کنترل از راه دور به درستی کار نکند. هرگونه مانع بین ریموت کنترل و صندلی را بردارید.
  • اگر دستگاه های الکترونیکی دیگری در نزدیکی صندلی وجود داشته باشد، ممکن است باعث ایجاد تداخل در سیگنال کنترل از راه دور شود. هر وسیله الکترونیکی را از صندلی ماساژور دور کنید.
  • اگر هیچ یک از راه حل های بالا کار نکرد، ممکن است ریموت کنترل از راه دور خراب باشد. در این صورت باید ریموت را تعویض کنید.

نحوه سرویس صندلی ماساژور بن کر

نحوه سرویس صندلی ماساژور معمولاً شامل چند مرحله اساسی است. در ادامه به یک روش کلی از نحوه سرویس صندلی ماساژور بن کر اشاره خواهیم کرد:

  • با جدا کردن صندلی ماساژور از منبع برق شروع کنید تا ایمنی خود را در حین سرویس صندلی تضمین کنید.
  • صندلی را با استفاده از یک پارچه نرم یا جاروبرقی با یک برس نرم تمیز کنید تا گرد و غبار، کثیفی یا زباله‌هایی که ممکن است روی سطح صندلی یا در شکاف‌ها انباشته شده باشند را پاک کنید. از استفاده از مواد شیمیایی خشن یا مواد ساینده که می توانند به روکش یا اجزای صندلی صدمه بزنندT خودداری کنید.
  • هرگونه پیچ شل، به‌ویژه در قسمت‌هایی مانند تکیه‌گاه، زیرپایی و پشتی بررسی کنید.
  • برخی از صندلی های ماساژور دارای قطعات متحرکی هستند که ممکن است نیاز به روغن کاری دوره ای داشته باشند.
  • اتصالات برقی صندلی را از نظر سیم‌های شل یا فرسوده بررسی کنید. اگر متوجه هر گونه مشکلی شدید، باید سیم ها تعویض شوند.
  • پس از انجام کارهای لازم برای تمیز کردن، سفت کردن و روغن کاری، صندلی را به برق بکشید و آن را تست کنید تا مطمئن شوید که عملکردمناسبی دارد.
  • همچنین ایده خوبی است که برای تعمیر و نگهداری حرفه‌ای دوره‌ای برای صندلی ماساژ خود برنامه‌ریزی کنید، به‌ویژه اگر مدلی پیشرفته با اجزای پیچیده باشد.

هزینه تعمیرات صندلی ماساژور بن کر

هزینه تعمیرات صندلی ماساژور بن کر در آی پی امداد به صورت زیر محاسبه می شود:

  • استفاده از قطعات فابریک یا متفرقه برای تعمیرات صندلی ماساژور بن کر هزینه خدمات را کاهش می دهد.
  • مدت زمان گارانتی خدمات ارائه شده برای تعمیر صندلی ماساژور بن کر هزینه سرویس را متفاوت می کند.
  • بسته به مدل صندلی ماساژور شما اعم از قدیمی یا نو، قیمت تعمیر صندلی ماساژور بن کر متفاوت است.
  • کلیه هزینه های خدمات تعمیر و عیب یابی صندلی ماساژور بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی محاسبه می شود.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات صندلی ماساژور بن کر در آی پی امداد

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با کادری مجرب همواره در تلاش است تا بهترین خدمات تعمیر و عیب یابی صندلی ماساژور بن کر را به مشتریان خود ارائه دهد. در این قسمت قصد داریم مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد را بررسی کنیم:

  • تعمیر صندلی ماساژور بن کر در محل
  • صرفه جویی در هزینه خدمات صندلی ماساژور بن کر تا 75 درصد
  • دریافت گارانتی خدمات
  • حضور تعمیرکار حرفه ای با لباس فرم در منزل
  • استفاده از قطعات فابریک و اصل برای تعمیرات صندلی ماساژور بن کر
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد