logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

موتور یخچال سامسونگ ساخت کجاست؟

موتور یخچال سامسونگ ساخت کجاست؟
موتور یخچال سامسونگ ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله موتور یخچال سامسونگ ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

موتور یخچال سامسونگ ساخت کجاست؟ یکی از مطرح ترین انواع برندها در زمینه تولید مدل های مختلف یخچال خانگی سامسونگ است. این ویژگی به این دلیل است که شرکت سامسونگ در زمینه تولید محصولات مختلف بسیار پیشگام بوده است. یخچال سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و توانسته با فناوری های پیشرفته خود رضایت مشتریان را جلب نماید. در صورتی که برای شما نیز این پرسش پیش آمده است که موتور یخچال سامسونگ ساخت کدام کشور است، به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله از آی پی امداد را در زمینه بررسی کشور سازنده موتور یخچال سامسونگ مطالعه نمایید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره موتور یخچال سامسونگ می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و وب سایت تعمیرات لوزام خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

تاریخچه تولید موتور یخچال سامسونگ

شرکت سامسونگ تولید یخچال را از سال 1973 شروع نموده و سپس موتور یخچال سامسونگ را با همکاری شرکت کلویناتور آمریکا در کارخانه سوآن تولید کرد. در نهایت توانست گواهینامه ایزو 9001 را دریافت نماید. در سال 1995 برند سامسونگ اقدام به تولید موتور سری R-134 کرده و تولیدات کمپرسور مدل R600 نمود. عملیات تولید موتور یخچال سامسونگ در سال 2001 معطوف به ساخت کمپرسورهای سری DK، MK، CD، EQ، DVC2 و عرضه آنها به بازار شد.

تاریخچه تولید موتور یخچال سامسونگ

در سال 2007 نیز کمپرسور یخچال سامسونگ اولین سری از کمپرسور سیم آلومینیومی را تولید کرد و سپس مدل های سری MS در کارخانه چین ساخته شدند. در ادامه این روند در سال 2012 ساخت موتورهای سری MSE که نسبت به مدل های قبل از راندمان کاری بالاتری برخوردار بودند، شروع شد. سپس شرکت سامسونگ 2014 کمپرسورهای موچک AV و سپس سایزهای دیگر آن را تولید کرد. در نهایت در سال 2017 نسل ششم از موتورهای سایز بزرگ BLDC F5 تولید شد و کیفیت موتور یخچال سامسونگ نیز در درجات بالاتری قرار گرفت.

موتور یا کمپرسور یخچال سامسونگ ساخت کجاست؟

یکی از مهمترین اجزای یخچال موتور یا کمپرسور است که تمامی سرمایی که درون این دستگاه ایجاد می شود، به کمک کمپرسور و در یک چرخه منظم تولید می گردد و موجب افزایش عملکرد می شود. سامسونگ یکی از معدود شرکت هایی است که موتورهای قدرتمند یخچال های برند توسط خودش و در کشور کره ساخته و تولید می شود. این مسئله موجب می شود تا موتور یا کمپرسور یخچال سامسونگ با سایر بخش ها و قطعات یخچال سازگاری بیشتری پیدا کند. کمپرسورهای ساخته شده توسط شرکت سامسونگ موجب شده اند که بهترین نتیجه و عملکردی مطلوب را برای یخچال ها داشته باشند.

موتور یا کمپرسور یخچال سامسونگ ساخت کجاست؟

ویژگی ‌های موتور یخچال سامسونگ

موتور یخچال سامسونگ از قطعات و اجزای باکیفیتی تشکیل شده است که با همکاری یکدیگر می توانند گاز درون دستگاه را فشرده سازی نمایند. با گذشت سال های متمادی از تولید موتورهای یخچال توسط برند سامسونگ، این موتورها تغییرات زیادی پیدا کرده اند و قسمت الکتریکی آنها به صورت اینورتری یا خطی درآمده است.

ویژگی ‌های موتور یخچال سامسونگ

در حال حاضر می توان گفت موتورهایی که در یخچال های سامسونگ تعبیه شده اند، به صورت کاملا هوشمندانه عمل می کنند و از طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند. این موتورها می توانند تا بیش از 20 سال با راندمان کاری بالا کار کنند. همین ویژگی موجب شده است تا شرکت سامسونگ بتواند بیش از 50 درصد از سهم فروش یخچال های خانگی در بازار را در اختیار داشته باشد.

انواع موتور یخچال سامسونگ

هریک از انواع مدل های یخچال سامسونگ با توجه به مدل و اندازه آنها دارای موتورهای متفاوتی می باشند. یخچال های مدل ساید بای ساید و بزرگ از موتورهایی با قدرت بالاتر و یخچال های کوچک نیز از موتورهای جمع و جورتری برخوردار هستند. در حال حاضر موتور یخچال سامسونگ در انواع سری های MKV، AC، BLDC در بازار موجود می باشد. این موتورها قدرت های متفاوتی دارند و از انواع آنها می توان به 1/4، 1/4+، 3/4 و 1/3 اشاره نمود.

انواع موتور یخچال سامسونگ

مشخصات فنی موتور یخچال سامسونگ

هریک از انواع کمپرسورهای یخچال های سامسونگ دارای مشخصات فنی خاصی هستند که با استفاده از یک برچسب بر روی بدنه آنها نصب گردیده است. این اطلاعات که شامل قابلیت محافظت در برابر حرارت، ولتاژ، تعداد فاز کمپرسور و نوع گاز است، نشان می دهد که کدام موتور برای یخچال مناسب است. یکی از موارد ذکر شده بر روی موتور یخچال سامسونگ، گواهینامه سازگار بودن با محیط RoHS می باشد. این گواهینامه به معنای این است که یخچال عاری از هرگونه موارد خطرناک برای سلامت انسان می باشد.

نتیجه گیری از اینکه موتور یخچال سامسونگ ساخت کجاست

در این مقاله به بررسی کشور سازنده موتور یخچال سامسونگ پرداختیم. همچنین مطالب مهمی را نیز درباره کیفیت و ویژگی های موتور یخچال سامسونگ بیان کردیم. در صورتی که قصد خرید یخچال سامسونگ را دارید، به کمک این مطالب می توانید انتخاب صحیح تری داشته باشید. همچنین اگر از یخچال سامسونگ استفاده می کنید و موتور یخچالتان دچار مشکل شده است، برای رفع ایراد آن می توانید از خدمات تعمیرکار یخچال سامسونگ در آی پی امداد استفاده کنید.

3.3/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد