logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت جاروبرقی میله

بررسی کیفیت جاروبرقی میله
بررسی کیفیت جاروبرقی میله
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت جاروبرقی میله به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

جاروبرقی های میله از قدیم ترین و محبوب ترین جاروبرقی های موجود در فروشگاه های معتبرلوازم خانگی است. ممکن است شما مکررا با این محصولات مواجه شده باشید اما اطلاعاتی درباره برند میله و جاروبرقی های آن نداشته باشید و سوالاتی از قبیل مثال های روبرو داشته باشید که آیا جاروبرقی میله بخریم؟ جاروبرقی های میله چه امکاناتی دارند؟ و… ما در این مقاله به بررسی کیفیت جاروبرقی میله پرداخته ایم و همه سوالات پرتکرار درباره جاروبرقی های میله را پاسخ داده ایم تا بتوانیم خریدی مطمئن و لذت بخش را برای شما رقم بزنیم.

کاربران گرامی چنانچه تجربه استفاده از جاروبرقی میله را دارید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه و نظرات همین مقاله دیگر کاربرانی که قصد خرید این محصول را دارند را از تجربیات خود بهره مند سازید.

جاروبرقی های میله چه امکاناتی دارند؟

امروزه برند های مختلف و متعددی در جهان در حال تولید جاروبرقی هستند و با ارائه بیشترین و بهترین امکانات در محصولات خود در تلاش اند تا سود بیشتری را به خود اختصاص دهند، اگر قصد بررسی کیفیت جاروبرقی میله را داشته باشید اولین سوالی که به آن خواهید پرداخت این است که جاروبرقی های میله چه امکاناتی دارند؟

  • اغلب مصرف کنندگان به دنبال محصولی هستند که مدل های متنوع داشته باشد تا بتوانند از میان آن مدل ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. جاروبرقی های میله از تنوع و رنگ بندی بالا و متفاوتی برخوردارند.
  • از دیگر ویژگی جاروبرقی های این برند سهولت استفاده و کاربرد آسان است.
  • این جاروبرقی ها با داشتن سایز مناسب قابلیت جابجایی آسان را برای شما فراهم میسازند.
  • جاروبرقی های میله دارای سری های متعدد برای سطوح مختلف هستند.
  • دارای توان مکش بسیار بالا هستند که این امر نشان دهنده کیفیت خوب موتور این جاروبرقی ها است و موتورهای جاروبرقی امکان فروش دارند.
  • اغلب این جاروبرقی ها دارای سیم جمع کن خودکار جهت سهولت کار برای مصرف کننده هستند.
  • همچنین این جاروبرقی ها طول سیم بلند مناسب و در عین حال شعاع کارکرد بالا هستند.

جاروبرقی های میله چه امکاناتی دارند

آشنایی بیشتر با برند تولید کننده جاروبرقی میله

برند میله در سال 1899 در آلمان تاسیس شد و با هدف ارائه لوازم خانگی با کیفیت پا به بازار گذاشت، این برند که یکی از قدیمی ترین تولید کننده های لوازم خانگی در جهان است در طی 116 سال فعالیت خود همواره روند صعودی را طی کرده به طوری که در اغلب کشور های اروپایی و آمریکایی طرفداران بسیار زیادی دارد.

هنگام آشنایی بیشتر با برند تولید کننده جاروبرقی میله و تاریخچه آن پی میبریم که هم اکنون نمایندگی های مونتاژ لوازم خانگی میله را می توانید در سرتاسر اروپا و دیگر نقاط دنیا بیابید و این به ان معناست که برند میله برندی بین المللی محسوب می شود. اینها تنها بخشی از ویژگی های این برند و محصولات آن بود اما در بخش های بعدی به بررسی کیفیت جاروبرقی میله به صورت میپردازیم تا شما به پاسخ این سوالاتان برسید که آیا جاروبرقی میله بخریم؟

جارو برقی میله ساخت کجاست؟

امروزه بسیاری از برند های خارجی به خصوص برند های آلمانی ساخت کشور تاسیس شده آن برند نیستند پس ممکن است این سوال را داشته باشید که جاروبرقی میله ساخت کجاست؟ مصرف کنندگان یکی از ملزومات پاسخ به این سوال که آیا جاروبرقی میله بخریم را شناخت کشور سازنده این محصولات و قطعات آن میدانند.

برند میله برخلاف برند های دیگر شرکت و ساخت محصولات و جاروبرقی های خود را در همان کشور آلمان انجام میدهد در نتیجه تمامی قطعات به کار رفته در جاروبرقی های میله آلمانی هستند و قطعات و در کشور های متفاوتی از جمله لهستان و آلمان مونتاژ میشوند.

خدمات پس از فروش جارو برقی های میله چطور است؟

عدم حضور برند های خارجی در ایران موجب شده تا این برند های خدمات پس از فروشی در ایران نداشته باشند و این موضوع که خدمات پس از فروش جاروبرقی های میله چطور است تبدیل به یکی از نگرانی های خریداران در هنگام بررسی کیفیت جاروبرقی میله شود.

خدمات پس از فروش جارو برقی های میله

میدانید که ما در ایران دچار با مشکلات اقتصادی و تحریم ها هستیم به همین دلیل امروزه بیشتر نمایندگی های رسمی برند های بزرگ مانند جاروبرقی های سامسونگ دست از فعالیت کشیده اند از همین رو ممکن است محصولی که شما خریداری میکنید از خدمات پس از فروش بهرمند نباشد یا در صورت بودن این خدمات شما از خدمات نمایندگی مربوطه رضایت نداشته باشید در این صورت په باید کرد و چاره چیست؟

امروزه شما می توانید با کمک گرفتن از شعب مختلف تعمیرگاه مجاز آی پی امداد در غرب، شرق، شمال و جنوب تهران هیچ جای نگرانی ای را برای تعمیرات جاروبرقی خود باقی نگذارید، چرا که آی پی امداد با داشتن تعمیرکاران متخصص آماده تعمیرات جاروبرقی در محل می باشد.

جارو برقی های میله با محصولات کدام برند های داخلی و خارجی در حال رقابت است؟

شاید قبل از اینکه هر خریداری اقدام به بررسی کیفیت جاروبرقی میله کند این سوال را از خود بپرسد که جاروبرقی میله با چه محصولاتی در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؛ سوال این پاسخ می تواند کمک زیادی به خریداران کند تا بتوانند به راحتی این محصول را با محصولات دیگر مقایسه کنند.

بازار رقابت لوازم خانگی آلمان که چند سالی است به شدت داغ است و این رقابت تنگاتنگ را می توان در زمینه تولید جاروبرقی هم مشاهده کرد، اصلی ترین رقبای جاروبرقی میله برند های کارچر و فاکر هستند، اما  از لحاظ قیمت و ویژگی های موجود این محصولات شباهت زیادی به جاروبرقی های فلر دارند که به شا توصیه می کنیم نگاهی هم به کیفیت این محصولات بیاندازید.

چرا جاروبرقی میله بخریم ؟

با همه تفاسیر گفته شده ممکن است هنوز ابهاماتی برای شما وجود داشته باشد و این سوال را داشته باشید که چرا جاروبرقی میله بخریم ؟ جاروبرقی های این برند چه مزیت هایی دارند ؟ و اینکه چرا این جاروبرقی ها میان مصرف کنندگان تا این اندازه محبوب هستند؟ این بخش یکی از گام های بررسی کیفیت جاروبرقی میله است.

کیفیت جاروبرقی های میله:

از اولین نکاتی که باعث رشد و پیشرفت سریع این برند در سالهای اولیه تاسیس خود بود کیفیت بی سابقه این برند بود و اشاره کردیم به این موضوع که کیفیت همیشه اصل اول این برند بوده در نتیجه جاروبرقی های این برند ساخته شده از بهترین ها هستند و یکی از با کیفیت ترین جاروبرقی های موجود در بازار هستند که شما میتوانید بخرید.

طراحی جاروبرقی های میله:

امروزه دنیا به طرف زیبایی در عین سادگی حرکت میکند و این مصرف کنندگان از این موضوع بسیار استقبال میکنند. دقت بالا در طراحی از دیگر ویژگی های جاروبرقی های میله است که میتواند شما را به سمت این برند جذب کند.

طراحی جاروبرقی های میله

قیمت جاروبرقی های میله:

جاروبرقی های میله نسبت به برند های دیگر بسیار ارزان تر و اقتصادی تر هستند و جدا از این ها محصولات این برند در رنج قیمتی خود از قابلیت های بالا تری از محصولاتی با همین قیمت ها برخوردارند. در نتیجه به عنوان خریدی خوب و مناسب برای شما محسوب میشوند.

معرفی بهترین جارو برقی های برند میله

بهترین ها آن محصولاتی هستند که بیشترین قابلیت ها را در کنار کمترین قیمت ها دارند پس اگر شما تا به اینجا برای خرید از این برند و جاروبرقی های آن متقاعد شده اید لازم است در این قسمت با معرفی بهترین جارو برقی های برند میله با ما همراه باشید تا بتوانید هنگام خرید از پیشنهادات ما استفاده کنید.

بررسی کیفیت جاروبرقی میله مدل CAT AND DOG C3

در میان بهترین های میله این مدل یکی از پرطرفدار ترین هاست که از کارایی و قیمت مناسبی برخوردار است. با هم به بررسی این مدل میپردازیم.

  • کنترل پدالی
  • رنگ قرمز
  • برس مخصوص پرده و مبل
  • وزن 5.5 کیلوگرم
  • قدرت موتور 2000 وات
  • فیلتر ذغالی
  • سیم جمع کن خودکار

جاروبرقی میله مدل CAT AND DOG C3

بررسی کیفیت جاروبرقی میله مدل C3

دومین مورد پیشنهادی ما که از قابلیت های کاربردی و کارآمد برخوردار است این مدل است که با هم آن را بررسی میکنیم.

  • کنترل پدالی
  • رنگ آبی
  • برس مخصوص پرده و مبل
  • وزن 5.5 کیلوگرم
  • قدرت موتور 2000 وات
  • فیلتر هپا
  • سیم جمع کن خودکار

جاروبرقی میله مدل C3

لیست قیمت روز جاروبرقی های میله موجود در بازار در بهار 1400

مدل جاروبرقی قیمت روز
جاروبرقی میله سری C3 مدل Allergy SGFF3 این مدل جاروبرقی با قیمت 7,200,000 تومان به فروش می رسد.
جاروبرقی میله سری C3 مدل Complete Ecoline حدود قیمت روز این مدل جاروبرقی 5,900,000 تومان است.
جاروبرقی میله سری CX1 مدل Blizzard Cat & Dog قیمت روز این جاروبرقی 8,600,000 تومان است.
جاروبرقی میله سری CX1 مدل Comfort Blizzard این مدل جاروبرقی با قیمت روز 8,200,000 تومان در بازار موجود می باشد.
جاروبرقی میله سری C3 مدل Complete Red قیمت این مدل جاروبرقی در بازار ایران 6,200,000 تومان می باشد.
جاروبرقی میله مدل C3 Complete EcoLine SGTP3 قیمت روز این جاروبرقی در بهار 1400 برابر با 7,987,000 تومان است.
جارو برقی میله Complete C3 PowerLine SGDF3 قیمت جدید این جاروبرقی در بازار برابر با 8,480,000 تومان است.

مزایا و معایب جاروبرقی های میله از نظر مصرف کنندگان

پس از بررسی تمام امکانات و کاربرد های جاروبرقی های میله و معرفی بهترین ها قصد داریم مزایا ومعایب جاروبرقی های میله از نظر مصرف کنندگان را ببینیم تا شما بتوانید با دیدن عیوب و مزیت های این محصول در کنار هم تصمیم نهایی خود را بگیرید .

مزایا جاروبرقی های میله از نظر مصرف کنندگان :

  • قیمت مناسب
  • رنگ بندی
  • کاربرد بالا
  • سهولت استفاده
  • سهولت جابجایی

معایب جاروبرقی های میله از نظر مصرف کنندگان:

  • نیاز به سرویس سالانه

بررسی کیفیت جاروبرقی های میله از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

بسیاری از شما به دنبال نظرات حرفه ای راجع به جاروبرقی های میله بودید در همین راستا به بررسی کیفیت جاروبرقی میله از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد پرداخته ایم تا در قسمت انتهایی این بحث به جمع بندی راجع به این محصولات برسیم.

  • از نظر متخصصان آی پی امداد قطعات به کار رفته در جاروبرقی های میله از مشخصات فنی خوبی برخوردارند همین امر سبب طول عمر بالای این جاروبرقی ها شده.
  • همچنین کیفیت موتور این محصولات قابل قبول است و این جاروبرقی ها از مکش خوبی برخوردارند . قابلیت های کاربردی دارند و مناسب برای مصرف کنندگان ایرانی است.
  • داشتن رنگ بندی و سهولت کاربرد این محصولات از دیگر موارد قابل توجه آن برای مصرف کنندگان است. اگر قابلیت ها و ویژگی های جاروبرقی میله با محصول مورد نیاز شما مطابقت داشت جاروبرقی های میله پیشنهاد خوبی برای شما هستند.

کاربران گرامی اگر سوالی در مورد جاروبرقی میله در ذهن شما باقی مانده که با آن پاسخی داده نشده می توانید با مطرح کردن پرسش خود در بخش نظرات و دیدگاه های همین مقاله از راهنمایی های متخصصین ای پی امداد بهره مند شوید.

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • amir 19 تیر 1400

    سلام و وقت بخیر جارو برقی جز بهترین در جهان هست ونوشتید قیمت ارزان اتفاقا گرانترین در جهان و با کیفیت ترین محصول که قابل قیاس با جارو برقیهایی نوشتید نیست ث موضوع بعدی این شرکت نمایندگی انحصاری در ایران دارد که شرکت میله ایران میباشد با تشکر

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد