logo logo تعمیر صندلی ماساژور اکیومد با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر صندلی ماساژور اکیومد

تعمیر صندلی ماساژور اکیومد
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر صندلی ماساژور اکیومد به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

خدمات نمایندگی تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد توسط آی پی امداد در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به مشتریان ارائه می شود. لازم به ذکر است کهآی پی امداد صندلی ماساژور شما را با قطعات اصلی و با هزینه کمتر تعمیر می کند. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر صندلی ماساژور اکیومد را در محل کار یا منزل شما انجام می دهند. با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید تا ۷۵ درصد در هزینه های تعمیر صندلی ماساژور خود صرفه جویی کنید. همچنین در صورت داشتن تخصص لازم می توانید از قسمت آموزش عیب یابی این مقاله برای رفع مشکل صندلی ماساژور اکیومد خود در منزل کمک بگیرید.

نحوه تماس جهت تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد در آی پی امداد

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد در تهران به شرح زیر است:

  1. ابتدا می توانید با نزدیک ترین نمایندگی آی پی امداد به محل خود تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید با مراجعه به سایت و ثبت درخواست تعمیر از این خدمات بهره مند شوید.
  3. پس از ثبت درخواست، کد اشتراک به همراه نام تکنسین برای شما ارسال می شود.
  4. هر مشتری یک پنل کاربری دارد که می تواند به صورت آنلاین با متخصص خود ارتباط برقرار کند.
  5. تکنسین صندلی ماساژور اکیومد در کمتر از یک ساعت به محل شما اعزام می شود.
  6. تعمیر صندلی ماساژور اکیومد با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی انجام می شود.
  7. برای روشن شدن هزینه ها، پس از اتمام تعمیر صندلی ماساژور، فاکتور و گارانتی توسط تکنسین به شما تقدیم می شود.
  8. در نهایت آی پی امداد برای شرکت در نظرسنجی در خصوص میزان رضایت از سطح عملکرد تعمیرکار با شما تماس خواهد گرفت.
  9. کلیه خدمات تعمیر صندلی ماساژور اکیومد در مرکز مجاز آی پی امداد دارای گارانتی رسمی از 3 تا 12 ماه می باشد.

خدمات تعمیر صندلی ماساژور اکیومد در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

با توجه به گستردگی مناطق تهران، آی پی امداد شعب متعددی را در شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران تاسیس کرده است تا تمام مناطق و محله ها تحت پوشش باشند. به همین منظور پس از ثبت درخواست خدمات صندلی ماساژور اکیومد، تکنسین کمتر از یک ساعت به محل مراجعه و اقدامات لازم برای تعمیر صندلی ماساژور را انجام می دهد.

تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد در شرق تهران

تعمیر صندلی ماساژور اکیومد در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیرکار صندلی ماساژور اکیومد در غرب تهران

تعمیر صندلی ماساژور اکیومد در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات صندلی ماساژور اکیومد در شمال تهران

تعمیر صندلی ماساژور اکیومد در شمال تهران شامل مناطق زیر می باشد:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرگاه صندلی ماساژور اکیومد در جنوب تهران

تعمیر صندلی ماساژور اکیومد در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیر صندلی ماساژور اکیومد در مرکز تهران

تعمیر صندلی ماساژور اکیومد در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر صندلی ماساژور اکیومد در محل کار یا منزل

آی پی امداد نمایندگی تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد است که سال هاست کلیه خدمات تعمیر و عیب یابی را به مشتریان خود ارائه می دهد. یکی از بهترین خدمات این مرکز تعمیر صندلی ماساژور اکیومد در محل می باشد. مزایای استفاده از خدمات تعمیر در محل به شرح زیر است:

  • امکان نظارت بر عملکرد تعمیرکار صندلی ماساژور اکیومد در محل برای شما وجود دارد.
  • هزینه تعمیر صندلی ماساژور اکیومد با اعزام تعمیرکار به محل کاهش می یابد.
  • نیازی به صرف زمان در ترافیک یا انتظار برای تحویل دستگاه به تعمیرگاه نیست.
  • به دلیل داشتن شعب مختلف سریعا تعمیرکار به محل شما اعزام می شود.
  • خطرات انتقال دستگاه به خارج از خانه شما را تهدید نمی کند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

جهت تعمیر صندلی ماساژور اکیومد خود باید با مراکزی که خدمات باکیفیتی به مشتریان خود ارائه می دهند، تماس بگیرید. زمانی که به دنبال نمایندگی تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد هستید، ممکن است با مراکز مختلفی برخورد کنید که می توان گفت اکثر آنها کیفیت بالایی در ارائه خدمات ندارند. در صورت مشاهده آسیب دیدگی می توانید اسپرسوساز خود را به نمایندگی مجاز آی پی امداد بسپارید. ویژگی های تعمیرکار صندلی ماساژور اکیومد در این مجموعه عبارتند از:

  • تمامی نیروهای این مجموعه برای کاهش هزینه های تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد و انجام تعمیرات سریع و حرفه ای به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.
  • تکنسین های گروه آی پی امداد افراد مجربی هستند که مهارت کافی برای تعمیر صندلی ماساژور اکیومد را دارند.
  • در صورت نیاز تعمیرکار آموزش های لازم را برای سرویس و نگهداری صحیح صندلی ماساژور به شما خواهد داد.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

در صورت خرابی صندلی ماساژور خود می توانید با شماره درج شده در گارانتی محصول تماس بگیرید تا از خدمات پس از فروش صندلی ماساژور اکیومد بهره مند شوید. در صورتی که گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده است و یا تمایلی به استفاده از خدمات پس از فروش ندارید، می توانید با هزینه کم از خدمات تعمیر صندلی ماساژور اکیومد در آی پی امداد بهره مند شوید. آی پی امداد یکی از مراکزی است که به عنوان نمایندگی صندلی ماساژور اکیومد در تهران فعالیت می کند و نسبت به سایر تعمیرگاه ها خدمات بهتر و با کیفیت تری را به مشتریان خود ارائه خواهد داد. از مزایای استفاده از خدمات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیرکاران این مجموعه مهارت و تجربه زیادی دارند که می توانند صندلی ماساژور اکیومد شما را در کمترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر کنند.
  • کلیه خدمات ارائه شده در این مجموعه برای تعمیر صندلی ماساژور اکیومد دارای گارانتی معتبر می باشد.
  • با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد، هزینه های مشتریان تا 75 درصد کاهش می یابد که بسیار مقرون به صرفه است.
  • ارائه خدمات تعمیر در محل به این معنی است که مشتریان نیازی به جابجایی و حمل دستگاه معیوب خود به تعمیرگاه نخواهند داشت.
  • مسئولیت خدمات انجام شده تا پایان روز گارانتی بر عهده ماست و هیچ مبلغی از شما دریافت نخواهد شد.

تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

نمایندگی تعمیر صندلی ماساژور اکیومد در آی پی امداد دارای تعمیرکاران متخصص و مجربی می باشد که پس از اعزام به محل و عیب یابی دقیق ایراد دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن تشخیص داده و پس از تعمیر دستگاه با بالاترین کیفیت آن را به مشتریان تحویل می دهند. همچنین زمانی که تعمیرکار متخصص نمایندگی به محل مورد نظر شما برای تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد مراجعه می کند، پس از بررسی دستگاه، زمان مورد نیاز برای تعمیرات را مشخص می کند. در نتیجه با استفاده از خدمات تعمیر صندلی ماساژور اکیومد در نمایندگی آی پی امداد می توانید به سرعت مشکل دستگاه خود را برطرف کنید.

سرویس صندلی ماساژور اکیومد چگونه از بروز خرابی جلوگیری می کند؟

یکی از مهم ترین مواردی که تعمیرکاران و کارشناسان نمایندگی به آن اشاره می کنند، سرویس صندلی ماساژور اکیومد است که باید در بازه های زمانی مشخص انجام شود. اما اکثر مصرف کنندگان از مزایای این خدمات اطلاعی ندارند. در ادامه به بررسی مزایای سرویس دوره ای صندلی ماساژور می پردازیم:

  • سرویس های دوره ای صندلی ماساژور باعث می شود دستگاه عملکرد بهتری داشته باشد و کیفیت اولیه خود را در طول زمان حفظ کند.
  • سرویس دستگاه این امکان را به وجود می آورد که هرگونه مشکل و ایراد در صندلی ماساژور به سرعت تشخیص داده شده و قبل از خرابی کامل دستگاه، صندلی ماساژور اکیومد را تعمیر کنید.
  • تعمیرکار آی پی امداد دارای تخصص و مهارت بالایی در زمینه سرویس و عیب یابی انواع قطعات صندلی ماساژور می باشد.

عیب یابی مشکلات صندلی ماساژور اکیومد

صندلی ماساژور اکیومد نیز مانند سایر لوازم برقی ممکن است دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. در این شرایط تعمیر صندلی ماساژور اکیومد را باید به تکنسین های خبره و باتجربه سپرد. ممکن است برخی افراد در زمینه عیب یابی صندلی ماساژور اکیومد تخصص لازم را داشته باشند. از این رو کارشناسان آی پی امداد بخشی را برای شما آماده کرده اند که در آن می توانید هر یک از مشکلات رایج صندلی ماساژور اکیومد را به همراه راه حل آن ها بررسی کنید.

تعمیر مشکل روشن نشدن صندلی ماساژور اکیومد

روشن نشدن صندلی ماساژور اکیومد دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:

  • بررسی کنید که صندلی ماساژور به درستی به پریز برق وصل شده و پریز به درستی کار می کند. اگر پریز کار نمی کند، صندلی را به پریز دیگری وصل کنید.
  • مطمئن شوید که کنترل از راه دور به درستی به صندلی وصل شده و باتری ها کار می کنند. باتری ها را تعویض کنید و ببینید آیا مشکل را حل می کند.
  • بسیاری از صندلی های ماساژور دارای یک سوئیچ ایمنی هستند که اگر صندلی در موقعیت صحیح قرار نگیرد یا چیزی مانع حرکت صندلی شود، از روشن شدن آن جلوگیری می کند. مطمئن شوید که صندلی در موقعیت صحیح قرار دارد و هیچ چیز مانع حرکت آن نمی شود.
  • اگر هیچ یک از راه حل های بالا کمک نمی کند، ممکن است مشکلی با برد مدار در صندلی وجود داشته باشد.

اگر تجربه ای در مورد تجهیزات الکتریکی ندارید، می توانید جهت تعمیر صندلی ماساژور اکیومد با تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیرات مشکل کار نکردن کنترل های حرارتی صندلی ماساژور اکیومد

اگر کنترل‌های حرارتی صندلی ماساژور اکیومد کار نمی‌ کنند، برای رفع مشکل دستگاه از نکات زیر کمک بگیرید:

  • ابتدا بررسی کنید که صندلی ماساژور به برق متصل است و برق در پریز مورد نظر جریان دارد.
  • چنانچه صندلی برای مدت طولانی استفاده شده باشد، ممکن است المنت های گرمایشی فرسوده شده یا آسیب دیده باشند. این مسئله می تواند باعث از کار افتادن کنترل های حرارتی شود. در این صورت ممکن است نیاز به تعویض المنت گرمایشی باشد.
  • اگر کنترل های حرارتی پاسخ نمی دهند، ممکن است به دلیل خرابی ماژول کنترل باشد. این مورد نیز می تواند ناشی از ساییدگی، آسیب الکتریکی یا سایر مسائل باشد.
  • اگر در سیم کشی که کنترل های حرارتی را به المنت های گرمایشی و ماژول کنترل متصل می کند، مشکلی وجود داشته باشد، باعث از کار افتادن کنترل های حرارتی می شود. سیم های شل یا آسیب دیده را بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را تعمیر یا تعویض کنید.

در صورت نیاز می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد در آی پی امداد برای رفع مشکل دستگاه خود کمک بگیرید.

عیب یابی مشکل کار نکردن عملکردهای ماساژ صندلی ماساژور اکیومد

اگر عملکردهای ماساژ صندلی ماساژور اکیومد به درستی کار نمی کند، موارد زیر را بررسی نمایید:

  • صندلی ماساژور دارای قطعات متحرکی از جمله موتور و غلتک است که ممکن است به مرور زمان فرسوده شود یا به دلیل استفاده یا نگهداری نادرست آسیب ببیند. اگر عملکردهای ماساژ به درستی کار نکنند، ممکن است یک مشکل مکانیکی وجود داشته باشد که باید برطرف شود.
  • ماژول کنترل صندلی ماساژ، عملکردهای مختلف ماساژ را کنترل می کند و در صورت خرابی، می تواند باعث ایجاد مشکل در عملکردهای ماساژ شود.
  • بسیاری از صندلی های ماساژ دارای نرم افزار داخلی هستند که عملکردهای مختلف ماساژ را کنترل می کند. اگر نرم افزار مشکلی داشته باشد، می تواند باعث شود که عملکردهای ماساژ به درستی کار نکنند. ممکن است نیاز به به روز رسانی یا نصب مجدد نرم افزار باشد.
  • از کنترل از راه دور برای انتخاب عملکردهای مختلف ماساژ استفاده می شود و اگر به درستی کار نکند، می تواند باعث ایجاد مشکل در عملکرد ماساژ شود. بررسی کنید که کنترل از راه دور به درستی به صندلی وصل شده و باتری ها کار می کنند. باتری ها را تعویض کنید و ببینید آیا این مشکل را حل می کند.
  • ممکن است عملکردهای ماساژ به درستی کار نکند؛ زیرا کاربر صندلی را به درستی تنظیم نمی کند.

در صورت رفع نشدن مشکل دستگاه خود می توانید از خدمات صندلی ماساژور اکیومد در آی پی امداد بهره مند شوید.

تعمیر مشکل کار نکردن ریموت کنترل صندلی ماساژور اکیومد

در صورت کار نکردن ریموت کنترل دستگاه خود می توانید به بررسی موارد زیر برای رفع مشکل دستگاه خود بپردازید:

  • شایع‌ ترین دلیلی که ریموت‌ کنترل از کار می‌ افتد، خرابی یا ضعیف بودن باتری است. باتری های کنترل از راه دور را بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را تعویض نمایید.
  • کنترل از راه دور باید به صندلی ماساژور متصل شود تا به درستی کار کند. بررسی کنید تا مطمئن شوید که کنترل از راه دور به درستی به صندلی وصل شده است.
  • اگر چیزی سیگنال بین ریموت کنترل و صندلی ماساژور را مسدود کند، می تواند باعث شود که کنترل از راه دور به درستی کار نکند. هرگونه مانع بین ریموت کنترل و صندلی را بردارید.
  • اگر دستگاه های الکترونیکی دیگری در نزدیکی صندلی وجود داشته باشد، ممکن است باعث ایجاد تداخل در سیگنال کنترل از راه دور شود. هر وسیله الکترونیکی را از صندلی ماساژور دور کنید.
  • اگر هیچ یک از راه حل های بالا کار نکرد، ممکن است ریموت کنترل از راه دور خراب باشد. در این صورت باید ریموت را تعویض کنید.

هزینه تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد

نمایندگی تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد در آی پی امداد به دنبال کاهش هزینه های کاربران می باشد. در ادامه به مزایای خدمات آی پی امداد می پردازیم که می تواند هزینه تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد را کاهش دهد.

  • هزینه ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد.
  • دسترسی به خدمات در محل برای کاربران وجود دارد.
  • برای تامین قطعات نیازی به مراجعه به مراکز واسطه دیگر نیست.

اگر به دنبال قیمت منصفانه تعمیر صندلی ماساژور اکیومد هستید، با آی پی امداد تماس بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد در آی پی امداد

اگر صندلی ماساژور اکیومد شما آسیب دیده است و قصد تعمیرات آن را دارید، بهتر است در هنگام انتخاب تعمیرگاه تخصصی دقت نمایید.

  • خدمات تعمیر صندلی ماساژور دارای 3 الی 12 ماه ضمانت نامه معتبر آی پی امداد میباشد.
  • هزینه تعمیرات صندلی ماساژور اکیومد طبق مصوبه اتحادیه بوده و کاملا مقرون به صرفه میباشد.
  • تکنسین های متخصص کاملا آشنا با تکنولوژی و متدهای تعمیرات روز اروپا می باشند.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد