logo logo نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

راهنمای استفاده از یخچال جنرال الکتریک

راهنمای استفاده از یخچال جنرال الکتریک
راهنمای استفاده از یخچال جنرال الکتریک
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله راهنمای استفاده از یخچال جنرال الکتریک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شرکت جنرال الکتریک یک شرکت قدیمی در تولید لوازم خانگی است که در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است این شرکت تولیدات بسیار با کیفیتی داشته و یکی از تولیدات پرطرفدار آن یخچال های جنرال الکتریک است اگر شما نیز به تازگی اقدام به خرید یک یخچال برای منزل و یا محل کار خود از این برند نموده اید بهتر است برای اطلاعات کامل چگونگی استفاده از آن با ما در مقاله راهنمای فارسی استفاده از یخچال جنرال الکتریک همراه باشید.

کاربران گرامی؛ چنانچه به دفترچه راهنمای یخچال جنرال الکتریک دسترسی دارید می توانید با همراهی متخصصین تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد از راهنمای فارسی یخچال جنرال الکتریک کمک بگیرید.

نحوه راه اندازی و نصب یخچال جنرال الکتریک انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال جنرال الکتریک نحوه تراز نمودن یخچال جنرال الکتریک در راهنمای آن معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال جنرال الکتریک طریقه تنظیم درجه دمای یخچال جنرال الکتریک انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال جنرال الکتریک در زمستان و تابستان نحوه نگهداری از یخچال جنرال الکتریک به هنگام سفر نحوه جابه جایی یخچال جنرال الکتریک در هنگام اثاث کشی نحوه تمیز کردن یخچال جنرال الکتریک نحوه تمیز کردن پشت یخچال (کندانسور یا همان لوله های شبکه ای) یخچال جنرال الکتریک نحوه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال جنرال الکتریک نحوه خوشبو کردن یخچال جنرال الکتریک زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال جنرال الکتریک نحوه استفاده از یخساز یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک نحوه تعویض فیلتر یخچال جنرال الکتریک نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال جنرال الکتریک نحوه تعویض لامپ یخچال جنرال الکتریک طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال جنرال الکتریک بررسی راهنمای استفاده از یخچال جنرال الکتریک به طور کلی

نحوه راه اندازی و نصب یخچال جنرال الکتریک

با در اختیار داشتن دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال جنرال الکتریک شما همیشه نیاز به یک تکنسین برای نصب و راه اندازی یخچال خود ندارید و میتواندید به راحتی این کار را توسط خودتان انجام دهید،  به این منظور میتوانید از نحوه راه اندازی و نصب یخچال جنرال الکتریک خود که در ادامه برای شما آورده این کمک بگیرید:

  • برای نصب یخچال شما احتیاج دارید که تمامی قطعات یخچال خود را در محل دقیق آنها قرار دهید به این منظور آنها را از پلاستیک خود بیرون آورد.
  • و پس از آن اقدام به قرار دادن طبقات یخچال به صورت کشویی نمایید.
  • در مرحله بعدی شما باید طبقات درون درب یخچال خود را نیز در محل خود قرار دهید، و پس از آن کشوهای فریزر را نیر در محل خودشان قرار دهیدو
  • و پس از نصب شیر آب ورودی یخچال برای آبسرد کن و یخساز میتوانید یخچال جنرال الکتریک خود را با توجه به دمای فصلی که در آن قرار دارید تنظیم نموده .
  • در مرحله آخر یخچال شما برای اتصال به برق آماده است که برای این کار سعی کنید حتما از یک محافظ استفاده نمایید.

انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال جنرال الکتریک

با توجه به هزینه زیادی که شما برای خرید یک محصول مانند یخچال پرداخت میکنید بهتر است در ابتدای خرید نسبت به آن دقت کافی را داشته باشید همانطور که در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال جنرال الکتریک نیز مشاهده میکنید محل انتخاب شده توسط شما در واقع تعیین میکند که کارکرد یخچال شما چگونه باشد، در ادامه به موضوع انتخاب محل مناسب برای راه اندازی یخچال برای شما عزیران میپردازیم:

  • سطح زیر یخچال شما باید به طور کامل صاف و یکدست باشد زیرا در صورت نا صاف بودن این سطح شامد کارکرد نادرست یخچال خود خواهید بود.
  • مکانی را برای یخچال خود انتخاب نمایید که از گرمای حاصل از اجاق گاز و سماور به دور باشد گرما میتواند بر عملکرد یخچال شما تاثیر منفی بگذارد.
  • سعی کنید یخچال جنرال الکتریک خود را در معرض تابش مستقیم نور آفتاب یا برخورد باد کولر قرار ندهید.
  • برای انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال جنرال الکتریک بهتر است به فاصله آن با دیوار و سایر اجسام نیز دقت کافی را داشته باشید.

نحوه تراز نمودن یخچال فریزر جنرال الکتریک

یکی دیگر از مواردی که در صورت درست انجام دادن آن میتوانید عمر مفید یخچال خود را زیاد کنید تراز نمودن است که بهتر است برای اینکار از راهنمای فارسی استفاده از یخچال جنرال الکتریک استفاده کنید،این کار به منظور جلوگیری از مشکلات تراز نبودن یخچال ها انجام میشود برای انجام نحوه تراز نمودن یخچال جنرال الکتریک در راهنمای فارسی آن میتوانید مطابق مراحل زیر پیش روید:

  • در قسمت جلویی یخچال بخشی به همراه پیج به بدنه یخچال متصل شده است که برای تراز کردن باید آنها را باز نمایید.
  • بهتر است یک نفر به صورت ایستاده در برابر یخچال قرار یگیرد تا در صورت کج بودن یخچال به شما اطلاع دهد. زیرا کج و تراز نبودن یخچال موجب کارکرد نادرست آن میشود.
  • پس از آن با تغییر وضعیت پایه ها به اندازه های مشخص اقدام به تراز نمودن پایه های یخچال نمایید.
  • اگر برای تراز کردن نیاز داشتید قسمت جلویی یخچال را کمی بالاتر بیاورید میتوانید پایه ها را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.
  • ممکن است سطحی که قرار است شما یخچال را بر روی آن مستقر کنید دچار پستی بلندی بوده و صاف نباشد در اینصورت میتوانید به کمک اجسام کمکی سطح زیر یخچال خود را صاف نمایید.

معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال جنرال الکتریک

یکی از پرکاربرد ترین قسمت های یک یخچال قسمت کنترل پنل یا دکمه ها و کلیدهای آن میباشد که میتوانید مکان دقیق قرار گیری آن را در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال جنرال الکتریک مشاهده نمایید:

دکمه های روی یخچال جنرال الکتریک معنای دکمه های یخچال
on/off خاموش و روشن
reset از سرگیری فعالیت های یخچال
water/ice آبسردکن و یخساز
eco کاهش مصرف انرژی
fridge/freeze تنظیم دمای یخچال و فریزر
Turbo Freeze افزایش سریع دمای فریزر
Colder سرد شدن یخچال
Warmer گرم شدن یخچال
Display تنظیمات نمایشگر

چگونگی تنظیمات درجه دمای یخچال جنرال الکتریک

بعد از راه اندازی و روشن نمودن یخچال لازم است تا تنظیمات عادی و نرمال یخچال برای یخچال تنظیم گردد. تنظیم دمای یخچال های جنرال الکتریک در مدل های این یخچال متفاوت می باشد. ممکن است تنظیم دما دیجیتالی باشد و یا چرخان یا ترموستاتی باشد. یخچال های ساید بای ساید جنرال الکتریک دارای نمایشگر لمسی و دکمه ای برای تنظیم دما می باشند. و می توانید به راحتی دمای مورد نظر خود را بر روی یخچال تنظیم نماید.

برای تنظیم دمای فریزر کافی است به تعداد دلخواه دکمه Freezer را فشار دهید. برای تنظیم دمای یخچال جنرال الکتریک هم کافی است به اندازه دلخواه دکمه Fridge را فشار دهید. دما ابتدا بالا می رود و سپس پایین می آید. اگر می خواهید یخچال سریع سرما سازی انجام دهد، کافی است که دکمه Fridge را به مدت 3 ثانیه نگه دارید.

انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال جنرال الکتریک در زمستان و تابستان

اهمیت انتخاب درجه دمای مناسب نیز در دفترچه راهنمای فارسی یخچال جنرال الکتریک به دفعات تکرار شده است زیرا با انتخاب دمای نامناسب شما موجبات خراب و فاسد شدن مواد غذایی خود را فراهم میکنید.در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم:

  • برای انتخاب درجه دما مناسب برای یخچال جنرال الکتریک در فصل های مختلف میتواند درجه ترموستات یخچال بر روی 4 قرار داده و دمای فریزر آن را روی منفی 19 قرار دهید.
  • در فصل زمستان درجه یخچال را بروی 2 قرار داده و همچنین دمای فریزر را بر روی منفی 15 قرار دهید.

به هنگام سفر برای نگهداری از یخچال جنرال الکتریک چه اقداماتی انجام دهیم؟

بهتر است در سفرهای کوتاه یخچال را خاموش نکنید، اما مواد غذایی فاسد شدنی را از آن خارج نمایید. برای داشتن یخچالی که وظیفه نگهداری از مواد غذایی را به بهترین شکل انجام دهد و از عمر مفید بیشتری برخوردار باشد، انجام نکات زیر به هنگام سفر میتواند بسیار مفید باشد:

  • یخچال را از وسایل گرمازا و تابش نور خورشید دور نگاه دارید.
  • اگر یخچال دارای یخ ساز و سیستم آب سرد کن است، طبق دستور موجود در بروشور، سیستم را قطع کنید.
  • مواد داخل یخچال را روی هم سوار نکنید و از پر کردن آن خودداری کنید؛ زیرا در غیر این صورت هوای سرد در آن جریان نمیابد.
  •  تمام مواد را با درپوش یا با روکش محافظ بهداشتی در یخچال قرار دهید تا از انتشار بوی غذاها جلوگیری شده و در یخچال های ضد برفک، از خشک شدن آنها جلوگیری کند.

نحوه جابه جایی یخچال جنرال الکتریک در هنگام اثاث کشی

با توجه به اینکه یخچال ها دستگاه هایی بسیار سنگین هستند و همچنین حساس بودن قطعات آن باید در هنگام جا به جایی یخچال جنرال الکتریک در هنگام اثاث کشی نهایت دقت را داشته باشید تا از بروز آسیب به آن جلوگیری نمایید به این منظور میتوانید مطابق مراحل زیر اقدام نمایید:

  • برای تکان دادن یخچال جنرال الکتریک خود در هنگام اثاث کشی بهتر است تمامی مواد غذایی دورن آن را بیرون آورده.
  • همچنین بهتر است طبقات فضای داخلی یخچال را نیز بیرون آورید.
  • پس از آن دور یخچال خود را به منظور باز نشدن ناگهانی درب در هنگام جا به جایی با یک طناب و یا پلاستیک حباب دار بپوشانید.
  • پس از آن میتوانید در زوایای یخچال خود برای جلوگیری از ضربه از یونولیت استفاده نمایید.
  • همچنین برای جا به جا نشدن گاز یخچال بهتر است آن را به صورت عمودی جا به جا کنید.

نحوه تمیز کردن یخچال جنرال الکتریک

تمیز کردن یخچال ها یکی از نکات مهمی است که همواره در قسمت های مختلف راهنمای فارسی استفاده از یخچال جنرال الکتریک به آن اشاره شده است، زیرا این مکان دقیقا مکانی است که مواد غذایی که ما میخوریم در آن قرار دارد و به دنبال آلوده بودن ممکن است سبب بیماری ما گردد. برای آگاهی از نحوه تمیز کردن یخچال جنرال الکتریک میتوانید مطابق مراحل زیر اقدام نمایید:

  • در اولین قدم برای بیرون آوردن مواد غذایی از درون یخچال خود اقدام نمایید همچنین بر فضایی داخلی یخچال خود تسلط کامل داشته باشید.
  • پس از آن میتوانید یخچال خود را از برق بکشید.
  • برای نظافت داخل یخچال جنرال الکتریک خود میتوانید آنها را بیرون آورده و یا در همان محل خودشان به کمک یک دستمال نرم و یک مایع پاک کننده سطوح آنها را تمیز نمایید.
  • برای تمیز کردن بدنه یخچالتان نیز بهتر است از یک دستمال نرم به همراه محلول جوش شیرین و آب ولرم استفاد نمایید.
  • در صورت جدا شدن آبسرد کن یخچال جنرال الکتریک خود آن را چندین مرتبه از آب پر و خالی کنید.
  • پس از انجام این مراحل میتوانید یخچال جنرال الکتریک خود را با رعایت نکات ایمنی توضیح داده شده در دفترچه راهنمای یخچال جنرال الکتریک به برق متصل نمایید.

نحوه تمیز کردن پشت یخچال (کندانسور یا همان لوله های شبکه ای) یخچال جنرال الکتریک

حتما در قسمت پشتی یخچال خود لوله های مشکی رنگ باریکی را مشاهده کرده اید که این لوله ها کندانسور یخچال میباشد، گاهی مشاهده میشود که در صورت تمیز نکردن و ایجاد گرد و خاک و چسبندگی  در قسمت های پشتی یخچال و این لوله ها نمیتوانند به درستی عمل برودت را در یخچال ایجاد نمایند و برودت یخچال شما کاهش پیدا میکنند برای نحوه تمیز کردن پشت یخچال جنرال الکتریک میتوانید مطابق با مراحل زیر پیش روید:

  • میتوانید برای تمیز کردن کندانسور که میتوانید مکان دقیق آن را در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال جنرال الکتریک ببینید باید یخچال را کمی جلو کشیده و پس از آن به کمک یک دستمال اقدام به تمیز کردن آن نمایید.
  • پس از آن میتوانید به کمک سری باریک جاروبرقی اقدام به جمع آوری ذرات باقی مانده گرد و خاک در اطراف این لوله ها نمایید.

نحوه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال جنرال الکتریک

در قسمت داخلی و پشتی همه یخچال ها محفظه ای وجود دارد که برای تخلیه آب از ناشی از عمل دیفراست قرار داده شده است عمل دیفراست به یخ زدایی در یخچال ها گفته میشود که در اثر آن باید محلی برای تخلیه این آب وجود داشته باشد ، این محل ها همان درین یا ناودان یخچال هستند که متاسفانه گاهی به دلیل تمیز نکردن دچار گرفتگی میشوند توجه داشته باشید در صورت دو قلو بودن یخچال شما، یخچال شما دارای دو درین میباشد، به منظور تمیز کردن قسمت فاضلاب یخچال و رفع گرفتگی یخچال جنرال الکتریک میتوانید مطابق با مراحل زیر اقدام نمایید:

  • برای تمیز کردن سوراخ تخلیه آب یخچال میتوانید از یک جسم میله مانند که قابلیت انعطاف نیز دارد مثل یک میله بافتنی و یا سیخ نازک استفاده نمایید و آن را دورن این محفظه قرار دهید تا در صورت گرفتگی سبب باز شدن آن گردد.
  • پس از آن میتوانید یک قیف در سر درین یخچال جنرال الکتریک قرار داده و مقداری آب جوش برای برطرف کردن چسبندگی و ذرات چسبیده به این قطعه بریزید تا مسیر آن برای آب های ناشی از دیفراست باز گردد.
  • اگر این مکان را در یخچال خود مشاهده نکردید میتوانید برای پیدا کردن آن از تصویر آن در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال جنرال الکتریک استفاده نمایید.

نحوه خوشبو کردن فضای داخلی یخچال جنرال الکتریک

برای اینکه کابین داخلی یخچال جنرال الکتریک شما خوشبو شده و هرگونه بوی بد درون آن از بین برود، بهتر است نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • کشوها و قفسه ها را بیرون بیاورید و با آب و صابون بشویید و بگذارید در هوای آزاد خشک شوند.
  • تمام درزها و شکاف های یخچال را بررسی کنید و آن‌ ها را از خرده های مواد غذایی پاک کنید.
  • خرده های غذایی داخل درزها بعدها فاسد شده و سبب بوی بد یخچال می شود.
  • یک پارچه مایکروفایبر را داخل آب و صابون مرطوب کنید و داخل یخچال را با آن پاک کنید.
  • اگر لکه های سخت وجود دارند، مقداری جوش شیرین  به عنوان بوگیر یخچال خانگی روی آن بریزید و با دستمال خوب بمالید و سپس با دستمال و آب گرم پاک و خشک کنید.

زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال جنرال الکتریک

در صورتی که شما نیز به دنبال اطلاع پیدا کردن از این مسئله هستید که مدت زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال جنرال الکتریک به چه صورت است، در ادامه نکات مهم در این زمینه را برای شما شرح داده ایم:

مدت زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال روز
شیر تازه 5 تا 7 روز
شیر با بسته بندی باز شده 2 تا 3 روز
خامه چربی گرفته 10 روز
خامه چرب 1روز
گوشت گوساله 3 تا 5 روز
مرغ و بوقلمون تکه شده 1 تا 2 روز
گوشت پخته 1 تا 2 روز
گوشت گوسفندی کباب شده 3 تا 5 روز
گیلاس 2 تا 3 روز
مرکبات 2 هفته
خربزه، هندوانه، طالبی 1 هفته
گل کلم 1 هفته
کاهو 1 هفته

راهنمای استفاده از یخساز یخچال ساید جنرال الکتریک

استفاده و راه اندازی یخساز یخچال جنرال الکتریک کار پیچیده ای نیست. برای این کار لازم است ابتدا یخچال را به شیر آب خانه خود متصل کنید. در برخی از مدل های یخچال های جنرال الکتریک، یخساز دارای دکمه روشن/ خاموش یا on/off یا o/I می باشد. برخی دیگر از یخسازها دارای اهرمی به شکل یک میله هستند که با قرار دادن در حالت بالا و پایین موجب فعال شدن یا غیرفعال شدن یخساز می گردد.

همچنین در مدل های ساید بای ساید این یخچال، شامل انتخاب نوع یخی که از یخچال دریافت می کنید نیز می باشد. در این شرایط با انتخاب دکمه یخ قالبی (cubed) یا خرد شده (crashed) و … می توانید تنظیم یخساز را انجام دهید. در مدل های دارای دکمه با قرار دادن یخساز یخچال بر روی حالت off یخساز خاموش می شود. در مدل دارای اهرم، معمولا راهنمای یخساز بر روی آن حک شده، اما در اکثر مدل ها قرار دادن اهرم یخساز در موقعیت بالا به صورت زاویه 90 درجه، سبب خاموش شدن و غیرفعال شدن یخساز می گردد.

چگونه اقدام به تعویض فیلتر آب یخچال جنرال الکتریک کنیم؟

نحوه تعویض فیلتر بیرونی آب یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک به صورت زیر می باشد:

  1. در ابتدا شیر ورودی آب یخچال را ببندید.
  2. در صورتی که قبلا فیلتر بیرونی داشته اید واشر به رنگ قرمز را با انگشت شصت گرفته و سپس دو سر لوله را بیرون بکشید و در غیر این صورت لوله را با قیچی برش دهید.
  3. فیتینگ ها را داخل قرار دهید و محکم کنید.
  4. لوله ای که از شیر آب آمده را داخل سمت راست فیلتر تصفیه آب وارد کنید و سپس شیر آب را باز کنید و یک ظرف بزرگ زیر آن قرار دهید تا آب سیاه ناشی از کربن داخل فیلتر از آن خارج شود و مجددا شیر آب را بسته و این کار را در سمت چپ فیلتر تکرار نمایید.
  5. در نهایت شیر آب را باز کنید.
  6. این نکته را در نظر داشته باشید بعد از تعویض فیلتر چراغ تعویض فیلتر یخچال جنرال الکتریک روشن میشود و برای از بین بردن این آلارم یخچال ساید بای ساید شما نیاز به ریست دارد.

نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال جنرال الکتریک

در قسمت معرفی کلید و دکمه های یخچال جنرال الکتریک به معرفی دکمه ریست به منظور از سر گیری فعالیت های یخچال پرداختیم که در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال جنرال الکتریک از آن برای جلوگیری از تعویض زیاد فیلتر آب استفاده میشود در ادامه به مراحل ریست کردن فیلتر میپردازیم:

  • در یخچال های جنرال الکتریک دکمه ریست قرار داده شده است.
  • به منظور ریست فیلتر آب یخچال باید در ابتدا دکمه water را فشار دهید.
  • پس از آن اقدام به فشردن دکمه reset به مدت 5 ثانیه نمایید.

نحوه تعویض لامپ یخچال جنرال الکتریک

یخچال های جنرال الکتریک مجهز به دو مدل لامپ ها یعنی رشته ای و ال ای دی هستند که ممکن است این قطعات در اثر استفاده زیاد و یا اتصالی جریان برق دچار مشکل گردد محل قرار گیری این لامپ ها را میتوانید از روی راهنمای فارسی استفاده از یخچال جنرال الکتریک ببینید همچنین برای انجام اینکار میتوانید مطابق با مراحل زیر پیش روید:

  • دقت داشته باشید که برای تعویض لامپ یخچال جنرال الکتریک بهتر است در ابتدا اقدام به کشیدن برق آن نمایید.
  • پس از آن بهتر است مواد غذایی که در این مسیر قرار دارند را برداشته تا از برخورد با دست و سقوط آنها جلوگیری نمایید.
  • بعد از آن برای هر دو مدل لامپ رشته ای و ال ای دی باید محفظه روی لامپ را با فشار آرام دست بیرون آورده و برای تعویض لامپ معیوب با لامپ نو اقدام نمایید.
  • برای تعویض لامپ های ال ای دی بهتر است آن را به کمک یک پیچ گوشتی بیرون بیاورید.

طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

صفحه نمایش یخچال های ساید بای ساید جنرال الکتریک در قسمت وسطی دکمه های این یخچال قرار دارد و به منظور اطلاع از مکان دقیق آن میتوانید آن را در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال جنرال الکتریک مشاهده کنید طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک در زیر برای شما توضیح داده شده است:

  • این صفحه در وسط و بین دکمه ها و کلید های یخچال جنرال الکتریک قرار دارد.
  • بر روی این صفحه دمای تنظیم شده توسط شما برای یخچال و فریزر و همچنین ارورهای ایجاد شده بر روی دستگاه نمایش داده میشود.

بررسی راهنمای استفاده از یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک به طور کلی

با توجه به گران قیمت بودن یخچال ها و قطعات داخلی آنها بهتر است در صورت تهیه و خرید یک یخچال جنرال الکتریک به منظور کارکرد بهتر و افزایش طول عمر آن برای استفاده و راه اندازی هر کدام از قسمت های آن از راهنمای فارسی استفاده یخچال جنرال الکتریک کمک بگیرید. اگر در حین استفاده از یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک، سوالی داشتید میتوانید در بخش دیدگاه همین مقاله (انتهای صفحه) از کارشناسان آی پی امداد پرسش نمایید تا به صورت آنلاین و رایگان راهنمایی شوید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

9 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • صف ی 05 مرداد 1402

    با سلام دمای فریز و یخچال ساید اینجانب روی ۱۰ و۸_ مانده علت چیست. با تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 05 مرداد 1402

      درود، مشکل می تواند مربوط به برد الکترونیکی، نشتی گاز، فن یا سیستم دیفراست باشد که نیاز به بررسی دارد.

      پاسخ دادن
      • فاطمه حسین پور 06 مرداد 1402

        سلام جا میوه ای هر چه میزارم یخ میزنه چند سالیست به عنوان فریزر استفاده میکنم میشه فرماید علتش چیه .با این مشکل فضای یخچال خیلی محدود

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 06 مرداد 1402

          درود، مشکل می تواند مربوط با بالا بودن درجه یخچال یا خرابی دمپر باشد که باید بررسی شود.

          پاسخ دادن
  • استواری 10 فروردین 1402

    سلام ببخشیدمایخچال معمولی جنرال خریدیم حالاکه روشنش کردیم بدنه بین دوتا در خیلی داع شده با اینکه یه ربع هست داخل برق زدیم علتش چیه واینکه علامت کمپرسور روشنه درصورتیکه داخل دفترچش نوشته نباید علامت کمپرسور روشن باشه،دمای فریزر روی منفی 18اومده ویخچال سه ،درسته؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 فروردین 1402

      سلام. بله یخچال مشکلی ندارد.

      پاسخ دادن
  • زهرا زمانی 15 بهمن 1401

    با سلام یخچال فریز جنرال الکتریک سه در نمایشگر دمای هر دو دستگاه رو off نشان میدهد من روی ۲_ و ۳۸ تنظیم میکنم بعد یکی دو ثانیه باز off روی نمایشگر خود نمایی میکنه لطفا بفرمایید برای تنظیم دمای یخچال فریزر جنرال الکتریک چکار کنم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 بهمن 1401

      سلام، از برق بکشید و کجدد بزنید و اگر مشکل حل نشد، سنسور محیطی بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • صدیقی راد 25 شهریور 1400

    درب کوچک روی در یخجال و قسمت آب سرد کن زرد شده چطور می تونم اونورو سفید کنم ممنون از راهنمایی شما

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد