logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال بکو

تعمیر یخساز یخچال بکو
تعمیر یخساز یخچال بکو
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال بکو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر یخساز یخچال بکو یکی از خدماتی است که بسیاری از افراد در زمان خرابی یخساز خود به آن نیاز پیدا می کنند. خدمات تعمیرات یخساز بکو امری است که بدون برخورداری از دانش فنی امکان پذیر نمی باشد، اما برخی از مشکلات یخساز ممکن است توسط کاربران در منزل قابل رفع باشد. از این رو در ادامه این مقاله از آی پی امداد ایرادات متداول یخسازهای ساید بکو را مورد بررسی قرار داده ایم و نحوه استفاده از این یخساز را نیز بیان کرده ایم. بنابراین با مطالعه این مطلب می توانید برخی از ایرادات این دستگاه را به راحتی برطرف نمایید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز بکو می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و سایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه تماس با نمایندگی یخساز ساید بای ساید بکو در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد جهت تعمیرات یخساز بکو به شرح زیر است:

  • در ابتدا با نزدیک ترین شعبه تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر یخساز یخچال بکو به محل سکونت خود تماس حاصل فرمایید یا از طریق سایت درخواست خود را ثبت کنید.
  • تعمیرگاه مجاز اقدام به اعزام تکنسین متخصص تعمیر یخساز بکو شما می نماید و تکنسین طبق زمانبندی شما در محل حاضر می شود.
  • تمامی قطعات مورد استفاده در نمایندگی قطعات اصل و فابریک این برند می باشند.
  • کلیه خدمات آی پی امداد با ضمانت نامه رسمی انجام می پذیرد.

تعمیر یخساز یخچال بکو در محل

تعمیر یخساز بکو در محل و در کم ترین زمان یکی از مشخصه هایی است که هر نمایندگی آن را ندارد و در واقع یک مزیت محسوب می شود. این موضوع برای تمامی مصرف کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا بدون هدر رفتن زمان در سریع ترین زمان ممکن عیب یابی و رفع عیب می گردد. از طریق تماس شما با نزدیک ترین مرکز نمایندگی مجاز تعمیرات یخساز یخچال بکو، تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و مشکل یخساز معیوب شما را برطرف می نمایند.

نحوه فعال سازی یخساز یخچال بکو به چه صورت است؟

یخساز یخچال های ساید بکو نیز مانند سایر مدل ها برای فعال سازی و راه اندازی از یک اهرم یا دکمه مخصوص برخوردار هستند که با باز کردن درب فریزر و بررسی یخساز می توانید این دکمه را پیدا کنید. در صورتی که اهرم مخصوص به سمت پایین کشیده شود و یا دکمه در حالت ON قرار بگیرد، یخساز شما به درستی راه اندازی شده است.

فعال سازی یخساز یخچال بکو

طریقه خاموش کردن یخ ساز یخچال بکو

برای خاموش کردن یخساز یخچال ساید بکو خود باید به دنبال دکمه ice off بر روی پنل نمایشگر یخچال خود باشید. با فشار دادن این دکمه می توانید به مدت معینی یخساز را خاموش کنید. در صورتی که این دکمه روی صفحه نمایش یخچال شما وجود ندارد، می توانید دکمه off بر روی یخساز را انتخاب کنید.

نحوه ریست کردن یخساز یخچال ساید بکو

بسیاری از مشکلاتی که برای یخساز ساید بکو ایجاد می شود را می توان به کمک ریست کردن و تنظیم مجدد یخساز رفع نمود. در صورتی که قصد ریست یخساز یخچال بکو خود را دارید، باید درب فریزر خود را باز نموده و محفظه مربوط به یخساز را بیرون بکشید. در بخش پایینی یخساز دکمه ای به نام ریست وجود دارد که باید آن را نگه دارید تا یخساز شما به درستی ریست شود.

راهنمای تعمیرات یخساز یخچال بکو توسط تعمیرکار آی پی امداد

بسیاری از افراد به هنگام خرابی یخساز یخچال بکو خود تمایل دارند که خودشان در منزل آن را عیب یابی و تعمیر کنند. آموزش تعمیرات یخساز بکو یکی از مواردی است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا از علت بروز مشکل یخساز خود اطلاع پیدا کرده و در صورت توانایی آن را رفع نمایند. شما با مطالعه راهکارهایی که در ادامه این بخش جهت عیب یابی یخساز ساید بکو آورده شده است، می توانید دستگاه خود را در منزل تعمیر کنید. در صورت تخصصی بودن مشکل باید از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

چرا یخساز یخچال بکو یخ نمی سازد؟

یکی از رایج ترین مشکلات یخ ساز یخچال بکو مربوط به عدم تولید یخ یا یخ نساختن است که برای عیب یابی این مشکل باید موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • ابتدا باید بررسی کنید که یخساز روشن باشد که می توانید روشن بودن آن را از روی نمایشگر یخچال یا محفظه یخساز بررسی کنید.
  • در صورتی که دمای یخچال بیش از اندازه بالا باشد، یخساز قادر به ساخت و تولید یخ نخواهد بود.
  • چنانچه شیر ورودی آب دچار مشکل شده باشد، یخساز نمی تواند یخ بسازد که باید شیر برقی را بررسی کنید.
  • باید فیلتر آب یخچال را مورد بررسی قرار دهید تا در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

چرا یخساز ساید بکو کار نمی کند؟

چنانچه شما ینز با مشکل کار نکردن یخساز یخچال بکو خود مواجه شده اید و به دنبال بررسی و رفع این مشکل هستید، نکاتی که در ادامه آورده شده است را چک کنید:

  • یکی از مهمترین دلایل بروز این مشکل مربوط به انسداد راه ورودی آب به یخساز است که می تواند مربوط به لوله یا شیر ورودی آب باشد که نیاز به بررسی دارد.
  • چنانچه موتور یخساز، برد فرمان و یا سنسور یخساز معیوب شده باشند، دستگاه قادر به کار کردن نخواهد بود.
  • دقت داشته باشید که بررسی این بخش ها نیاز به تخصص دارد و بهتر است از یک فرد متخصص برای انجام آن کمک بگیرید.
  • در نهایت اهرم یخساز و قالب آن را بررسی کنید تا دچار شکستگی یا خرابی نشده باشند.

علت کمبود یخ در یخساز یخچال بکو چیست؟

ممکن است شما نیز به هنگام استفاده از یخساز بکو خود متوجه شوید که دستگاه مقدار کمی یخ تولید کرده است و به دنبال بررسی و عیب یابی یخساز یخچال بکو خود باشید که می توانید از موارد زیر کمک بگیرید:

  • به طور کلی یخسازها توانایی تولید مقدار معینی یخ را دارند و بیش از آن نمی توانند یخ تولید کنند.
  • ممکن است یخساز شما دچار انسداد به وسیله یخ های قبلی شود که باید محفظه آن را خالی کنید.
  • امکان دارد که یخ ها درون محفظه به هم چسبیده باشند و توانایی خروج نداشته باشند که در این صورت مقدار خروجی یخ کم خواهد بود.

چرا یخ ها از یخساز ساید بکو بیرون نمی آیند؟

یکی از متداول ترین مشکلات که بسیاری از مصرف کنندگان یخچال های ساید دوو به هنگام استفاده از یخساز دستگاه با آن مواجه می شوند، مربوط به عدم خروج صحیح یخ می باشد که نیاز به بررسی موارد زیر دارد:

  • استفاده نکردن طولانی مدت از یخساز یخچال بکو از دلایلی است که می تواند موجب عدم خروج یخ از دستگاه شود.
  • چسبیده شدن یخ ها به یکدیگر درون یخساز به دلایل مختلف می تواند باعث خارج نشدن صحیح یخ ها از محفظه شود.

از کجا می توان به سنسور یخساز بکو دسترسی پیدا کرد؟

سنسور مربوط به بخش یخساز یخچال ساید بکو قطعه ای است که به یخ ساز فرمان می دهد تا یخ های مورد نیاز کاربران را خارج نماید. بروز هرگونه مشکل در این سنسور و عمل نکردن آن منجر به کار نکردن یخساز و سایر بخش های آن می شود. برای دسترسی پیدا کردن به این سنسور و عیب یابی آن می توانید پنل تعبیه شده در پشت سیستم یخساز را باز نمایید.

ترمودیسک یخساز یخچال بکو کجاست؟

بروز برخی از مشکلات در کارکرد یخساز یخچال ساید بکو می تواند مربوط به قطعه ترمودیسک باشد که از قطعات مهم یخچال به شمار می رود. این قطعه که محل قرارگیری آن در میان اواپراتور یا المنت می باشد، قابلیت تحمل دمای بالای یخچال را دارد. همچنین اجازه نمی دهد تا دمای المنت بیش از حد افزایش پیدا کند.

ترمودیسک یخساز یخچال بکو

محل قرارگیری شیر برقی یخساز یخچال بکو کجاست؟

شیر برقی که به آن شیر ورودی آب یخساز نیز گفته می شود، قطعه ای است که می تواند عملیات آبگیری یخساز را به خوبی انجام دهد. همچنین آب لازم برای یخ سازی را از طریق لوله های آب به بخش یخساز برساند. از این رو در صورت عدم آبگیری یخ ساز اولین بخشی که باید مورد بررسی قرار بگیرد، شیر برقی است که می توانید آن را در قسمت پشتی یخچال بکو پیدا کنید.

شیر برقی یخساز یخچال بکو

قطعات یخساز بکو را از کجا تهیه کنیم؟

به طور کلی استفاده از قطعات باکیفیت و اورجینال برای تعمیرات یخ ساز ساید بکو می تواند کیفیت اولیه این دستگاه را به طور کامل حفظ نماید. بنابراین به هنگام خرابی یخساز یخچال بکو اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید، این است که حتما از قطعات اصلی برای رفع مشکل این بخش استفاده کنید. برای تهیه قطعات یخساز بکو نیز می توانید با کارشناسان آی پی امداد تماس بگیرید تا بهترین قطعات را برای شما تهیه نمایند.

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال بکو

رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در یخساز یخچال بکو با آن مواجه شوید را در این مطلب بررسی کردیم. تعمیرکار متخصص آی پی امداد نیز راهکارهایی را برای شما بیان کرد که می توانید برای بررسی و عیب یابی یخساز بکو خود از آنها استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که تعمیر یخساز بکو بدون دانش فنی لازم می تواند منجر به خرابی های بیشتری شود. از این رو به هنگام مواجهه با ایراداتی در یخساز خود بهتر است برای تعمیرات یخساز یخچال بکو از تعمیرکارانی کمک بگیرید که در این زمینه تخصص و تجربه لازم را داشته باشند. آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز یخچال بکو می تواند در این امر شما را یاری دهد.

13 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • Cna 11 آذر 1402

    سلام وقت بخیر یخچال فریزر بکو داریم یخساز نیمه اتوماتیک داخل فریزر داره که صدای زیادی از یخساز اومد و اروری داد بعد چک کردم دیدم جایخی زیادی چرخیده و گیر کرده و برنگشته مشکلش چیه؟ممنونم از سایت خوبتون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 آذر 1402

      درود، انتهای مارپیچ یخساز یخ گیر کرده و یا دمپر یخساز دچار مشکل شده است که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
      • Cna 11 آذر 1402

        باهاش ور رفتم اومد رو حالت اول چطوری باید چک کنم با کدوم دکمه ها یخساز شروع به کار میکنه که من ببینم درست میچرخه یا نه

        پاسخ دادن
  • مهرور 30 آبان 1402

    درود بر شما وقت بخیر محفظه یخ ساز من گیر کرده و هر قدر فشار وارد میکنم بیرون نمیاد ؟ ممکنه راهنمایی فرمایید .

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 30 آبان 1402

      درود، ممکن است دریچه دمپر یخساز خراب شده باشد که باید تعمیر شود.

      پاسخ دادن
  • وحید میرهادی 20 آبان 1402

    سلام دستگاه یخ ساز با وجود خاموش بودن صدای تق تق میده درب فریزر را باز کردم دیدم داخل یخساز قسمت بالایی صدا میاد با یک ضربه کوچک یا تکان دادن مخزن یخ صدا قطع میشه مشکل چیه ؟ ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 آبان 1402

      درود، این صدا می تواند مربوط به موتور یخساز یا گیر کردن یک شیء در انتهای مارپیچ آن باشد که باید بررسی شود. همچنین باید فن داخل فریزر را نیز چک کنید.

      پاسخ دادن
  • M.h.a 23 شهریور 1402

    سلام، ما ساید بکو داریم. یخ میسازه و تو مخزن میریزه ولی موقع خروج یخ دریچش کار نمیکنه و تو لیوان نمیریزه. مشکل چیه؟ ممنونم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 شهریور 1402

      درود، دمپر یخساز را چک کنید.

      پاسخ دادن
  • مجتبی 16 مرداد 1402

    سلام وقت بخیر یخساز به اب شهری وصل نیست ولی صدای موتور یخساز میاد من دکه ice off رو زدم‌مجدد صدا میده

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 مرداد 1402

      درود، سوکت های متصل به یخساز را جدا کنید.

      پاسخ دادن
  • محمود صادقی 27 تیر 1402

    با سلام و وقت بخیر. ما یخچال 4 در بکو داریم که مشکل عدم تخلیه یخ از یخ ساز به مخزن یخ رو داره. یعنی تو یخ سازش آبگیری میکنه و یخ میزنه بعد که باید یخ رو تخلیه کنه تو مخزن ولی اینکار رو نمی کنه. ما جا یخی رو باز کردیم و از صحت یخ ساز مطمئن شدیم. یعنی یخ سازش حرکت میکنه و اقدام به تخلیه میکنه اما یخ ها جدا نمیشن و تو مخزن ریخته نمیشن. ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 27 تیر 1402

      درود، مشکل از اهرم یا موتور تایم یخساز است که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد