logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

جاروبرقی ایرانی چه مارکی خوبه؟

جاروبرقی ایرانی چه مارکی خوبه؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله جاروبرقی ایرانی چه مارکی خوبه؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آیا می دانید جاروبرقی ایرانی چه مارکی خوبه؟ برای خرید مناسب جاروبرقی ایرانی، اولین قدم که در این مقاله از آی پی امداد به آن اشاره خواهیم کرد و به شما کمک ویژه ای خواهد کرد، نکات مهم در خرید جاروبرقی ایرانی می باشد. مهم ترین بخش در خرید، انتخاب بهترین مارک جاروبرقی ایرانی می باشد که در این مقاله از آی پی امداد به بهترین مارک های موجود در بازار اشاره خواهیم کرد.

خلاصه ای از بهترین مارک های جاروبرقی ایرانی

کاربران گرامی مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از جاروبرقی ایرانی چه مارکی خوبه؟ را مطرح کرده ایم.

نکات مهم در خرید جاروبرقی
  • نوع جاروبرقی
  • قدرت مکش
  • فیلتراسیون
  • وزن
  • سطح سر و صدا
  • لوازم جانبی
  • گارانتی
معرفی بهترین مارک های جاروبرقی ایرانی
  • پاکشوما
  • اسنوا
  • امرسان
  • پارس خزر

نکات مهم در خرید جاروبرقی

هنگام خرید جاروبرقی باید به چند نکته مهم توجه کرد که می تواند بر کارایی، طول عمر و سهولت استفاده از دستگاه تأثیر بگذارد. نکات مهمی که در هنگام خرید جاروبرقی باید در نظر بگیرید:

  • جاروبرقی ها انواع مختلفی دارند مانند جاروبرقی بدون کیسه، کیسه ای، دستی، رباتیک و جاروبرقی مرطوب یا خشک. هر نوع مزایا و معایب خود را دارد. به عنوان مثال، جاروبرقی‌های بدون کیسه تعمیر و نگهداری پایینی دارند و سازگار با محیط زیست هستند، در حالی که جاروبرقی‌های کیسه‌ای امکان ذخیره گرد و غبار و زباله‌ها را در داخل کیسه دارند.
  • قدرت مکش جاروبرقی عامل مهمی است که تعیین می کند که چگونه به طور موثر خاک و گرد و غبار را جمع می کند. قدرت مکش بر حسب وات بیان می شود، اما وات به تنهایی نشانگر دقیق قدرت مکش نیست.
  • یک جاروبرقی خوب باید فیلتر با کیفیتی نیز داشته باشد که هوا را از گرد و غبار و مواد حساسیت زا پاک کند. اکثر جاروبرقی ها دارای فیلترهای HEPA هستند که کوچکترین ذرات را جذب کرده و از بازگرداندن آنها به هوا جلوگیری می کند.
  • جاروبرقی باید به اندازه کافی سبک باشد تا جابجایی آن آسان باشد. مانور دادن یک جاروبرقی سنگین ممکن است دشوار باشد و تمیز کردن را دشوار کند.
  • برخی از جاروبرقی ها بسیار پر سر و صدا هستند و می توانند آزاردهنده باشند، در حالی که برخی دیگر آرام تر هستند. سطح سر و صدا بر حسب دسیبل اندازه گیری می شود و دسیبل پایین تر نشان دهنده صدای کم صدا است.
  • اکثر جاروبرقی ها دارای لوازم جانبی مختلفی هستند که برای تمیز کردن سطوح و گوشه های مختلف خانه مفید هستند. اطمینان حاصل کنید که جاروبرقی لوازم جانبی مناسب برای نیازهای خاص شما را دارد.
  • گارانتی خوب برای اطمینان از جلوگیری از بروز مشکل در آینده و در صورت خرابی، تعمیر یا تعویض صورت بگیرد مهم است. اطمینان حاصل کنید که تولید کننده یک دوره گارانتی ارائه می دهد و خدمات خوبی را ارائه می دهد.

معرفی بهترین مارک های جاروبرقی ایرانی

در ادامه به بهترین مارک جاروبرقی ایرانی اشاره خواهیم کرد:

  1. پاکشوما
  2. اسنوا
  3. امرسان
  4. پارس خزر

پاکشوما

از جاروبرقی های ایرانی که اخیرا سر و صدای زیادی به پا کرده اند می توان به جاروبرقی پاکشوما اشاره کرد. این برند محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند و می تواند مشتریان زیادی را جذب کند. جاروبرقی ایرانی پاکشوما می تواند به این سوال پاسخ دهد که کدام محصول جاروبرقی ایرانی خوب است، زیرا در ساخت محصولات خود از بهترین مواد استفاده می کند، بسیاری از خریداران از محصولات این برند راضی هستند.

جاروبرقی پاکشوما 22

اسنوا

برند اسنوا یکی از محبوب ترین برندهای ایرانی در بازار است. یکی از پرفروش ترین دلایل این برند، ویژگی های آن در بازار است که در این میان می توان به گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش تحت نظارت برند است که تجربه خرید مطمئنی را برای شما به ارمغان می آورد. بسیاری از افرادی که جاروبرقی برند اسنوا را خریداری کرده اند از خرید خود راضی بوده و خرید مدل های جاروبرقی برند اسنوا را به دیگران توصیه می کنند که نشان می دهد این برند در بازار شهرت خاص خود را دارد و مشتریان را راضی کرده است.

جاروبرقی اسنوا

امرسان

بیش از نیمی از کاربران جاروبرقی را از برندهای خارجی خریداری می کنند. اما شرکت های معتبری مانند امرسان سعی کرده اند محصولات خانگی خود از جمله جاروبرقی را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کنند. یکی از بهترین ویژگی های برند امرسان، قدرت مکش بالای آن برای نظافت کامل است. یکی دیگر از مزیت های جاروبرقی امرسان نسبت به سایر برندها صدای بسیار کم این محصول است که آن را برای کاربرانی که کیفیت نظافت و همچنین آسایش محیطی را در نظر می گیرند، انتخاب مناسبی می کند.

جاروبرقی امرسان

پارس خزر

پارس خزر یکی دیگر از برندهای معروف جاروبرقی در ایران است. این شرکت انواع جاروبرقی را تولید می کند و به دلیل قیمت مقرون به صرفه و محصولات بادوام خود شناخته شده است. این برند معروف و پرطرفدار ایرانی یکی از پرفروش ترین برندهای ایرانی است و با ورود خود به تولید لوازم خانگی به راحتی با ارائه قیمت مناسب و کیفیت بالا توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کند و به سرعت در صدر قرار می گیرد.

جاروبرقی پارس خزر

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد