logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

موتور یخچال جنرال استیل ساخت کجاست؟

موتور یخچال جنرال استیل ساخت کجاست؟
موتور یخچال جنرال استیل ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله موتور یخچال جنرال استیل ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در این مقاله با بررسی این مسئله که موتور یخچال جنرال استیل ساخت کجاست، در خدمات شما هستیم. جنرال استیل یا ایران پویا یکی از برندهای ایرانی تولید کننده لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر است. از آنجایی که این برند از قدمت زیادی برخوردار است، بسیار از افراد با آن آشنایی کاملی دارند. در این مقاله تلاش شده است تا پاسخ کاملی به سوال کشور سازنده موتور یخچال جنرال استیل داده شود. همچنین به مواردی پرداخته شده که از دید بسیاری از افراد پنهان مانده است. برای آشنایی بیشتر با این برند ایرانی و کیفیت موتور محصولات آن در ادامه آی پی امداد را همراهی نمایید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره موتور یخچال جنرال استیل می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

آشنایی با تاریخچه برند جنرال استیل

جنرال استیل از جمله بزرگ ترین تولید کنندگان انواع لوازم خانگی در کشور ایران است که با شرکت پارس آمریکا در سال 1326 فعالیت خود را آغاز نمود. این برند اقدام به تولید یخچال های خانگی نموده و پس از انقلاب اسلامی نام تجاری خود را به ایران پویا تغییر داد. از جمله محصولاتی که این برند طی سال ها اقدام به تولید آنها نموده است، می توان به یخچال فریزر، آبگرمکن، کولر آبی و .. اشاره نمود. یکی از دلایلی که موجب شد تا برند جنرال استیل به بزرگترین برند تولیدی ایرانی تبدیل شود، تکنولوژی مورد استفاده در محصولات این برند و ظاهر زیبای آنها است.

آشنایی با تاریخچه برند جنرال استیل

این برند توانسته است طی سال های طولانی این برند را همپای سایر هم رده های ایرانی خود نگه دارد. این شرکت با تغییر ساختار محصولات و پیشرفت تکنولوژی استحکام بدنه و دوام موتور یخچال های خود را افزایش داده و از آخرین متدهای روز دنیا برای تولید آنها استفاده می نماید. همچنین با بکارگیری فناوری های جدی توانسته دستگاه هایی پرکاربرد و با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه نماید. پس از تغییر نام این برند، هجرنال استیل همچنان کیفیت محصولات خود را حفظ نموده و خط تولید سایر محصولات خود را راه اندازی نماید.

موتور یخچال جنرال استیل ساخت کجاست؟

یکی از مهمترین مسائلی که می تواند به هنگام خرید یخچال جنرال استیل از اهمیت بالایی برخوردار باشد، کیفیت موتور یا کمپرسور یخچال جنرال استیل است. در همین راستا قصد داریم به بررسی کشور سازنده موتور یخچال جنرال استیل و کیفیت آن بپردازیم. برند جنرال استیل در حال حاضر به دلیل مشکلات نام برند و آمریکایی بودن صاحب امتیاز برند با نام های دیگری در حال فعالیت است.

موتور یخچال جنرال استیل ساخت کجاست؟

امروزه می توان این برن را با نام جنرال بیتل و با برند جدید کنوکستولید در بازار پیدا کرد. همچنین لازم به ذکر است که محصولات این برندها هیچگونه تفاوتی با برند جنرال استیل ندارد و محصولات آن با همان کیفیت و مشخصات تولید و عرضه می گردد. موتور یخچال جنرال استیل از سری هایتک چین بوده که دارای درجه کیفیت A است و از ضمانت شرکتی نیز برخوردار است.

میزان رضایت کابران از کیفیت موتور یخچال جنرال استیل

بررسی رضایت مصرف کنندگان از کمپرسور یخچال های جنرال استیل نشان می دهد که اکثر کاربران از کیفیت این قطعه راضی هستند. این رضایت تنها مربوط به کیفیت محصولات جنرال استیل نمی شود. چراکه این شرکت در بخش خدمات پس از فروش یخچال فریزرهای خود نیز فعالیت گسترده ای دارد و در اکثر شهرهای ایران نمایندگی دارد.

به طور کلی آشنایی با قطعات جنرال استیل مانند موتور یخچال های آن به ‌عنوان یک برند داخلی باعث شده است حتی در سال‌های تحریم، تعمیر جنرال استیل و خدمات آن با مشکلات خاصی مواجه نشده و کیفیت تعمیر یخچال جنرال استیل نیز به‌ خوبی حفظ شود. استفاده از برندهای ایرانی باعث شده تا جنرال استیل در کنار سایر برندهای ایرانی کیفیت خود را ارتقا داده و بتواند پاسخگوی نیازهای داخلی مصرف کنندگان باشد.

نتیجه گیری از کشور سازنده موتور یخچال جنرال استیل

شرکت جنرال استیل یا ایران پویا یخچال فریزرهای متنوعی را روانه بازار می کند و سهم زیادی از بازار را دارا می بشد. به همین منظور مطالبی با عنوان موتور یخچال جنرال استیل ساخت کجاست و کیفیت کمپرسور یخچال جنرال استیل بیان کردیم. این مطالب باعث می شود مشتری راحت تر تصمیم بگیرد. اگر شما نیز به دنبال خرید محصولات این برند هستید یا از یخچال های آن استفاده می کنید، می توانید برای تعمیرکار یخچال خود با نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس حاصل کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

8 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محمد 12 شهریور 1402

    خوب تیمهای که در بالا توضیح داده شده، جنبه تبلیغاتی دارد ولیکن باید کیفیت کالا و جنس را از مصرف کنند پرسید چرا؟! چون مصرف کننده است که در مورد کالا هزینه کرده حالا باید با خاطر اطمینان اون جنس یا کالای که خریده باید درست کار بدهد و رضایت داشته باشد اینکه صاحب کالا خودش از کالاش تعریف کند که درست نیست باید رضایت مشتری را مد نظر داشته باشد در صورت که متاسفانه در ایران کالاهای ایرانی را که خریدی کسی جوابگو نیست یک برگه به عنوان ضمانت نامه همراه کالا میدهند که آنهم اعتبار ندارد چون وقتی اون کالا خراب شد بخوای طبق ضمانت نامه عمل کنی هزار یک بهانه می‌آورند که فلان قطعه یا موارد دیگر جز ضمانت نامه نمی باشد اون اروپاست که رضایتمندی مشتری برای مهمه نه برای تولید کننده ایرانی من خودم شخصاً یک یخچال فریزر نو از نمایندگی شرکت جنرال استیل خریدم ولی افسوس کاش نخریده بودم خیلی پشیمانم چون واقعا جنس بیخودی است بی کیفیت بدردنخور

    پاسخ دادن
  • یاسرفیروزفر 26 مرداد 1402

    سلام سال ۹۷ به ناچار یخچال جنرال استیل خریدم. بعد سه سال موتورش سوخت. موتورش جنس چینی درجه ۳ هست. اصلا ارزش خریدن نداره. بسیار پرصدا و بی کیفیته. اون مدل های قدیمی خوب بودن و جدیداش به درد کمد شدن هم نمیخورن.

    پاسخ دادن
  • امیر رضا 29 بهمن 1401

    سلام بنده یخچالی دارم از این شرکت، که شاید بیشتر از 50سال داره و خیلی ازش راضی هستم،وهر ماده غذایی رو که در اون قرار میدیم تا روزها به صورت تازه نگهداری می‌کنه. با وجود اینکه طی این سالها مدلهای زیادی از یخچال وارد بازار شده اما حاضر به جابجایی اش با هیچ مدل یخچالی نبودم

    پاسخ دادن
  • داوددارابی 20 دی 1401

    سلام منم مشکل یخچالم که جنرال استیله برفک زدن درفریزرهست.امروز بعدازچندسال دیگه روشن نمیشه.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 دی 1401

      سلام، مشکل از عدم دیفراست میباشد. اگر هم روشن نمیشه برد الکترونیکی و سنسور محیطی بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • محمد علی حسینی 16 شهریور 1401

    متاسفانه جنس ایرانی فاقد کیفیت است و رضایت مشتری فقط صرف یک شعار است من سال ۱۳۹۵ یک دستگاه یخچال فریزر جنرال استیل خریدم که فقط شش ماه درست کارکرد بعد از این مدت دچار مشکل گردید که مشکل اصلی آن هم برفک زدن در هر دو قسمت یخچال می باشد یعنی هم فریزر و هم یخچال که با توجه به توصیه بروشور یا همان دفترچه راهنمای یخچال محل نصب یخچال تراز و تمام مراحل استاندار رعایت شده و نوار دور هر دو درب صحیح و سالم می‌باشد باز هم برفک میزند لطفاً جهت رفع عیب راهنماییم بنمایید ممنون از شما

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 17 شهریور 1401

      سلام، قطعات دیفراست بررسی شود و قسمت فاضلاب رفع گرفتگی شود

      پاسخ دادن
      • سطانم 07 آبان 1401

        سلام منم مشگل دارم هیچ کس نمیاد یخچال وفریزرمو درست کنه

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد