logo logo تعمیرات لباسشویی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت لباسشویی پاناسونیک

بررسی کیفیت لباسشویی پاناسونیک
بررسی کیفیت لباسشویی پاناسونیک
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت لباسشویی پاناسونیک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که نام برند پاناسونیک در ایران را نشنیده باشد. این برند در ایران اعتبار زیادی دارد و همین موضوع موجب افزایش محبوبیت محصولات این برند در بین خریداران ایرانی شده است. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی پاناسونیک را دارید اما چیزی در مورد این محصولات نشنیده اید و اطلاعاتی در رابطه با کیفیت و کارایی آن ندارید؛ به شما توصیه می کنیم در مقاله بررسی کیفیت ماشین لباسشویی پاناسونیک با ما همراه باشید و به تمام سوالات پیرامون این محصول نظیر ماشین لباسشویی های پاناسونیک چه امکاناتی دارند؟ یا چرا ماشین لباسشویی پاناسونیک بخریم؟ پاسخ دهید تا خیالتان از این خرید راحت باشد.

کاربران گرامی، اگر در گذشته تجربه خرید ماشین لباسشویی پاناسونیک را داشته اید و یا به تازگی قصد خرید این محصول را دارید میتوانید نظرات و یا سوالات خود را در زمینه بررسی کیفیت ماشین لباسشویی پاناسونیک در قسمت دیدگاه انتهای همین مقاله با کارشناسان وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد و سایر کاربران در میان بگذارید.

ماشین لباسشویی های پاناسونیک چه امکاناتی دارند؟

بررسی این مسئله که ماشین لباسشویی های پاناسونیک چه امکاناتی دارند یکی از موضوعاتی است که قبل از خرید این محصولات اهمیت زیادی دارد، چرا که همه ما به دنبال خرید محصولاتی هستیم که ویژگی های مثبت و نقاط قوت بیشتری دارند، ما در ادامه به معرفی معمول ترین و رایج ترین ویژگی ها و امکانات ماشین لباسشویی های پاناسونیک خواهیم پرداخت.

  • استفاده از برنامه های شست و شوی متفاوت
  • دارا بودن موتور اینورتر در ماشین لباسشویی های پاناسونیک که موجب پایین آمدن میزان صدا و لرزش شده است.
  • بهره مندی از امکاناتی مانند قفل کودک، امکان شست و شو با تاخیر و امکان شست و شوی سریع.
  • مجهز به ورودی های آب گرم و سرد که از آسیب دیدن پارچه جلوگیری می کند.
  • استفاده از بدنه استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی.

ماشین لباسشویی های پاناسونیک چه امکاناتی دارند

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی پاناسونیک

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه دارید تا علاوه بر بررسی کیفیت ماشین لباسشویی پاناسونیک اطلاعاتی را هم در مورد خود برند پاناسونیک داشته باشید در بخش آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده این محصول با ما همراه باشید.

  • برند ماتسوشیتا الکترونیک یا همان پاناسونیک در سال 1918 در کشور ژاپن تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده لوازم خانگی در آسیا محسوب می شود، برند پاناسونیک تا حدی محصولات با کیفیتی را تولید می کند که تا سال ها پرچم دار صنعتی ژآپن محسوب می شد.
  • برند پاناسونیک در ابتدا به تولید سیم و لامپ برق می پرداخت و با گسترده شدن امکانات و تجهیزات این کارخانه محصولات دیگری هم تحت عنوان پاناسونیک پا به بازار گذاشتند.

 موتور ماشین لباسشویی پاناسونیک ساخت کجاست؟

در پاسخ به این سوال که موتور ماشین لباسشویی پاناسونیک ساخت کجاست؟ باید بگوییم که از صفر تا صد قطعات ماشین لباسشویی های پاناسونیک فقط و فقط در کشور ژاپن تولید می شود و از بهترین کیفیت ممکن هم برخوردار است. بالا بودن کیفیت قطعات لباسشویی های پاناسونیک موجب شده تا این محصولات طول عمر زیادی داشته باشند و تا مدتی طولانی خریدار را از محصولات مشابه و تعمیرات بی نیاز سازند.

  • هرچند که محبوبیت برند پاناسونیک در سراسر جهان موجب شده تا این برند در بسیاری از کشور ها نمایندگی های رسمی داشته باشد، اما قطعات این محصولات همگی با استفاده از متخصصین ژاپنی و دانش آن ها در کارخانه مرکزی پاناسونیک تولید می شوند.

 خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های پاناسونیک چطور است؟

برند پاناسونیک یکی از برند هایی است که که تا چند سال قبل خدمات پس از فروش خیلی خوبی داشت اما چند سالی هست که هیچ کدام از برند های خارجی تولن حضور مستقیم در ایران را ندارند و نمایندگی های خود به کارخانه های ایرانی می سپارند، اگر در حال حاضر به دنبال پرسشی برای این سوال هستید که خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های پاناسونیک چطور است و چگونه باید از این خدمات استفاده کرد در ادامه با ما همراه باشید.

  • در ایران هیج جایی تحت عنوان نمایندگی رسمی ماشین لباسشویی های پاناسونیک وجود ندارد و معمولا فروشگاه ها به ارائه خدمات پس از فروش می پردازند، اما اگر اعتمادی به خدمات پس از فروش فروشگاه ها نداشته باشید برای تعمیر ماشین لباسشویی پاناسونیک چه کار باید کنید؟.
  • تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی آماده خدمت رسانی به شما در هنگام بروز خرابی در ماشین لباسشویی های پاناسونیک است.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های پاناسونیک

ماشین لباسشویی های پاناسونیک با محصولات چه برند هایی در حال رقابت هستند؟

اگر بخواهیم به صورت خیلی کارشناسی به این مسئله که ماشین لباسشویی های پاناسونیک با محصولات چه برند هایی در حال رقابت هستند باید بگوییم که بازار هدف این محصولات قاره آسیا است و طبیعتا اصلی ترین رقبای این برند هم برند های موجود در آسیا می باشند.

  • زمانی که به علاقه مندی های مردم در هنگام خرید لوازم خانگی نگاهی میاندازیم متوجه این موضوع می شویم که رقابت اصلی و تنگاتنگ در میان سه برند ال جی، سامسونگ و پاناسونیک است، یعنی اگر آمار کشور ها مختلف را در کنار هم قرار دهیم می بینیم که ال جی و سامسونگ در کشور هایی مانند ایران، عراق و دیگر کشور های غرب آسی طرفداران زیادتری دارند اما در شرق اسیا کفه ترازو به سمت برند پاناسونیک کمی سنگین تر است.
  •  البته برند های ال جی و سامسونگ با تبلیغات بسیار گشترده در سطح جهان همواره به دنبال این هستند که بتوانند تا در جایگاه بهتری قرار بگیرند، اما این ویژگی مثبت را نمی توان در برند پاناسونیک دید.

چرا ماشین لباسشویی پاناسونیک بخریم؟ ماشین لباسشویی پاناسونیک خوبه؟

در بخش قبل با شناخت رقبای برند پاناسونیک به این موضوع پی بردید که این برند رقبای زیادی دارد و حتی با گشت و گذاری در بازار می توانید محصولاتی بهتر از ماشین لباسشویی های پاناسونیک را هم بخرید، در این میان این سوال مطرح می شود که با وجو این همه برند موجود در بازار چرا ماشین لباسشویی پاناسونیک بخریم؟، ماشین لباسشویی پاناسونیک چه مزیتی نسبت به رقبای خود دارد؟ برای پاسخ به این سوالات باید نگاهی به نقاط قوت این محصولات داشته باشیم،

با ما در ادامه مقاله بررسی کیفیت ماشین لباسشویی پاناسونیک همراه باشید.

سابقه طولانی محصولات پاناسونیک در ایران

  • ماشین لباسشویی های پاناسونیک در ایران سابقه ای طولانی دارند، به طور کلی کمتر کسی را پیدا می کنید که با این محصولات مواجه نشده باشد، این سابقه طولانی محصولات پاناسونیک در ایران موجب شده تا این ماشین لباسشویی ها نزد ایرانیان اعتبار زیادی داشته باشند.

طول عمر بالای ماشین لباسشویی های پاناسونیک

  • اگر سابقه استفاده از ماشین لباسشویی های پاناسونیک را داشته باشید متوجه این موضوع خواهید شد که این محصولات تا سالیان متمادی می تواند در کنار شما باشد.

معرفی بهترین ماشین لباسشویی پاناسونیک

تا این جای بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های پاناسونیک به کیفیت ماشین لباسشویی های پاناسونیک به این موضوع پی بردیم که خرید هر محصولی از این برند می تواند مشتری خود را تا مدتی طولانی راضی نگه دارد، اما این که کدام ماشین لباسشویی پاناسونیک را بخریم مبحث جداگانه ای است که باید به آن بپردازیم.

ما با معرفی بهترین ماشین لباسشویی های پاناسونیک در این بخش قصد داریم تا خیال شما را از انجام این خرید راحت کنیم.

بررسی کیفیت بهترین ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-127VB6

این ماشین لباسشویی پاناسونیک با داشتن مجموعه ای کامل از امکانات لازم توانسته تا نظر مشتریان زیادی را جلب کند، در ادامه به بررسی کیفیت این محصول خواهیم پرداخت.

  • بهره مندی از مخزن 7 کیلو گرمی.
  • مجهز به 8 برنامه لباسشویی
  • قدرت موتور 1200 دور در دقیقه.
  • بهینه سازی مصرف برق در این محصول.
  • دارای قفل کودک.
  • امکان شست و شو با تاخیر.
  • امکان شست و شوی سریع.

بررسی کیفیت بهترین ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA-127VB6

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA148VB3

این ماشین لباسشویی از برند پاناسونیک هم با ظاهری جذاب تری توانسته تا در میان مشتریان این محصول محبوب تر باشد، در ادامه نگاهی به ویژگی های این محصول می پردازیم.

  • بهره مندی از مخزن 8 کیلوگرمی.
  • دارای گرید مصرفی A+++
  • دارای قفل کودک لباسشوییک
  • برنامه های شست و شوی متعدد.
  • امکان شست و شوی سریع.
  • امکان شست و شو با تاخیر.
  • ورودی های آب گرم و سرد.
  • خشک کن.

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA148VB3

لیست قیمت روز لباسشویی های پاناسونیک موجود در بازار در بهار 1400

مدل ماشین لباسشویی قیمت روز
ماشین لباسشویی درب از جلو پاناسونیک NA-127VB6-7Kg قیمت جدید این لباسشویی در بازار برابر با 12,800,000 تومان است.
ماشین لباسشویی درب از بالا پاناسونیک NA-F115A1-11.5Kg این مدل لباسشویی با قیمت 18,500,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
ماشین لباسشویی درب از جلو پاناسونیک NA-107VC5-7Kg نرخ روز این مدل لباسشویی برابر با 11,200,000 تومان در بازار می باشد.
ماشین لباسشویی درب از جلو پاناسونیک NA-128VB6-8Kg قیمت جدید این مدل لباسشویی پاناسونیک در بازار 12,500,000 تومان است.
ماشین لباسشویی پاناسونیک مدل NA148VB3 این مدل لباسشویی دارای قیمت روز 13,790,000 تومان است.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی های پاناسونیک از نظر مصرف کنندگان این محصول

یکی از ساده ترین و صادقانه ترین راه های بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های پاناسونیک استفاده از نظرات کسانی است که سابقه استفاده از این محصول را دارند، به همین دلیل هم ما در این بخش به بررسی مزایا و معایب ماشین لباسشویی های پاناسونیک از نظر مصرف کنندگان این محصول پرداخته ایم. مزایای ماشین لباسشویی های پاناسونیک از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طول عمر بالا.
  • امکانات ماشین لباسشویی های پاناسونیک.
  • عمر مفید طولانی ماشین لباسشویی های پاناسونیک.

معایب ماشین لباسشویی های پاناسونیک از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • قیمت بالای ماشین لباسشویی های پاناسونیک.
  • طراحی معمولی این محصولات از لحاظ ظاهری.
  • نداشتن خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های پاناسونیک.
  • تنوع بسیار کم این محصولات در ایران.
  • فراوان بودن نمونه های تقلبی ماشین لباسشویی پاناسونیک.

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های پاناسونیک از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

تعمیرکاران متخصص آی پی امداد را می توان بهترین و مناسب ترین گزینه برای مشورت گرفتن در هنگام خرید ماشین لباسشویی پاناسونیک دانست؛ چرا که این متخصصین بیشترین مواجه با عیوب و ویژگی های ماشین لباسشویی های مختلف را دارند، ما با بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های پاناسونیک از نظر تعمیرکاران متخصص ای پی امداد قصد داریم تا رای نهایی در مورد این محصولات را صادر کنیم.

  • ماشین لباسشویی های پاناسونیک در یک صورت می توانند گزینه بسیار مناسبی برا شما باشند، اگر اهمیتی به ظاهر نمی دهید و و زیاد هم از ماشین لباسشویی استفاده نمی کنید می توانید این محصولات را بخرید، اما اگر به صورت مداوم عادت به روشن کردن ماشین لباسشویی دارید باید به این موضوع توجه کنید که ماشین لباسشویی پاناسونیک خدمات پس از فروشی ندارد و شما با خرابی این محصول باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید.
  • به صورت کلی در نکات راهنمای خرید لباسشویی می توان گفت خرید لباسشویی پاناسونیک از آن دسته خرید هایی است که در کشور ما عقلانی نیست و بهتر است تا با خرید از برندی مطمئن تر تا سال های طولانی از خرید هر محصول دیگری بی نیاز شوید.
4.8/5 - (5 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • سجاد ولی ئی 20 شهریور 1402

    سلام وقت بخیر یک دستگاه ماشین لباسشویی پاناسونیک ۷ کیلویی مدلNA-16VX1 میخواستم خریداری کنم. سوالم اینه از لحاظ کیفیت و شستشو خوبه یا نه و اینکه برای خدمات و تعمیرات لوازم یدکی داره؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 شهریور 1402

      درود، کیفیت شستشوی این لباسشویی مناسب بوده و لوازم یدکی آن نیز موجود می باشد.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد