logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر برد لباسشویی بکو

تعمیر برد لباسشویی بکو
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر برد لباسشویی بکو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برد نقش بسیار مهمی در عملکرد دستگاه دارد و در صورتی که آسیب ببیند، بخش‌ های مختلف ماشین لباسشویی درگیر خواهد شد و در این شرایط نیاز به تعمیر برد لباسشویی بکو می باشد. برد الکترونیکی با پیشرفت تکنولوژی به روز شده است و تعمیر و تعویض آن باید توسط تعمیرکار مجرب انجام شود. در صورتی که سابقه انجام تعمیرات برد الکترونیکی لباسشویی بکو دارید و فکر می کنید می توانید برد را تعمیر کنید در ادامه با آی پی امداد همراه باشید؛ زیرا در این مطلب در مورد مراحل تعمیرات برد ماشین لباسشویی بکو و نکات مهم مرتبط با آن صحبت خواهیم کرد.

کاربران گرامی؛ چنانچه با تعمیرات برد لباسشویی بکو مواجه هستید به شما توصیه می کنیم تا در این مقاله با همراهی تعمیرکار سایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به عیب یابی و نحوه رفع این مشکل در منزل بپردازید.

برای تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی بکو به کجا مراجعه کنیم؟

برد الکترونیکی هسته مرکزی ماشین لباسشویی است. خرابی برد، ماشین لباسشویی را می تواند به طور کامل از کار بیاندازد. به همین دلیل است که اساس کار برد و تعمیرات آنها با قطعات الکترونیکی معمولی، تفاوت زیادی دارد و  تعمیر ماشین لباسشویی باید توسط تکنسین مرکز تعمیرات برد لباسشویی بکو انجام شود.

در صورتی که برد توسط افراد غیر متخصص تعمیر یا تعویض شود ممکن است که خسارات جدی به دستگاه وارد شود.  شما می توانید با تماس با آی پی امداد تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی، درخواست اعزام کارشناس برای تعمیر برد لباسشویی بکو را داشته باشید. تمام نیروهای مرکز آی پی امداد افراد دوره دیده ای هستند که با بهره گیری از دانش روز، برد ماشین لباسشویی شما را تعمیر خواهند کرد.

آیا می توان تعمیر برد لباسشویی بکو را در محل انجام داد؟

تعمیر و تعویض برد در محل امکان پذیر است. شما کافی است با مرکز تعمیرات برد لباسشویی بکو تماس بگیرید تا تعمیرکار به محل اعزام شود.  تکنسین بعد از جدا کردن برد از دستگاه، آن را به بخش تعمیرات الکترونیکی ارجاع می دهد و  بعد از 1 الی 3 روز کاری، برد لباس شویی بکو تعمیر شده و روی دستگاه نصب می شود.

به طور کلی تعمیر برد یک کار تخصصی است که باید توسط تعمیرکار مجرب انجام شود. تعمیرکاران آی پی امداد مسلط به نقشه خوانی هستند و از نقشه برد لباسشویی بکو برای تعمیر برد استفاده می کنند. به همین دلیل در اسرع وقت، برد را تعمیر کرده و دستگاه را برای استفاده مجدد راه اندازی می‌کنند. به همین دلیل توصیه می کنیم برای تعمیر برد به مرکز تعمیر برد لباسشویی بکو مراجعه کنید.

تعمیر برد ماشین لباسشویی بکو در محل

راهنمای تعمیر برد لباسشویی بکو

 برد ماشین لباسشویی بکو به دلایل مختلفی می تواند دچار ایراد شود. در صورتی که علت خرابی مربوط به یکی از قطعات باشد، امکان تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی بکو وجود دارد. اما در صورتی که برد سوخته باشد، باید تعویض شود و تعمیر برد امکان پذیر نیست.

تعمیر برد یک کار تخصصی است؛ زیرا برد شامل قطعات حساس و زیادی است که در صورت عدم دقت در حین تعمیر ممکن است به آن ها آسیب جدی وارد شود. بنابراین اگر مهارت کافی ندارید، بهتر است که از هرگونه دستکاری ماشین لباسشویی و قطعات آن اجتناب کنید. در صورتی که تمایل دارید تا برد لباسشویی را خودتان تعمیر کنید، مراحل زیر را در زمینه آموزش تعمیر برد لباسشویی دنبال کنید.

خارج کردن کنترل پنل لباسشویی بکو

برای اینکه بتوانید به برد الکترونیکی دسترسی داشته باشید و آن را عیب یابی کنید، باید کنترل پنل را از دستگاه جدا کنید.

  • هنگام جدا کردن کنترل پنل دقت کنید که تمام اتصالات آن را باز کنید و از وارد کردن هرگونه فشار اضافه به دستگاه اجتناب کنید.
  • در اغلب موارد سطح کنترل پنل، کثیف است.
  • برای تمیز کردن آن از تمیزکننده مخصوص استفاده کنید.
  • به هیچ عنوان از مواد تمیز کننده اسیدی قوی استفاده نکنید. زیرا به کنترل پنل آسیب خواهد رسید.

بررسی و عیب یابی قطعات برد الکترونیکی لباسشویی

برد الکترونیکی قطعات زیادی دارد که هر کدام وظایف مخصوص به خود را دارند. در صورتی که هر کدام از این قطعات خراب شود، برد از کار خواهد افتاد و در عملکرد ماشین لباسشویی هم اختلال ایجاد خواهد شد. یکی از قطعاتی که ممکن است خراب شود، خازن است.

  • خرابی خازن می تواند با برخی علائم همراه باشد. به عنوان مثال بعد از روشن کردن دستگاه و به کار افتادن آن، موتور بعد از 5 ثانیه خاموش می شود یا  نور قفل درب حالت چشمک می زند و دستگاه بعد از 5 ثانیه شروع به کار، خاموش می شود.
  • در صورتی که خازن سوخته باشد باید آن را تعویض کرد. در اغلب موارد با تعویض خازن، برد تعمیر می شود.
  • عیب یابی قطعات مدار فرمان برد الکترونیکی بهتر است که توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی بکو انجام شود.

عیب یابی قطعات برد لباسشویی بکو

آیا آی سی برد لباسشویی بکو قابل تعمیر است؟

برد لباسشویی دارای قطعات مختلفی است که مهم ترین آن، آی سی است. در صورتی که آی سی خراب شود قابل تعمیر نیست. در صورتی که علت خرابی برد، معیوب شدن آی سی است، به مرکز تعمیرات برد الکترونیکی لباسشویی بکو مراجعه کنید.

تعویض برد الکترونیکی ماشین لباسشویی بکو بهتر است یا تعویض آن؟

در شرایطی که برد سوخته باشد، عملا تعمیر آن غیرممکن است و باید تعویض شود. در شرایطی که خرابی برد به دلیل آسیب دیدن برخی از قطعات است، تعمیر برد مقرون به صرفه است. البته توجه داشته باشید که اگر برد برای دفعات مکرر است که تعمیر می شود، تعویض آن بهتر از تعمیر است؛ زیرا احتمال اینکه مجدد آسیب ببیند بسیار زیاد است.

هزینه تعمیر برد لباسشویی بکو چقدر است؟

هزینه تعمیر برد نیاز به بازدید از دستگاه و بررسی مشکل و قطعات معیوب توسط تعمیرکار دارد. به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت ثابت برای تعمیر برد لباسشویی بکو در نظر گرفت. از طرف دیگر قیمت قطعات الکترونیکی در ایران ثابت نیستند به همین دلیل برای استعلام قیمت تعمیرات برد الکترونیکی لباسشویی بکو با شماره های درج شده در سایت آی پی امداد تماس بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد