logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لوازم خانگی فیلیپس ساخت کجاست؟

لوازم خانگی فیلیپس ساخت کجاست؟
لوازم خانگی فیلیپس ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لوازم خانگی فیلیپس ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

لوازم خانگی فیلیپس ساخت کجاست؟ آیا تا به حال حین استفاده از لوازم خانگی فیلیپس یا سایر لوازم خانگی های موجود در بازار به این فکر کرده اید که در کدام کشور و با چه کیفیتی تولید می شوند؟ قطعاً دانستن اطلاعات بسیار مهمی در رابطه محل ساخت لوازم خانگی فیلیپس و تاریخچه شرکت فیلیپس کمک می کند تا هر فردی که مایل به تهیه لوازم خانگی فیلیپس است، با اطمینان و دقت بیشتری برای خرید محصولات این برند اقدام کنند. در این مطلب به بررسی اینکه لوازم خانگی فیلیپس در کدام کشور است و آیا لوازم خانگی فیلیپس در ایران اصل هستند یا خیر، می پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره لوازم خانگی فیلیپس می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

شرکت لوازم خانگی فیلیپس در کدام کشور است؟

یکی از بزرگ ترین شرکت های صنعت الکترونیک در دنیا برند فیلیپس است که به عنوان یک شرکت چند ملیتی معتبر شناخته می شود. این برند برای اولین بار توسط فردی به نام جرارد فیلیپس در سال 1819 در کشور هلند و در شهر آیندهوون تاسیس شده است. در رابطه با اینکه شرکت فیلیپس در کجاست، جالب است بدانید که دفتر مرکزی لوازم خانگی برند فیلیپس در شهر آمستردام نیز قرار دارد. شرکت فیلیپس علاوه بر تولید لوازم خانگی در تولید محصولات چون تلفن همراه، تراشه، تجهیزات پزشکی، تجهیزات نورپردازی و … فعالیت می کند و به دلیل اینکه محصولات خود را با کیفیت بالایی تولید می کند، به فروش بالایی دست پیدا کرده است.

شرکت فیلیپس چه لوازم خانگی و برقی را تولید می کند؟

محصولاتی که توسط شرکت فیلیپس در کشور هلند تولید می شوند، از طراحی خاص و عملکرد بسیار متفاوت و عالی نسبت به سایر لوازم خانگی های موجود در بازار برخوردار هستند. به همین دلیل اغلب افراد مایل هستند از لوازم خانگی برند فیلیپس استفاده کنند. تولید محصولاتی با عملکرد عالی موجب شده است که افراد زیادی مایل باشند از محصولات متنوع این برند استفاده کنند. چند نمونه از محصولاتی که توسط شرکت فیلیپس تولید می شوند عبارت هستند از:

  • سرخ کن
  • اتو بخار
  • غذا ساز
  • سشوار
  • ساندویچ ساز برند
  • قهوه ساز
  • چای ساز برند
  • همزن
  • توستر
  • آبمیوه گیری
  • جاروشارژی
  • بخار گر
  • خرد کن
  • مخلوط کن

آیا لوازم خانگی فیلیپس در ایران اصل هستند؟

درصد بالایی از ایرانیان از محصولات و لوازم خانگی برند فیلیپس رضایت کافی دارند و مایل هستند از محصولات این برند خریداری کنند. اما با توجه به تحقیقات اخیری که انجام شده است، لوازم خانگی برند فیلیپس با کیفیت اصلی در ایران وجود ندارد. در واقع هیچ محصولی از شرکت فیلیپس به ایران وارد نمی شود. اغلب محصولات موجود در بازار غیر اصل هستند و یا به صورت غیر قانونی به ایران وارد شده اند. با نبود نمایندگی این برند در ایران هیچ یک از محصولات با ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت نامه معتبر به فروش نمی رسند.

بنابراین خرید لوازم خانگی فیلیپس اصل در ایران با ریسک بالایی همراه است و کسانی که تمایل به خرید محصولی از برند فیلیپس را دارند، می توانند با مقایسه جزئیات کامل محصول با تصاویر اصلی موجود در سایت شرکت فیلیپس و همچنین بررسی بارکد از اصل یا فرعی بودن برند فیلیپس مطلع شوند.

نتیجه گیری از لوازم خانگی فیلیپس ساخت کجاست

در مطلب بالا به بررسی کامل این که شرکت فیلیپس در کدام کشور است و چه محصولاتی را تولید و به بازار عرضه می کند، پرداختیم. شرکت فیلیپس با استفاده از بهترین قطعات روز دنیا اقدام به تولید لوازم خانگی مدرن و با کیفیت می کند. به همین دلیل است که میزان فروش لوازم خانگی فیلیپس در دنیا بالا است. کسانی که علاقمند به استفاده از لوازم خانگی فیلیپس را دارند می توانند برای خرید اقدام کنند و نگران خراب شدن یا تعمیرات آن نباشند.

آی پی امداد از شرکت های مجازی است که تعمیر انواع لوازم خانگی از برند فیلیپس را با کمک تکنسین های متخصص در محل مورد نظر شما انجام می دهد. شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکلی در لوازم خانگی فیلیپس از طریق شماره تماس 02158941 با شرکت آی پی امداد تماس حاصل کرده و درخواست تعمیر لوازم خانگی فیلیپس را داشته باشید.

3.4/5 - (10 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • فروزش 04 مهر 1402

    سلام، آیا ماشین ریش تراش در بازار ایران اصل هستند یا خیر؟ اگه کسی گفت این جنس اصله چگونه می‌توان تشخیص داد؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 05 مهر 1402

      درود، اکثر مدل های ریش تراش های موجود در بازارها چینی هستند و از طریق قیمت، بسته بندی، شناسه بارکد، خدمات پس از فروش و گارانتی محصول می توانید جنس اصل را تشخیص دهید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد