logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی جاروبرقی رباتیک تفال

بررسی جاروبرقی رباتیک تفال
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی جاروبرقی رباتیک تفال به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

جاروبرقی رباتیک یکی از جدیدترین دستاورد‌های کمپانی تفال است. این دستگاه قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی دارد و می‌تواند تمام سطوح خانه را با کیفیت فوق‌العاده عالی از هرگونه گردوغبار یا آلودگی‌های دیگر تمیز کند. این جارو در کشور ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده، به‌همین‌دلیل بسیاری از مراکز تعمیراتی، خدمات تعمیر آن را بر عهده می‌گیرند. از‌همین‌رو اگر در استفاده از این دستگاه‌ها به مشکلی برخوردید، کافیست با آی پی امداد تماس بگیرید تا کارشناس‌ها در سریعترین زمان مشکل را برایتان حل کنند. در این مقاله به بررسی جاروبرقی رباتیک تفال و ویژگی ها و امکانات این محصول می پردازیم.

جاروبرقی رباتیک تفال چیست؟

جاروبرقی‌های رباتیک تفال Tefal نسبت به نسل‌های دیگر جارو‌های شارژی و برقی پیشرفته‌تر هستند و با قدرت و کیفیت بیشتری خانه را تمیزکاری می‌کنند. همچنین در استفاده از این محصولات نیازی به صرف انرژی و زمان نیست، چون به‌صورت کاملاً خودکاری فرآیند تمیزکاری را آغاز خواهند کرد. هم‌اکنون جاروبرقی‌های رباتیک تفال در بسیاری از فروشگاه‌های لوازم خانگی فروش خوبی را ازآن خود کرده‌اند و بسیاری از تازه‌عروس‌ها یا کسانی که به‌دنبال جارویی قدرتمند برای تمیزکاری خانه‌شان می‌گردند، به‌سراغ این محصولات ‌می‌روند.

بررسی ویژگی های جاروبرقی رباتیک تفال

در ادامه برخی از مهمترین ویژگی‌های جاروبرقی رباتیک تفال Tefal را بررسی می‌کنیم و درباره آنها توضیح می‌دهیم. هر یک از این ویژگی‌ها برگ برنده‌ای هستند که این محصول را نسبت به نسل‌های قبلی‌اش یک سروگردن بالاتر می‌برند.

بررسی ویژگی های جاروبرقی رباتیک تفال

عملکرد بدون سیم

یکی از بزرگترین مزیت‌های جاروبرقی رباتیک برند تفال نسبت به محصولات قدیمی‌تر، عدم استفاده از سیم است.

  • در واقع شما هیچ نیازی به سیم دست‌وپاگیر این جارو ندارید تا بتوانید آن را به برق متصل کرده و از قابلیت‌های مختلفش استفاده کنید.
  • کمپانی تفال یک باتری قدرتمند برای این محصول در نظر گرفته که کافیست باتری را شارژ و دستگاه را فعال کنید تا در مدت زمانی کوتاهی تمام محیط خانه را برایتان تمیزکاری کند.

برنامه های مختلف تمیزکاری

در محصولات رباتیک تفال چندین برنامه برای تمیزکاری محیط به‌شیوه‌های مختلف وجود دارد.

  • برای تنظیم این برنامه‌ها می‌توانید اپلیکیشن مخصوص دستگاه را بر روی تلفن‌همراهتان نصب و برنامه‌ها را روی آن اعمال کنید تا از قابلیت‌های مختلفش بهره‌مند شوید.

برنامه های مختلف تمیزکاری

مخزن مناسب

ظرفیت جاروبرقی‌های رباتیک تفال نسبت به مدل‌های معمولی کمتر است، اما برای چند بار تمیزکاری محیط‌های مختلف به‌کارتان می‌آید.

  • معمولاً این جارو‌ها دارای مخزن‌های نیم لیتری هستند که به‌خوبی باعث تمیزکاری کامل خانه خواهند شد.
  • در واقع به‌دلیل ابعاد کوچک این دستگاه‌ها نباید انتظار مخزن‌های چند لیتری را از آنها داشته باشیم.
  • در روی جاروبرقی تفال یک چراغ مخصوص تعبیه شده است که با پر‌شدن مخزن روشن می‌شود. این چراغ به‌کاربر هشدار می‌دهد تا وی بتواند در زمان مناسب مخزن را خالی کند.

قابلیت تنظیم سرعت

شما به‌راحتی می‌توانید جارو‌های رباتیک تفال را در چندین سرعت مختلف تنظیم کنید.

  • مثلاً در دستگاه مدل RG7975 قابلیت تنظیم 4 سرعت مختلف وجود دارد.
  • با این قابلیت امکان تمیزکاری منزل در مدت زمان بسیار کوتاه را نیز خواهید داشت.

شارژ و شارژدهی

برای اینکه جاروبرقی‌های رباتیک تفال دوباره شارژ شوند، باید آنها را معمولاً به‌مدت 5 ساعت به شارژر بزنید. در صورت شارژ کامل، دستگاه امکان شارژدهی تا چندین ساعت را خواهد داشت. به‌همین‌دلیل با یک‌بار شارژ دستگاه می‌توانید تا چندین‌بار از آن استفاده و محیط خانه‌تان را تمیزکاری کنید.

شارژ و شارژدهی

سروصدای کم

از جمله مهمترین عیب‌های جاروبرقی‌های قدیمی، تولید صدای بسیار زیاد است. این محصولات به‌قدری سروصدا به‌پا می‌کردند که تمام آرامش خانه را از بین می‌بردند.

  • اما خوشبختانه جاروبرقی‌های رباتیک تفال Tefal با صدای بسیار کمی کار می‌کنند.
  • مثلاً برخی محصولات این برند فقط تا 60 دسی‌بل صدا تولید می‌کنند که بسیار کم بوده و گوش را آزار نمی‌دهد.

دوربین های لیزری پیشرفته

در جاروبرقی‌های رباتیک تفال دوربین‌های لیزری پیشرفته و قدرتمندی تعبیه شده است تا این دستگاه‌ها بتوانند به‌خوبی موانع را تشخیص دهند و از آنها عبور کنند.

  • قابلیت تشخیص مانع به‌عنوان یکی از مهمترین قابلیت‌های دستگاه‌های رباتیک شناخته می‌شود؛ چون نیاز کاربر به کنترل دستگاه را به‌طور کامل از بین می‌برد.

عدم نیاز به نور

سنسور‌هایی که در جاروهای رباتیک تفال تعبیه می‌شوند، هیچ نیازی به نور ندارند.

  • همین ویژگی باعث می‌شود تا بتوانید از دستگاه در هر ساعتی از شبانه‌روز استفاده کنید.
  • چشمی‌ای که در این محصول به‌کار رفته، مطابق جدیدترین فناوری‌هاست. بنابراین انتظار می‌رود که بازدهی فوق‌العاده خوب و مناسبی در شب نیز داشته باشد.

اپلیکیشن موبایل

به‌واسطه اپلیکیشن موبایل به‌خوبی می‌توانبد دستگاه را از راه دور کنترل کنید.

  • این اپلیکیشن‌ها به‌خوبی زمان خالی‌کردن مخزن زباله دستگاه را هشدار می‌دهند، قابلیت تنظیم سرعت و برنامه‌ها را دارند و به‌طور کلی امکان کنترل از راه دور را برایتان فراهم می‌کنند.

طراحی مناسب و جمع و جور

جاروبرقی‌های رباتیک تفال بر خلاف نسل‌های قدیمی طراحی جمع‌وجور و کوچکی دارند و حتی آنها را می‌توانید داخل کشو یا کمد نیز نگهداری کنید.

  • این جاروها دست‌وپاگیر نیستند و فضای کوچکی از خانه را دربر می‌گیرند، از‌همین‌رو موردپسند بسیاری از افراد هستند.

تمیزکاری تمام سطوح

یکی از نگرانی‌های مشتری‌ها بابت انتخاب جاروبرقی رباتیک تفال Tefal، عدم تمیزکاری تمام سطوح است، اما باید بگوییم که محصولات این برند می‌تواند سطح تمام پارکت‌ها، موکت‌ها، فرش‌ها و سرامیک‌ها را با کیفیت فوق‌العاده عالی تمیزکاری کنند.

  • تنها عاملی که مانع ازتمیزکاری تمام سطوح توسط این جارو‌ها می‌شود، پله‌ها هستند. در واقع اگر بین سطوح پله‌ای وجود داشته باشد، جارو نمی‌تواند تمام سطح را جاروکشی کند.
  • در این مواقع کافیست خودتان دستگاه را روی پله دیگر بگذارید تا تمام سطح صاف آنجا را از هرگونه آلودگی و زباله بزداید.
  • یکی از نگرانی‌های افراد در صورت گذاشتن جارو‌های تفال برروی پله این است که مبادا دستگاه از روی پله بیفتد و آسیب ببیند.
  • خوشبختانه برند تفال برای این محصولات خود حسگر‌هایی را تعبیه کرده که به‌خوبی قابلیت تشخیص پله‌ها را دارند.
  • از‌همین‌رو اگر پله‌ای پیش‌روی دستگاه باشد، فرمان برگشت به عقب صادر خواهد شد و جارو از پله سقوط نخواهد کرد.

تمیزکاری تمام سطوح

مدل های متنوع

برند تفال Tefal انواع جاروبرقی رباتیک را در مدل‌های مختلف با ویژگی‌های متنوع تولید کرده است.

  • شما می‌توانید هر یک از این جارو‌ها را بر اساس نیازتان خریداری کنید.
  • خوشبختانه به‌دلیل وجود گزینه‌های متنوع، دست بازی در انتخاب دارید تا دقیقاً مدلی را بخرید که مطمئن هستید نیازتان را به‌طور کامل به‌هرنوع محصول مشابه رفع می‌کند.

جمع بندی

جاروبرقی رباتیک تفال توانسته به‌دلیل ویژگی‌های بسیار خوب، تبدیل به انتخاب اول بسیاری از افراد شود. این محصول به‌ لطف فناوری‌های پیشرفته و استاندارد‌های جهانی هم‌اکنون با بهترین ابزار مخصوص تمیزکاری خانه رقابت می‌کند و توانسته حتی گوی سبقت را از آنها برباید. با خرید این محصول دیگر نیازی نیست مانند گذشته مدتی طولانی جارو را در دست بگیرید و خانه را تمیزکاری کنید، بلکه فقط با یک تنظیم ساده دستگاه به‌صورت خودکار محیط را تمیز خواهد کرد. از نظر بسیاری از مشتری‌ها و تکنسین‌ها، جاروبرقی رباتیک تفال کیفیت فوق‌العاده خوبی دارد. این دستگاه‌ها از نگاه این افراد تا مدتی طولانی عمر می‌کنند و دوام و ماندگاری دارند، از‌همین‌رو نگران خرابی‌شان نباشید. حتی اگر این جارو‌ها خراب شدند، مرکز مجاز تعمیر جاروبرقی رباتیک در آی پی امداد آماده است تا مشکلتان را به‌طور کامل برطرف کند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد