logo logo تعمیرات جاروبرقی تولیپس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر جاروبرقی تولیپس

تعمیر جاروبرقی تولیپس
تعمیر جاروبرقی تولیپس
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر جاروبرقی تولیپس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

معمولا مشکلاتی که برای جاروبرقی تولیپس پیش می آید، نیاز به عیب یابی و تعمیر توسط تعمیرکار جاروبرقی تولیپس دارد. در آی پی امداد انواع خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیر جاروبرقی تولیپس در منزل، محل کار و یا به صورت غیرحضوری با دریافت جاروبرقی توسط پیک آی پی امداد و انجام تعمیرات در کارگاه انجام می شود. برای ثبت درخواست تعمیرات جاروبرقی تولیپس در آی پی امداد دو راه وجود دارد. شما می توانید طریق تماس تلفنی و یا ثبت درخواست در سایت آی پی امداد برای تعمیر جاروبرقی تولیپس خود اقدام کنید. در ادامه به بررسی خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تولیپس در آی پی امداد پرداخته ایم.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر جاروبرقی تولیپس صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست تعمیرات جاروبرقی تولیپس در تهران

برای ثبت درخواست تعمیرات جاروبرقی تولیپس در تهران می‌توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با آی پی امداد تماس بگیرید.

  1. برای انجام تعمیرات جاروبرقی تولیپس می توانید با شماره 02158948 تماس بگیرید یا به صورت آنلاین در سایت ای پی امداد ثبت درخواست کنید.
  2. پس از ثبت درخواست نزدیکترین تعمیرکار جاروبرقی فیلیپس به محل شما انتخاب و در کمتر از 1 ساعت به همراه قطعات و تجهیزات مورد نیاز به محل شما اعزام می شود.
  3. اگر درخواست شما در سایت ثبت شده باشد، به سرعت توسط پشتیبانی آی پی امداد بررسی می شود.
  4. زمان حضور، نام تعمیرکار جاروبرقی تولیپس و کد پرسنلی تکنسین در پنل شما نمایش داده می شود.
  5. در صورت تمایل می توانید جاروبرقی را به پیک آی پی امداد تحویل دهید و رسید آن را دریافت کنید.
  6. پس از انجام تعمیر جاروبرقی تولیپس توسط تکنسین در محل و یا در کارگاه های آی پی امداد، گارانتی حداقل 3 و حداکثر 12 ماهه برای شما صادر می شود.
  7. به منظور افزایش رضایت شما پس از اتمام تعمیرات جاروبرقی تولیپس جهت بررسی نحوه انجام کار، نحوه کار تکنسین و رضایت از سلامت جاروبرقی با شما تماس گرفته می شود.

کاربران گرامی آی پی امداد، اگر به تازگی دستگاه خود را خریداری نموده اید با شماره نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تولیپس که در برگه گارانتی درج شده است تماس حاصل نمایید تا از خدمات پس از فروش این محصول بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تولیپس در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

با توجه به گستردگی مناطق تهران، آی‌پی امداد شعبه‌های متعددی را در سطح شهر تهران ایجاد کرده است تا در کمترین زمان ممکن به تمامی مناطق خدمات ارائه کند و تکنسین‌ها را برای انجام تعمیرات جاروبرقی تولیپس اعزام کند. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تولیپس آی پی امداد در شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهران شامل می شود. همچنین به دلیل قابل حمل بودن جاروبرقی تولیپس، امکان دریافت جاروبرقی از شما و تحویل آن پس از تعمیر در کارگاه آی پی امداد به شما وجود دارد.

تعمیرات جاروبرقی تولیپس در شمال تهران تعمیرات جاروبرقی تولیپس در جنوب تهران تعمیرات جاروبرقی تولیپس در شرق تهران تعمیرات جاروبرقی تولیپس در غرب تهران تعمیرات جاروبرقی تولیپس در مرکز تهران
کامرانیه انقلاب افسریه ستارخان انقلاب
فرمانیه راه آهن حکیمیه دریاچه چیتگر عباس آباد
زعفرانیه منیریه تهران پارس بلوار فردوس میدان ونک
جمشیدیه حافظ سیدخندان پونک ولیعصر
سعدآباد نواب آهنگ جنت آباد فاطمی
سعادت آباد جمهوری ارتش اکباتان امیرآباد
پاسداران یافت آباد لویزان خلیج فارس گیشا
شریعتی شهرری نارمک توحید شهرک والفجر
شمیرانات ورامین رسالت کن امیر آباد
الهیه امام زاده حسن پیروزی ستاری جلال آل احمد
جردن ورامین شیان شهر زیبا شهر آرا
تجریش مهر آباد صادقیه مرزداران شیح بهایی
میرداماد شهر ری پاسداران شهرک راه آهن کارگر شمالی

جدول بالا تعدادی از مناطق را نشان می دهد اما خدمات آی پی امداد تمامی مناطق تهران را پوشش می دهد.

خدمات پس از فروش جاروبرقی تولیپس در تهران

در صورت بروز مشکل در جاروبرقی تولیپس اولین پیشنهاد ما استفاده رایگان از خدمات پس از فروش جاروبرقی تولیپس می باشد که شماره آن در برگه گارانتی درج شده است. اما اگر مدت زمان گارانتی به پایان رسیده یا مشکلی پیش آمد که شامل گارانتی نمی شود و نیاز به تعمیرکار و تکنسین جاروبرقی تولیپس دارید، انتخاب استفاده از خدمات بر عهده شماست.

پیشنهاد می کنیم برای تعمیر جاروبرقی تولیپس از خدمات تکنسین های آی پی امداد استفاده کنید. در نظر داشته باشید که آی پی امداد محصولات جاروبرقی تولیپس را گارانتی نکرده است و شماره نمایندگی رسمی تعمیرات جاروبرقی تولیپس در برگه ضمانتنامه درج شده است، شما عزیزان؛ پس از پایان گارانتی می توانید از آی پی امداد برای تعمیرات جاروبرقی تولیپس خدمات دریافت کنید.

در ادامه به طور کامل به شرح مزایای ارائه خدمات توسط آی پی امداد نسبت به سایر تعمیرکاران و نمایندگی ها می پردازیم.

 تعمیر جاروبرقی تولیپس توسط آی پی امداد در کارگاه مجهز یا منزل شما

از آنجا که جاروبرقی حمل و نقل آسانی دارد. آی پی امداد برای رفاه حال شما، خدمات تعمیر جاروبرقی تولیپس را به سه صورت ارائه می‌دهد.

  1. تعمیر جاروبرقی تولیپس در محل
  2. تعمیرات جارو برقی تولیپس در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (دریافت توسط مشتری)

انتخاب هر یک از موارد ذکر شده به عهده شماست.

 خدمات تعمیر جاروبرقی تولیپس در محل

دلایل زیادی برای تعمیرات جاروبرقی تولیپس در محل وجود دارد و در کیفیت خدمات ارائه شده توسط تکنسین آی پی امداد تفاوتی ندارد. برای درخواست تعمیر جاروبرقی تولیپس در محل می توانید پس از ثبت درخواست و تایید آن جهت هماهنگی زمان حضور تکنسین جاروبرقی تولیپس در سایت آی پی امداد از طریق پنل کاربری خود مطلع شوید. از مهمترین مزیت تعمیر جاروبرقی تولیپس در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. صرفه جویی در هزینه و زمان
  2. تست دستگاه بلافاصله پس از تعمیرات جاروبرقی تولیپس
  3. مشاهده مراحل تعمیر توسط تعمیرکار جاروبرقی تولیپس
  4. عدم نیاز به جابه جایی جاروبرقی و کاهش احتمال آسیب در زمان جابجایی
  5. دریافت گارانتی و فاکتور هزینه ها بلافاصله پس از اتمام تعمیر جاروبرقی تولیپس

تعمیر غیر حضوری جاروبرقی تولیپس در کارگاه آی پی امداد

درصورتی که شرایط حضور تکنسین را در منزل و یا محل کار ندارید؛ می توانید از خدمات تعمیر جاروبرقی تولیپس در کارگاه آی پی امداد بهره مند شوید. برای این منظور پس از ثبت درخواست شما و انجام هماهنگی های لازم، پیک آی پی امداد برای دریافت جاروبرقی مراجعه می کند.

  1. پیک با توجه به مشخصات جاروبرقی به شما رسید می دهد.
  2. جاروبرقی تولیپس شما برای تعمیر به نزدیکترین کارگاه تحویل داده می شود.
  3. پس از اتمام تعمیرات جاروبرقی تولیپس گارانتی و فاکتور هزینه، همراه با جاروبرقی توسط پیک برایتان ارسال می شود.
  4. برگه مشخصات محصول را تا زمان تحویل گرفتن جاروبرقی نگه دارید و تحویل پیک دهید.

تعمیرات جارو برقی تولیپس در مراجعه به کارگاه های آی پی امداد

در صورت نیاز به انجام تعمیرات جاروبرقی تولیپس، در صورتی که شرایط حضور تکنسین در محل و تحویل جاروبرقی به پیک را ندارید، می توانید جاروبرقی تولیپس را خودتان به کارگاه های آی پی امداد برای تعمیر تحویل دهید. برای این کار باید زمان بازدید و همچنین آدرس تحویل به کارگاه را با پشتیبانی هماهنگ کنید.

 مزایای ارائه خدمات نمایندگی های مجاز آی پی امداد برای جاروبرقی تولیپس

جدا از تمامی شرایطی که برای ارائه خدمات آی پی امداد برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است، آی پی امداد مزایای دیگری را برای افزایش رضایت شما برای ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تولیپس در نظر گرفته است.

  1. در صورت نیاز به تعویض قطعه، تکنسین های آی پی امداد از قطعات فابریک و اصل استفاده می کنند.
  2. با توجه به تحریم ها و مشکلات واردات در صورت عدم وجود قطعات فابریک از قطعات مرغوب برای تعمیر جاروبرقی تولیپس استفاده می شود.
  3. آی پی امداد همیشه سعی می کند بلافاصله پس از ثبت درخواست شما به آن رسیدگی کند.
  4. کلیه خدمات و قطعات مورد استفاده در تعمیرات جاروبرقی تولیپس توسط تکنسین های آی پی امداد از 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.
  5. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد.
  6. خدمات تعمیرگاه جاروبرقی تولیپس در تهران آی پی امداد جامع و کامل می باشد.
  7. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد.
  8. هزینه تعمیرات جاروبرقی تولیپس در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

ویژگی های مهم تعمیرکار جاروبرقی تولیپس در آی پی امداد چیست؟

تعمیرکار جاروبرقی تولیپس آی پی امداد باید دارای ویژگی های یک تکنسین مجرب و دوره دیده باشد. از جمله علت از کار افتادن و خرابی لوازم برقی از جمله جاروبرقی تولیپس پس از تعمیر به دلیل عدم تجربه و مهارت برخی از تعمیرکاران مرکز خدمات می باشد. از ویژگی های مهم یک تکنسین جاروبرقی تولیپس آی پی امداد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. منظم، آراسته و وقت شناس
  2. دوره دیده و ماهر
  3. باتجربه و متعهد در امر تعمیر جاروبرقی تولیپس
  4. استفاده از قطعات فابریک با کیفیت بالا
  5. انجام تعمیرات جاروبرقی تولیپس به نحو احسن
  6. ارائه خدمات جاروبرقی تولیپس در طول دوره گارانتی توسط تکنسین

چه مدت طول می کشد تا تعمیرات جاروبرقی تولیپس انجام شود؟

از جمله مهمترین سوالاتی که در زمان تعمیر از تکنسین پرسیده می شود این است که؛ تعمیرات جاروبرقی تولیپس چقدر طول می کشد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که با توجه به مشکل جاروبرقی تولیپس مدت زمان آن متفاوت است و زمان خاصی برای آن وجود ندارد. پس از بررسی، تکنسین می تواند به شما پاسخ دهد که مشکل جاروبرقی چیست؟ و چقدر زمان برای تعمیر آن نیاز است. در صورت نیاز به تعویض قطعه، زمان عیب یابی و تعمیر جارو برقی تولیپس بیشتر می شود. مدت زمان تعمیر جاروبرقی تولیپس به چه چیزهایی بستگی دارد؟

معمولا بعد از تشخیص ایراد جاروبرقی با توجه به اینکه تمامی تکنسین های آی پی امداد ماهر هستند، می توانند زمان تقریبی را به شما اعلام کنند. اگر قصد انتقال جاروبرقی را به کارگاه های آی پی امداد دارید، باید زمان ارسال و دریافت را به زمان تعمیرات جاروبرقی تولیپس اضافه کنید. در حالی که تعمیر جاروبرقی تولیپس در محل بسیار سریعتر انجام می شود.

کاربران گرامی آی پی امداد، میانگین مدت زمان تعمیرات جارو برقی تولیپس 72 ساعت کاری میباشد.

 آیا سرویس جاروبرقی تولیپس از خرابی آن جلوگیری می کند؟

یکی از بهترین راه های جلوگیری از خرابی، سرویس جاروبرقی تولیپس به صورت منظم و دوره ای است. با انجام سرویس های دوره ای، هزینه های خود را به حداقل برسانید و مدت زمان استفاده و قدرت مکش جاروبرقی تولیپس را به حداکثر برسانید. همچنین هزینه هایی که برای سرویس دوره ای می پردازید در مقایسه با تعمیر جاروبرقی تولیپس بسیار کم است.

 عیب یابی مشکلات جاروبرقی تولیپس توسط خودتان

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای جاروبرقی تولیپس به وجود می آید رایج است و با رعایت نکاتی می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد و به صورت دوره ای جاروبرقی را بررسی و عیب یابی کرد و از بروز مشکل جلوگیری کرد.

  1. استفاده از جاروبرقی با کیسه پر به موتور فشار وارد می کند.
  2. پیش از شروع جارو کشیدن اشیاه بزرگی که میتواند لوله خرطومی جاروبرقی را مسدود کند از روی زمین جمع کنید.
  3. اگر سر و صدای جاروبرقی زیاد است، از خالی بودن کیسه و تمیز بودن بلبرینگ ها مطمئن شوید.
  4. در صورت کاهش مکش، حتما لوله شلنگ و کیسه جاروبرقی را چک کنید. ممکن است شلنگ مسدود شده باشد و کیسه پر باشد.
  5. کثیفی فیلتر یکی از دلایل خوب کار نکردن جاروبرقی است.
  6. علت اصلی جرقه زدن جاروبرقی وجود ایراد در کالکتور، بلبرینگ و آرمیچر است.
  7. علت بوی سوختگی جاروبرقی به دلیل فشار وارده به موتور است که به دلیل کثیف بودن فیلتر، پر بودن کیسه و گرفتگی لوله شلنگ می باشد.

برای عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی تولیپس خود می توانید از متخصصین نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد کمک بگیرید.

هزینه تعمیرات جاروبرقی تولیپس چقدر است؟

آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه کشوری تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمام هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق با تعرفه های اتحادیه است. همین امر موجب کاهش 75% در هزینه های خدمات جاروبرقی تولیپس خواهد شد. معمولا پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین، از هزینه تعمیرات جاروبرقی تولیپس مطلع می شوید.

هزینه ها به دو قسمت تقسیم می شود که یک قسمت هزینه های ثابت مانند هزینه تعمیرات جارو برقی تولیپس توسط تکنسین و بخشی از هزینه ها متغیر است، مانند هزینه قطعات که با توجه به نیاز جاروبرقی تولیپس افزایش یا کاهش می یابد. برای اطلاع از قیمت تعمیرات جاروبرقی تولیپس می توانید به صفحه هزینه ها مراجعه کرده و از قیمت تقریبی تعمیر جاروبرقی تولیپس مطلع شوید. همچنین در پایان تعمیرات دستگاه، تعمیرکار جاروبرقی تولیپس موظف است قیمت ها را برای شما فاکتور کند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد