logo logo تعمیرات جارو برقی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت جاروبرقی تولیپس

بررسی کیفیت جاروبرقی تولیپس
بررسی کیفیت جاروبرقی تولیپس
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت جاروبرقی تولیپس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

جاروبرقی های تولیپس با ظاهر زیبا و کیفیت و کارایی بالای خود توانسته اند در میان برند های ایرانی یکی از بهترین جاروبرقی های موجود در بازار را تولید و به مشتریان خود ارائه دهند، برند تولیپس که زیر شاخه شرکت ایران ناسیونال می باشد با سابقه طولانی ای که دارد توانسته تا محصولات با کیفیتی را تحت عنوان تولیپس به بازار ارائه کند. اگر قصد خرید جاروبرقی های تولیپس را دارید ولی همواره این پرسش در ذهن شما مطرح است که جاروبرقی تولیپس خوبه یا نه؟، جارو برقی تولیپس چه امکاناتی دارد؟ و … به شما توصیه می کنیم تا با بررسی کیفیت جاروبرقی تولیپس با ما همراه باشید.

کاربران گرامی، اگر تجربه خرید جارو برقی تولیپس را داشته اید، نظرات خود را در بخش دیدگاه های همین مقاله با سایر کاربران آی پی امداد در میان بگذارید تا آن ها را در انتخاب و خرید جارو برقی های تولیپس راهنمایی کند.

جاروبرقی های تولیپس چه امکاناتی دارند؟

قطعا با جو تبلیغاتی حاکم در رسانه ها برندی مانند برند تولیپس نمی توانند به راحتی و در کنار برند های مطرح تولید لوازم خانگی مانند فیلیپس، سامسونگ، ال جی، هیتاچی و… قد علم کند و به همین دلیل این برند همواره برند ناشناخته محسوب می شود. اگر خرید جاروبرقی های تولیپس به شما توصیه شود قطعا یکی از سوالاتی که در مورد این برند می پرسید این است که جاروبرقی های تولیپس چه امکاناتی دارند؟

برند تولیپس با استفاده از تکنولوژی های موجود در محصولات خارجی سعی می کند تا در محصولات خود از این تکنولوژی ها استفاده کند، گرچه این استفاده همواره در حد الگو برداری است و نمی توان خیلی روی کیفیت این ویژگی ها حساب باز کرد.

در ادامه به معرفی و بررسی برخی ویژگی های جاروبرقی های تولیپس می پردازیم:

  • استفاده برند تولیپس از انواع فیلتر های هپا، بهداشتی و ضد حساسیت در جاروبرقی های خود.
  • به کار بردن موتور های نسبتا با کیفیت در جاروبرقی های تولیپس که موجب افزایش طول عمر این محصولات می شود.
  • استفاده از لوله های تلسکوپی برای امکان چرخش 360 درجه لوله در این جاروبرقی ها.
  • طراحی زیبای این جاروبرقی ها که در میان جارو برقی های ایرانی کم نظیر است.
  • قیمت مناسب این جارو برقی ها در کنار کیفیت قابل قبول آن.

جاروبرقی های تولیپس چه امکاناتی دارند؟

تاریخچه شرکت سازنده جارو برقی تولیپس

حضور گسترده لوازم خانگی تولیپس در فروشگاه های لوازم خانگی نتیجه تاسیس این برند در سال 1380 توسط شرکت مادر ایران ناسیونال می باشد، به همین دلیل در اصل برای آشنایی بیشتر با برند تولیپس باید با برند ایران ناسیونال آشنا شوید.

برند ایران ناسیونال در سال 1370 با مشارکت 70 درصدی برند ژاپنی ماتسوشیتا آغاز به کار کرد که همین موضوع موجب شد تا برند ایران ناسیونال با استفاده از علم و فناوری ژاپنی ها بتواند به سرعت رشد کند و جزو بهترین تولید کننده های ایرانی شود. این برند در ابتدا به تولید لامپ، رادیو و اتوی برقی می پرداخت و با پیشرفت بیشتر توانست حوزه فعالیت خود را گسترده تر کند.

موتور جارو برقی های تولیپس ساخت کجاست؟

برند ایران ناسیونال که در سال های قبل از تحریم نماینده رسمی برند پاناسونیک در ایران بود با خروج این برند در ابتدای دهه 80 کارخانه ایران ناسیونال با تاسیس برند تولیپس به ادامه ارائه محصولات خود در بازار پرداخت.

  • اما پرسشی که مطرح می شود این است که برند تولیپس در تولید محصولات خود از قطعات پاناسونیک استفاده می کند یا این که قطعات خود را به صورت انحصاری تولید می کند؟، بررسی این مسئله که موتور جاروبرقی های تولیپس ساخت کجاست به طور کلی پرسش بسیاری از خریداران می باشد که در ادامه به آن پاسخ می دهیم.
  • پس از خروج برند پاناسونیک از ایران برند تولیپس با استفاده از همان قطعات اقدام به تولید جارو برقی های خود کرده، در اصل می توان ادعا کرد که محصولات تولیپس تحت لیسانس متخصصین ژاپنی می باشد اما به طور کلی در ایران تولید می شود.

جاروبرقی تولیپس با چه محصولاتی در حال رقابت هستند؟

تشبیه کیفیت محصولات یک برند نا آشنا به یک برند آشنا تر را می توان سریع ترین راهی دانست که می تواند کیفیت یک محصول را به ما معرفی کند، این که جاروبرقی تولیپس با چه محصولاتی در حال رقابت است می تواند یکی از ساده ترین راه های بررسی کیفیت جاروبررقی های تولیپس باشد.

  • برند های پارس خزر، اسنوا و تولیپس که در همین کشور ایران فعالیت می کنند را می توان جزو اصلی ترین رقبای برند تولیدات لوازم خانگی تولیپس دانست، گرانی محصولات خارجی باعث روی آوردن خریداران به محصولات ایرانی شده و همین امر موجب شد تا برند های ایرانی سعی کنند با ارائه کیفیت بهتر و بیشتر در محصولات خود فروش بیشتری را به خود اختصاص دهند.
  • رقابت تنگاتنگ بین برند های ایرانی به نفع مصرف کننده تمام شده و باعث شده تا محصولات با کیفیت بیشتر با قیمت جذاب تر به دست مشتریان برسند.
  • شما می توانید با نگاهی به رقبای جاروبرقی های تولیپس مانند بررسی کیفیت جاروبرقی امرسان به امکانات موجود در رقبای این محصول هم واقف باشید.

خدمات پس از فروش جارو برقی های تولیپس چطور است؟

جارو برقی جزو لوازمی می باشد که طول عمر بالایی دارد به همین علت هم این که خدمات پس از فروش جارو برقی تولیپس چطور است جزو مسائلی است که مشتریان در هنگام خرید این محصول به آن توجه می کنند.

  • برند تولیپس هم مانند دیگر برند های ایرانی دارای خدمات پس از فروش مناسبی است، هرچند که این برند به دلیل حوزه فعالیت کوچک و شهرت کمی که دارد تعداد نمایندگی های بسیار کمی در مناطق مختلف دارد.
  • اگر به نمایندگی رسمی تعمیرات جارو برقی تولیپس در محل سکونت خود دسترسی نداشتید یا به هر دلیلی از خدمات پس از فروش این برند راضی نبودید می توانید از خدمات تعمیرکاران متخصص آی پی امداد استفاده کنید تا جارو برقی شما در منزل خودتان تعمیر شود.

خدمات پس از فروش جارو برقی های تولیپس

چرا جاروبرقی تولیپس بخریم؟ جاروبرقی تولیپس خوبه؟

شاید بتوانیم 4 سال اخیر را دوره طلایی لوازم خانگی ایرانی بدانیم، چرا که افزایش قیمت محصولات خارجی و ارائه خدمات پس از فروش بد از سوی این برند ها در ایران موجب شد تا خریداران توجه بیشتری به محصولات ایرانی داشته باشند و برند های ایرانی هم روند صعودی را برای کسب رضایت مشتری طب کنند؛شاید در هنگام بررسی کیفیت جاروبرقی های تولیپس این سوال در ذهن ما مطرح شود که با وجود این همه برند چرا جاروبرقی تولیپس بخریم.

  • استفاده برند تولیپس از فناوری و دانش ژاپنی ها با عث تولید قطعات با کیفیتی شده که این موضوع باعث اطمینان راحت تر مشتریان به این محصولات می شود.
  • قیمت این جاروبرقی نسبت به دیگر برند های ایرانی هم پایین تر است و این در حالی است که این محصولات از لحاظ کیفیتی هیچ چیز از دیگر برند های ایرانی کم ندارند.
  • طراحی زیبای این محصولات موجب شده تا مشتریانی که توجه زیادی به ظاهر محصولات می کنند روی جارو برقی های تولیپس حساب ویژه ای باز کنند.

معرفی بهترین جاروبرقی های تولیپس

بررسی کیفیت جاروبرقی های تولیپس به صورت کلی بسیار مفید است، اما معرفی بهترین جارو برقی های تولیپس به شما کمک می کند تا گزینه های کمتری را بررسی کرده و اقدام به خرید بهترین جاروبرقی با توجه به میزان پول خود کنید. با این کار هم وقت کمتری از شما گرفته می شود و هم انتخاب بهتری در خرید بهترین جاروبرقی تولیپس داشته اید.

بررسی کیفیت بهترین جاروبرقی تولیپس مدل V620

این جاروبرقی از برند تولیپس با موتور پر قدرتی که دارد توانسته جزو محبوب ترین جاروبرقی های این برند باشد، در ادامه به بررسی سایر ویژگی های این محصول می پردازیم.

  • دارای قدرت موتور 2000 واتی.
  • دارای امکان تنظیم قدرت موتور.
  • دارای لوله تلسکوپی برای چرخش 360 درجه لوله این دستگاه.
  • به کار رفتن محافظ حرارتی در این جارو بری که موجب می شود موتور جاروبرقی از حدی مشخص گرمتر نشود.
  • دارای فیلتر هپا، بهداشتی و ضد آلرژی.

بررسی کیفیت بهترین جاروبرقی تولیپس مدل V620

بررسی کیفیت بهترین جارو برقی تولیپس مدل VC-625

برند تولیپس با استفاده بیشتر از تکنولوژی در این جارو برقی خود توانسته تا به رقبای خارجی خود بیشتر نزدیک شود، در ادامه به بررسی کیفیت این جارو برقی پر طرفدار می پردازیم.

  • دارای میکروفیلتر.
  • دارای نشانگر پر بودن مخزن.
  • دارای فیلتر هپا، بهداشتی و ضد آلرژی.
  • دارای مخزن دائمی.
  • دارای قدرت موتور 2200 واتی.
  • Aبسیار کم مصر با رده انرژی
  • طراحی بسیار زیبا.

بررسی کیفیت بهترین جارو برقی تولیپس مدل VC-625

لیست قیمت روز جاروبرقی های تولیپس موجود در بازار در بهار 1400

مدل جاروبرقی قیمت روز
جاروبرقی تولیپس مدل VC-625 حدود قیمت روز این مدل جاروبرقی در بازار 1,740,000 تومان است.
جاروبرقی تولیپس مدل VC-620 نرخ روز این مدل جاروبرقی 1,755,000 تومان می باشد.
جاروبرقی تولیپس مدل VC-A635R قیمت جدید این مدل جاروبرقی حدودا 3,099,000 تومان می باشد.
جارو برقی تولیپس مدل VC-635D این مدل جاروبرقی با قیمت 3,630,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
جارو برقی تولیپس مدل VC-A635 نرخ جدید این مدل جاروبرقی برابر با 3,021,000 تومان می باشد.
جاروبرقی تولیپس مدل VC-625D قیمت روز این جاروبرقی در بازار 2,124,000 تومان است.

مزایا و معایب جارو برقی های تولیپس از نظر مصرف کنندگان این محصول

مشورت گرفتن از کسانی که سابقه و تجربه خرید از این محصول را داشته اند می تواند کمک به سزایی به افرادی کند که قصد خرید جارو برقی های این برند را دارند، به همین دلیل در این بخش به بررسی مزایا و معایب جارو برقی های تولیپس از نظر مصرف کنندگان این محصول می پردازیم.

مزایای جارو برقی های تولیپس از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • قیمت بسیار کم جاروبرقی های تولیپس در کنار کیفیت مناسب.
  • طراحی زیبا.
  • دارای عایق حرارتی و عایق صوتی موتور.
  • استفاده مناسب و به اندازه از فناوری و تکنولوژی.
  • صدای کم جاروبرقی.

معایب جاروبرقی های تولیپس از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • تنوع بسیار کم این محصولات.
  • خدمات پس از فروش ضعیف این برند.
  • کمیاب بودن این محصول در فروشگاه های معتبر.

بررسی کیفیت جاروبرقی های تولیپس از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

اگر با بررسی کیفیت جاروبرقی های تولیپس به صورت مفصل نتوانستید به سوالات خود پاسخ بدهید به شما توصیه می کنیم تا به مطالعه بررسی کیفیت جارو برقی های تولیپس از نظر تعمیرکاران متخصص بپردازید.

  • تعمیرکاران متخصص آی پی امداد میزان خرابی و اشکالات در این جاروبرقی ها را به ندرت ارزیابی کرده اند و این جارو برقی ها را بهترین گزینه برای کسانی دانسته اند  که به دنبال انتخابی ارزان اما مطمئن هستند.
  • این جارو برقی ها عمر مفید طولانی ای هم دارند که باعث می شود با خرید آن ها تا مدت ها خیالتان از بابت جارو برقی منزل خود راحت باشد.

ما در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا به تمام سوالات پیرامون جاروبرقی های تولیپس پاسخ دهیم، اگر سوالی   برای شما بدون پاسخ باقی مانده می توانید با مطرح کردن آن در بخش دیدگاه ها و نظرات در همین مقاله از کمک و راهنمایی متخصصین ای پی امداد بهره مند شوید.

3.7/5 - (11 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

5 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مجید 08 دی 1402

    من جارو برقی ۲۴۰۰ تولیس خریدم اصلا بدرد نمیخوره اگه با جارو دستی جارو بکشین خیلی بهتره

    پاسخ دادن
  • سعید 10 دی 1401

    از جاروبرقی تولیپس راضی نیستم. .2400 وات گرفتیم نیم ساعت اول کار کرد بقیه شو فقط صدا داره هیچی نمیکشه.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 دی 1401

      سنسور دما که در جاروبرقی تعبیه شد است، از داغ شدن بیش از اندازه موتور جلوگیری میکند و دستگاه را خاموش میکند. 30 دقیقه کار با جاروبرقی اصلا درست نیست. ده دقیقه استفاده و سپس خاموش کنید.

      پاسخ دادن
  • حمزه 06 مهر 1400

    من جاروبرقی تولیپس خریدم ..بدنه پلاستیکی خراب شد و همچنین فیلترش خرابن..یه ساله داره خاک میخوره و بدون استفاده است..

    پاسخ دادن
  • مرتضی 22 فروردین 1400

    سلام وعرض ادب...چرااجناس ایرانی استفاده نمی کنیم..؟ کیفیت صفر. با این همه مشکلات برای تولید. دست وپنچه نرم میکنیم تایک محصول یا جنس‌ را به خط تولید برسانیم ولی به کیفیت فکر نمی کنیم. ظاهرخوب ولی؟؟.؟؟. جاروبرقی 2000وات خریدکردم کمتراز3روز تلسکوپی 360 درجه آن شکست برای یدکی آن مشکل هست جواب درست وحسابی ندادن.. بماند بنده اگر باصاحب کارخانه درارتباط باشم باید چکارکنم ممنونم

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد