logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت جاروبرقی بلانزو

بررسی کیفیت جاروبرقی بلانزو
بررسی کیفیت جاروبرقی بلانزو
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت جاروبرقی بلانزو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برند بلانزو با حضور ده ساله در بازار لوازم خانگی ایران توانسته طرفداران زیادی را کسب کند؛ ارائه کیفیت مناسب از سوی این برند موجب شده تا این محصول استاندارد لازم را داشته باشد. جارو برقی های بلانزو یکی از شناخته ترین و محبوب ترین محصولات این برند در ایران هستند که اگر قصد خرید این محصول را دارید به شما توصیه می کنیم تا توجه ویژه ای به این برند داشته باشید، اما اگر در مورد کیفیت جارو برقی های بلانزو یا این که جارو برقی های بلانزو چه امکاناتی دارند ابهاماتی دارید می توانید با مطالعه مقاله بررسی کیفیت جارو برقی های بلانزو از آی پی امداد به این موضوع پی ببرید که چرا جارو برقی بلانزو بخرید.

کاربران گرامی، اگر تا به حال تجربه استفاده از جارو بررقی های بلانزو را داشته اید یا نظر به خصوصی در مورد این محصولات دارید می توانید با بهرهمند ساختن ما از تجارب خود در بخش دیدگاه ها و نظرات سایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به دیگر کسانی که قصد خرید این محصول را دارند کمک کنید.

جاروبرقی های بلانزو چه امکاناتی دارند؟

یکی از اصلی ترین پرسش هایی که قبل از خرید جارو برقی بلانزو باید به آن توجه کنید این است که جاروبرقی های بلانزو چه امکاناتی دارند؟، چرا که امروزه همه افراد به دنبال کالا هایی هستند که بیشترین و بهترین امکانات را در اختیار افراد می گذارند.

در ادمه به بررسی دقیق ویژگی ها و امکانات جاروبرقی های بلانزو می پردازیم.

  • استفاده از فیلتر های بهداشتی، هپا و سیستم ضد آلژزی و آسم در جاروبرقی های بلانزو.
  • استفاده از لوله تلسکوپی در این جارو برقی ها برای سهولت چرخش 360 درجه.
  • استفاده از نشانگر پر بودن مخزن در جارو برقی های بلانزو.
  • مکش قوی این جارو برقی های در کنار صدای کم آن ها.
  • جاروبرقی خاموش نمیشود.
  • طراحی زیبای این جارو برقی ها.

جاروبرقی های بلانزو چه امکاناتی دارند؟

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده جاروبرقی های بلانزو

برند بلانزو را نمی توان از آن دسته برند هایی دانست که نام آشنا هستند و بیلبورد های تبلیغاتی آن ها در اقصی نقاط شهر به چشم می خورد؛ به همین دلیل هم به شما توصیه می کنیم تا قبل از بررسی کیفیت جارو برقی های بلانزو به آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده جاروبرقی های بلانزو بپردازید.

برند بلانزو در سال 1960 در چین تاسیس شد و در ابتدا با هدف تولید لوازم آشپزخانه به بازار پا گذاشت؛ این برند در ابتدا با استفاده از دانش روز دنیا و متخصیین آلمانی توانست خیلی سریع تولیدات خود را گسترش دهد. امروزه جارو برقی های بلانزو یکی از اولین گزینه هایی است که خریداران در هنگام خرید جارو برقی به سراغ آن می روند.

جاروبرقی بلانزو ساخت کدام کشور است؟

لازمه یک خرید مطمئن دسترسی به محصول اورجینال است، به همین دلیل این که بدانید محصول مورد نظر ساخت کدام کشور است بسیار حائز اهمیت است، پس اگر قصد خرید جارو برقی بلانزو دارید بخش جارو برقی بلانزو ساخت کدام کشور است را با دقت مطالعه کنید.

برند بلانزو یکی از بزرگ ترین برند های چینی است، بله چینی!، شاید با شنیدن نام محصول چینی یاد محصولات بی کیفیت و کپی این کشور بیوفتید اما هر گردی گردو نیست، کشور چین امروزه با تولید برند های مطرح بلانزو و شیائومی از آبروی خود در عرصه صنعتی دفاع قابل قبولی کرده، به طوری که دیگر نمی توان محصولات چینی را بی کیفیت دانست.

این کارخانه صنعتی چینی همواره صفر تا صد قطعات خود را در کشور چین تولید و به بازار جهانی ارائه می کند، و از لحاظ کیفیت قطعات می توان این برند را هم رده برند میدیا دانست که امروزه مطرح ترین برند چینی در جهان محسوب می شود.

جاروبرقی های بلانزو با محصولات کدام برند ها در حال رقابت هستند؟

اگر با بررسی کیفیت جاروبرقی های بلانزو به دنبال این هستید که اطلاعات بیشتری را در مورد این جارو برقی های کسب کنید حتما تمایل خواهید داشت که بدانید جاروبرقی های بلانزو با محصولات چه برند هایی در حال رقابت هستند.

امروزه بررند های مطرحی در چین در حال فعالیت هستند که همین موضوع موجب شده تا دیگر نتواند محصولات چینی را بی کیفیت تلقی کرد، زمانی که نگاهی به بازار لوازم خانگی چین میاندازیم متوجه این مسئله می شویم که محصولات برند های شیائومی،میدیا و بلانزو با هم در رقابت تنگاتنگی هستند.

اگر بخواهیم از میان بررند های ایرانی برای این محصولات یک رقیب انتخاب کنیم باید اشاره به جاروبرقی های اسنوا داشته باشیم، بر خلاف باور غالب مردم امروزه برند های ایرانی از جمله اسنوا به جایی رسیده اند که می توانند با برند های خارجی رقابت کنند، به شما توصیه می کنیم تا نگاهی هم به بررسی کیفیت جاروبررقی اسنوا بیاندازید.

خدمات پس از فروش جاروبرقی های بلانزو چطور است؟

تمایل همه افراد به این است تا با انجام یک خرید تا مدت زیادی از محصول مورد نظر بی نیاز باشند و هزینه دیگری را نپردازند، پس اینکه خدمات پس از فروش جاروبرقی بلانزو چطور است برای مشتریان این محصول حائز اهمیت است.

برند بلانزو جزو برند هایی است که علاقه ای به حضور مستقیم توسط نمایندگی های رسمی خود در ایران ندارد، علاوه بر این شرایط سیاسی و اقتصادی هم حضور این برند در ایران را تقریبا غیر ممکن کرده.

خدمات پس از فروش جاروبرقی های بلانزو

پس سوالی که با آن مواجه می شویم این است که در هنگام بروز خرابی در جارو برقی های بلانزو چه باید کرد؟ پاسخ آسان است ” عیب یابی جاروبرقی“.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، جنوب و شمال تهران آماده خدمت رسانی و تعمیر جاروبرقی بلانزو در محل شما است.

چرا جاروبرقی بلانزو بخریم؟

با مراجعه به یک فروشگاه معتبر لوازم خانگی یا حتی یک فروشگاه اینترنتی متوجه خواهید شد که تعداد بسیاز زیادی برند تولید لوازم خانگی در دنیا موجود است که بسیاری از آن ها آوازه زیادی دارند، پس با این اوصاف چرا جاروبرقی بلانزو بخریم؟، مگر جاروبرقی بلانزو چه مزیتی نسبت به رقبای خود دارد؟

در ادامه به بررسی اصلی ترین نقاط قوت جاروبرقی های بلانزو خواهیم پرداخت.

  • یکی از مهم ترین فاکتور های که مشتریان در هنگام خرید جاروبرقی به آن توجه می کنند این است که جارو برقی در کنار توان موتور مناسب صدای زیادی تولید نکند و تعمیر موتور جاروبرقی راحت باشد.
  • برند بلانزو با استفاده از عایق های موتور کارآمد در جاروبرقی های خود توانسته تا این ویژگی را در جارو برقی های خود پدید بیاورد.
  • امروزه همه ما به دنبال مدرن تر کردن و زیبا تر کردن منازل خود هستیم، پس می توانیم با خرید جاروبرقی های بلانزو یک تیر و دو نشان بزنیم، چرا که این جارو برقی های ظاهری مدرن و جذاب در کنار کیفیتی بالا دارند.

معرفی بهترین جاروبرقی های بلانزو موجود در بازار

برند بلانزو دارای جارو برقی های زیادی است که خیلی از آن ها حتی در ایران موجود هم نیستند، پس تقریبا می توان گفت که بررسی همه مدل های این محصول تقریبا کاری غیر ممکن است؛ علاوه بر این بررسی کیفیت جاروبرقی های بلانزو فقط نیمی از راه است و باقی راه اتخاب یک مدل مناسب است، پس به شما توصیه می کنیم تا با مطالعه بخش معرفی بهترین جارو برقی های بلانزو موجود در بازار انتخابی راحت تر و مطمئن تر در هنگام خرید این محصول داشته باشید.

بررسی کیفیت جاروبرقی بلانزو مدل bvc-6001

این جارو برقی مجموعه ای کامل از امکانات معمول در جاروبرقی هاست و به همین دلیل هم در میان محصولات این برند محبوبیت زیادی دارد. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا می شویم.

  • دارای قدرت موتور 2200 وات.
  • دارای کیسه دائمی و یکبار مصرف.
  • دارای انوا فیلتر های بهداشتی و هپا.
  • دارای نشانگر پر بودن مخزن.
  • دارای دستگیره های ارگونومیک برای راحتی در جا به جایی.
  • دارای لوله تلسکوپی

بررسی کیفیت جاروبرقی بلانزو مدل bvc-6001

بررسی کیفیت جاروبرقی بلانزو مدل bvc-6300

این جاروبرقی از برند بلانزو هم با طراحی زیبای و کاربردی خود جزو بهترین جارو برقی های موجود در بازار است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شوید.

  • دارای فیلتر هپا، بهداشتی و سیستم ضدآلرژی.
  • دارای توان مصرفی 2400 وات.
  • دارای سیستم کنترل جریان هوا.
  • دارای عایق صدار دور موتور جارو برقی.
  • دارای ضربه گیر بادی.
  • دارای لوله تلسکوپی برای چرخش 360 درجه

بررسی کیفیت جاروبرقی بلانزو مدل bvc-6300

لیست قیمت روز جاروبرقی های بلانزو موجود در بازار در بهار 1400

مدل جاروبرقی قیمت روز
جاروبرقی بلانزو مدل BVC-6000 قیمت این جاروبرقی در بهار 1400 برابر با 2,325,000 تومان است.
جاروبرقی بلانزو مدل BVC-6001 نرخ روز این مدل جاروبرقی برابر با 2,840,000 تومان می باشد.
جاروبرقی بلانزو مدل BVC-6200 این مدل جاروبرقی بلانزو با قیمت روز 2,563,000 تومان در بازار موجود می باشد.
جاروبرقی بلانزو مدل BVC-6300 قیمت روز این مدل از جاروبرقی بلانزو در بازار 3,980,000 تومان می باشد.

مزایا و معایب جاروبرقی های بلانزو از نظر مصرف کنندگان این محصول

مطمئن ترین راه برای مواجه شدن صادقانه با رایج ترین عیوب و نقاط قوت یک محصول را می توان نظر  کسانی دانست که در گذشته تجربه خرید آن محصول را داشته اند، به همین دلیل بخش مزایا و معایب جاروبرقی بلانزو از نظر مصرف کنندگان این محصول را با دقت مطالعه کنید.

مزایای جاروبرقی های بلانزو از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • استفاده مناسب از تکنولوژی در جاروبرقی های بلانزو.
  • صدای پایین موتور این جارو برقی ها در کنار توان بالای محصولات.
  • طراحی زیبا و مستحکم بدنه جارو برقی های بلانزو.
  • رعایت کردن تمام فاکتور های بهداشتی و اسفاده از تمام فیلتر های لازمه.
  • عمر مفید طولانی این محصولات.
  • امکان تعمیر راحت سیم جمع کن جاروبرقی.

معایب جاروبرقی های بلانزو از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • تنوع کم این محصولات در ایران.
  • عدم فروش اینترنتی این محصولات.
  • نبود خدمات پس از فروش در ایران.
  • زیاد بودن نمونه های تقلبی.

بررسی کیفیت جاروبرقی های بلانزو از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

اگر با بررسی کیفیت جاروبرقی های بلانزو نتوانستید به پاسخ این سوال دست پیدا کنید که چرا جارو برقی بلانزو بخریم به شما توصیه می کنیم تا بخش بررسی کیفیت جاروبرقی های بلانزو از نظر تعمیرکاران آی پی امداد را مطالعه کنید.

قطعا جارو برقی های بلانزو را نمی توان در حد بهترین های دنیا دانست، این محصولات کیفیتی در حد جارو برقی اسنوا دارند، اما از هیچ خدمات پس از فروش بهره مند نیستند، به همین سبب هم بهتر است تا به جای خرید از این برند از یکی از برند های ایرانی خرید کنید.

کاربرران گرامی، اگر در مورد جاروبرری های بلانزو پرسش به خصوصی دارید که که به آن پاسخ داده نشده است نی توانید با مطرح کردن سوال خود در بخش دیدگاه ها و نظرات سیت آی پی امداد از نظرات کارشناسی شده متخصصین ای پی امداد بهره مند شوید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد