logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

مقایسه لباسشویی درب از بالا و درب از جلو

مقایسه لباسشویی درب از بالا و درب از جلو
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله مقایسه لباسشویی درب از بالا و درب از جلو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در خرید ماشین لباسشویی، دو نوع محصول کاملا متفاوت جدا از برند و مدل وجود دارد که انتخاب بین این دو را بسیار سخت کرده است و برای تصمیم گیری باید از موضوعات بسیار مهمی مانند کدام یک لباس ها را تمیزتر می شوید؟ مطلع باشید. در این مقاله از آی پی امداد به موضوعات بسیار مهمی خواهیم پرداخت که در این میان می توان به مقایسه سهولت در استفاده بین ماشین لباسشویی های درب از بالا و درب از جلو، تفاوت سرعت شستشو بین ماشین لباسشویی درب از بالا و درب از جلو، کدام یک لباس ها را تمیزتر می شوید؟، تفاوت ماشین لباسشویی درب از بالا و درب از جلو از نظر امکانات، تفاوت ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا از نظر قیمت، ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا و تفات‌ های ظاهری، تفاوت ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا از نظر گنجایش و میزان مصرف برق و آب اشاره کرد.

خلاصه ای از تفاوت های ماشین لباسشویی درب از بالا و درب از جلو

کاربران گرامی آی‌ پی امداد برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از مقاله تفاوت های ماشین لباسشویی درب از بالا و درب از جلو را مطرح کرده ایم.

مقایسه سهولت در استفاده بین ماشین لباسشویی های درب از بالا و درب از جلو
  • در ماشین های لباسشویی درب از بالا شما می توانید لباس های فراموش شده را به دستگاه اضافه کنید.
  • ماشین لباسشویی درب از بالا به دلیل این که نیاز به خم شدن وجود نخواهد داشت، برای افراد مست مناسب تر می باشد.
تفاوت سرعت شستشو بین ماشین لباسشویی درب از بالا و درب از جلو
  • ماشین لباسشویی درب از بالا سرعت شستشوی بالاتری دارد.
کدام یک لباس ها را تمیزتر می شوید؟
  • ماشین های لباسشویی درب از جلو به دلیل داشتن برنامه شستشوی مجزا، می تواند لباس ها بهتر شستشوی دهند.
تفاوت ماشین لباسشویی درب از بالا و درب از جلو از نظر امکانات
  • به دلیل جدیدتر بودن ماشین های لباسشویی درب از جلو، این ماشین لباسشویی ها دارای امکانات و قابلیت های بیشتری می باشند.
تفاوت ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا از نظر قیمت
  • به دلیل جدیدتر بودن، امکانات و قابلیت های بروز آن، ماشین های لباسشویی درب از جلو، این ماشین لباسشویی ها دارای قیمت بالاتری می باشند.
ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا و تفات‌ های ظاهری
  • از نظر ظاهری ماشین های لباسشویی درب از جلو دارای طراحی های جدید و امروزی تری هستند.
تفاوت ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا از نظر گنجایش و میزان مصرف برق و آب
  • وزن ماشین لباسشویی درب از جلو بیشتر می باشد.
  • مصرف برق و آب ماشین های لباسشویی درب از جلو نسبت به ماشین های لباسشویی درب از بالا کمتر می باشد.

مقایسه سهولت در استفاده ماشین لباسشویی های درب از بالا و درب از جلو

معمولاً استفاده از ماشین لباسشویی درب از بالا آسان تر است؛ زیرا برای بارگیری و تخلیه لباس ها نیازی به خم شدن ندارید. ماشین لباسشویی با درب از بالا معمولاً برای مشتریان مسن‌ تر با مشکلات مفصلی بهتر است، زیرا آنها را از خم شدن نجات می‌ دهد. ما توصیه می کنیم این مشکل را در ماشین لباسشویی درب جلو با قرار دادن پایه ای در زیر دستگاه حل کنید تا آن را حدود 30-38 سانتی متر بالاتر ببرید. ماشین لباسشویی های درب بالا ویژگی های دیگری نیز دارند که از جمله آنها می توان به امکان قرار دادن لباس های دیگر در وسط برنامه شستشو یا حتی بلافاصله پس از شروع برنامه شستشو اشاره کرد. از آنجایی که درهای آنها قفل نمی شود، اگر جورابی در سبد لباسشویی باقی بماند، به راحتی می توان آن را داخل ماشین انداخت. همچنین ماشین لباسشویی درب بالا پرزها را بهتر تمیز می کند و مواد شوینده را بهتر از ماشین لباسشویی درب جلو پخش می کند.

مقایسه سهولت در استفاده بین ماشین لباسشویی های درب از بالا و درب از جلو

تفاوت سرعت شستشو بین ماشین لباسشویی درب از بالا و درب از جلو

شستن لباس در لباسشویی درب از بالا سریعتر از ماشین لباسشویی درب از جلو است، بنابراین برای بسیاری از خریداران استفاده از راحت تر می باشد. دلیل اصلی شستن سریع آنها خیس شدن کامل لباس هاست. توجه داشته باشید که این قانون فقط برای ماشین های لباسشویی درب بالا اعمال می شود. همزن وسیله ای است که دستگاه را تکان می دهد، آب را هل می دهد و باعث لرزش دستگاه می شود. ماشین‌ های لباسشویی پر بار با همزن اغلب لباس‌ ها را سریع‌ تر می‌ شویند، اما بیشتر لباسشویی‌ های بدون همزن (به نام واشرهای با راندمان بالا) لباس‌ های تمیزتری را ارائه می‌ کنند و می‌ توانند یک‌ باره لباس‌ های بیشتری را بشویید و آب کمتری مصرف کنند.

کدامیک لباس ها را تمیزتر می شوید؟

بازوهای آبپاش در لباسشویی درب از جلو اطراف کاسه لباسشویی وظیفه چرخش کاسه و صافی را بر عهده دارند. به این ترتیب لباس ها با ایجاد اصطکاک تمیز می شوند. اما در لباسشویی درب از بالا به صورت عمودی قرار می گیرد و این منجر به چرخش نرم می شود. بنابراین چرخش لباس ها در جهت دایره ای تغییر می کند. بنابراین نظافت لباس به دلیل حرکات چرخشی و اصطکاک است.

کدام یک لباس ها را تمیزتر می شوید، لباسشویی درب جلو یا درب بالا

به دلیل نداشتن درب مرکزی در ماشین لباسشویی درب جلو، لباس ها کشیده نمی شوند و گیر نمی کنند، ساختار آن آسیب نمی بیند و به راحتی خشک می شود. به لطف برنامه های مختلف شستشو در ماشین لباسشویی های جلو و امکان شستشو با بخار، لباس ها قابل شستشو و ضدعفونی می باشند. این ویژگی به ویژه برای افرادی که افراد مسن یا نوزاد در خانه دارند بسیار مهم است. اما در ماشین های لباسشویی درب از بالا کاملا متفاوت می باشد. فرآیند شستشو با ماشین‌ های لباسشویی درب از بالا سریع‌ تر است، اما به لطف آخرین برنامه‌ های شستشوی سریع، این مشکل در مدل‌ های درب از جلو حل شده است.

در ماشین لباسشویی های با درب از بالا، علاوه بر سهولت بارگیری لباس ها در ماشین لباسشویی، لباس ها با شدت بیشتری شسته می شوند، به خصوص در مواقعی که بار زیاد باشد. ماشین لباسشویی های جلو لباس ها را با ملایمت بیشتری می شویند. شستن اقلام بزرگتر مانند پتو و شستن بالشت در ماشین لباسشویی با درب بالا دشوار است؛ زیرا کاملاً در آب فرو نمی روند. بنابراین می توان گفت در این بخش ماشین های لباسشویی درب از جلو عملکرد بهتری خواهند داشت.

تفاوت ماشین لباسشویی درب از بالا و درب از جلو از نظر امکانات

با پیشرفت تکنولوژی ماشین لباسشویی روز به روز پیشرفت بیشتری می کند. علاوه بر این، تعدد برندها و رقابت بین آنها، هر برند را وادار می کند تا هر ساله ویژگی ها و فناوری های منحصر به فردی را به محصولات خود بیافزاید تا بتواند بیشتر از دیگران بفروشد و رضایت مشتریان را جلب کند. از آنجایی که ماشین لباسشویی های درب از جلو جدیدتر هستند، ویژگی ها و امکانات های بیشتری نسبت به ماشین لباسشویی های درب از بالا دارند. این ماشین لباسشویی ها دارای عملکردهایی مانند خشک کن، ضد چروک، تولید حباب، اتصال به گوشی هوشمند و ریموت کنترل، برنامه های مختلف شستشو و … می باشند که شما می توانید با توجه به شرایط و نوع لباس خود برنامه شستشوی ویژه ای را انتخاب کنید. حتی در زمانی که در خانه نیستید، می توانید با تنظیم دما و انتخاب برنامه شستشو، لباس ها را بشویید. این ویژگی ها در ماشین لباسشویی های درب بالا وجود ندارد.

تفاوت ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا از نظر قیمت

اساساً ماشین لباسشویی درب از جلو بیشتر از ماشین لباسشویی درب بالا هزینه دارد. یک ماشین لباسشویی درب از جلو حدود 10 تا 15 سال عمر می کند، بنابراین از بسیاری جهات خرید ماشین لباسشویی درب جلو منطقی تر است. قیمت به پارامترها و عوامل زیادی بستگی دارد. اگر بخواهیم این پارامترها را نام ببریم می توانیم مواردی مانند کارایی، زیبایی، ظرافت، مصرف انرژی، سال ساخت، تکنولوژی استفاده شده و … را نام ببریم که ماشین لباسشویی های درب از بالا در برخی موارد پیشرو هستند. اما ماشین لباسشویی درب از جلو از از نظر قیمت و محبوبیت بالاتری برخوردار است. یکی از دلایل اصلی استفاده کمتر از انرژی و آب، زیبایی بیشتر، لباسشویی تمیزتر و فناوری های جدیدتر است.

ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا و تفات‌ های ظاهری

تفاوت اصلی این دو نوع ماشین لباسشویی در محل قرارگیری لباس است. ماشین لباسشویی های درب از جلو دارای درب ماشین لباسشویی در جلوی ماشین هستند، در حالی که ماشین های لباسشویی درب بالایی دارای درب ماشین لباسشویی در بالای ماشین هستند. این توضیحات، توضیحات بسیار واضحی هستند، تفاوت های ظاهری لباسشویی درب از بالا و درب از جلو را به راحتی می توان با نگاهی به دو نوع دستگاه مشاهده کرد. قبل از خرید ماشین لباسشویی باید این تفاوت های ظاهری ماشین را در نظر بگیرید و عملکرد، مزایا و معایب آنها را بسنجید. اما به طور معمول ماشین لباسشویی های درب از جلو دارای زیبایی های بیشتری می باشند.

ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا و تفات‌ های ظاهری

تفاوت ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا از نظر گنجایش و میزان مصرف برق و آب

تفاوت ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا از نظر گنجایش و میزان مصرف برق و آب بسیار مهم می باشد و باید به آن توجه ویژه ای داشت. ماشین های لباسشویی درب از جلو دارای همزن در مرکز نیستند، بنابراین فضای بیشتری برای لباس ها وجود دارد. ماشین لباسشویی درب از جلو نسبت به ماشین لباسشویی درب از بالا لباس ها را با دقت بیشتری شستشو می دهد و آب کمتری مصرف می کند. هزینه بالای آب مربوط به ماشین لباسشویی را می توان با انتخاب درست کاهش داد.

یک ماشین لباسشویی با درب از جلو 40 درصد آب کمتری نسبت به ماشین لباسشویی درب از بالا مصرف می کند. در اکثر ماشین‌ های لباسشویی درب از جلو، می‌ توان یک شستشوی بخار را به برنامه اضافه کرد تا با از بین بردن لکه لباس‌ ها را تمیز کند. این عملکرد برای کسانی که لباس های کودکان را زیاد می شویند و یا برای ورزشکاران بسیار مفید است. با توجه به گسترش آپارتمان و کوچک شدن فضای خانه، اکثر ما به دنبال وسایلی با فضای کمتر هستیم، در این صورت ماشین لباسشویی درب از جلو مناسب تر است.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد