logo logo تعمیرات لباسشویی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت لباسشویی هایسنس

بررسی کیفیت لباسشویی هایسنس
بررسی کیفیت لباسشویی هایسنس
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت لباسشویی هایسنس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ماشین لباسشویی های هایسنس شاید برای مصرف کنندگان معمولی نامی نا آشنا داشته باشند، اما برای کسانی که زیاد به فروشگاه های لوازم خانگی مراجعه می کنند این نام ابهت بسیار زیادی دارد، اگر افراد زیادی ماشین لباسشویی های هایسنس را به شما معرفی کرده اند اما شما اطلاعاتی در مورد این برند ندارید می توانید با مطالعه بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های هایسنس از آی پی امداد به تمام سوالات پیرامون این محصول از جمله ماشین لباسشویی های هایسنس چه امکاناتی دارند پاسخ کامل و قابل قبولی بدهید.

ما، تیم خبرنگاران آی پی امداد، در این مقاله با استفاده از لیست قیمت ماشین لباسشویی های هایسنس قصد داریم تا برای شما خریداران عزیز خریدی مطمئن را رقم بزنیم، همچنین ما برای شناخته همه جانبه این محصولات از نظرات تعمیرکاران متخصص آی پی امداد و مصرف کننده ها هم در مورد مزایا و معایب ماشین لباسشویی های هایسنس استفاده کرده ایم، با ما همراه باشید.

 کاربران گرامی، اگر در گذشته تجربه خرید ماشین لباسشویی هایسنس را داشته اید یا قصد خرید آن ها را دارید میتوانید سوالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه های همین مقاله با کارشناسان آی پی امداد و سایر کاربران در میان بگذارید.

ماشین لباسشویی های هایسنس چه امکاناتی دارند؟

یکی از اصلی ترین اقدامات در خرید هر محصولی بررسی امکانات و ویژگی های آن محصول است، چرا که خرید محصولی که بهترین امکانات را در خود جای داده می تواند در طولانی مدت خیال شما را راحت نگه دارد، برای همین هم بهتر است تا در بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های هایسنس توجه ویژه ای به این مسئله کنید که ماشین لباسشویی های هایسنس چه امکاناتی دارند.

ماشین لباسشویی های هایسنس چه امکاناتی دارند؟

برند هایسنس یکی از بزرگ ترین تولید کننده های لوازم خانگی در دنیا است و برای این که بتواند همواره سر زبان ها باشد و اسم و رسم خوبی داشته باشد در تلاش است تا بهترین امکانات و ویژگی ها را در اجاق گاز های خود جای دهد، در ادامه به رایج ترین ویژگی های ماشین لباسشویی هایسنس نگاهی خواهیم انداخت.

  • استفاده از دور موتور بالا در ماشین لباسشویی های هایسنس که موجب قدرتمند تر شدن این محصولات می شود.
  • بهینه سازی مصرف انرژی در هنگام کارکرد ماشین لباسشویی های هایسنس.
  • استفاده از سیستم عیب یابی ماشین لباسشویی خودکار، قابلیت شست و شوی سریع و شست و شو با تاخیر که نشان از فناوری ماشین لباسشویی های هایسنس دارد.
  • استفاده از سیستم بدون صدا و بدون لرزش با استفاده از موتور های کمپرسور در ماشین لباسشویی های هایسنس.
  • طراحی زیبای این محصولات.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های هایسنس

اگر با برند هایسنس آشنایی ندارید و از آن دسته افرادی هستید که برای اولین بار نام این برند تولیدات لوازم منزل را می شنوید به شما توصیه می کنیم تا قبل از بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های هایسنس به آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های هایسنس بپردازید، چرا که بخش زیادی از یک خرید مطمئن مختص به خرید از یک برند معتبر است.

  • کارخانه هایسنس تحت عنوان یک کارخانه کوچک رادیویی در سال 1969 در شهر پکن چین تاسیس شد، این برند در ابتدا با تولید رادیو های کوچک وارد بازار شد اما با گسترده تر شدن خط تولید این کارخانه برند هایسنس تلویزیون های سیاه سفید و کولرگازی ها را روانه بازار کردن که در آن زمان طرفداران زیادی داشتند.
  • بعد از گذشتن دهه 70 میلادی برند هایسنس با خرید تکنولوژی کارخانه های بزرگ مانند نک و ماتسوشیتا توانست لوازم پیشرفته دری را به بازار ارائه دهد، افزایش محبوبیت محصولات این برند در جهان باعث شده تا این برند به غیر از کارخانه های مرکزی خود در چین بیش از 40 کارخانه دیگر در تمام قاره های دنیا داشته باشند.

ماشین لباسشویی هایسنس ساخت کجاست؟

اینکه کدام کشور محصول شما را تولید کند بسیار حائز اهمیت است، چرا که امروزه بسیاری از مشتریان بر اساس سابقه کشور تولید کننده در مورد محصول تصمیم می گیرند. در بخش قبل با آشنایی با برند هایسنس متوجه این مسئله شدیم که این برند کارخانه های تولیدی زیادی در کشور های مختلف دارد، و قاعدتا این پرسش برای ما مطرح خواهد شد که ماشین لباسشویی هایسنس ساخت کجاست؟.

  • برند هایسنس با خط تولید بسیار بزرگی که در چین دارد توان این را دارد که صفر تا صد قطعات محصولات خود را در چین تولید کند، برند هایسنس با صادر کردن لوازم ماشین لباسشویی هایسنس مسئولیت مونتاژ محصولات خود را به بسیاری از کارخانه های خود در سر تا سر جهان می سپارد.
  • اما ماهیت ماشین لباسشویی های هایسنس را باید 100 درصد چینی دانست، چرا که قطعات این محصول از صفر تا صد در خود چین و با استفاده از فناوری و تکنولوژی کارخانه اصلی تولید می شود.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های هایسنس چطور است؟

همانطور که می دانید امروزه برند های خارجی تولیدات لوازم خانگی توان حضور در ایران را ندارند، و در پاسخ این مسئله که خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های هایسنس چطور است باید بگوییم که شما نمی توانید در ایران نمایندگی رسمی ماشین لباسشویی هایسنس را پیدا کنید.

  • شاید این پرسش برای شما پیش بیاید که با این حال خرید لباسشویی هایسنس منطقی است؟، نبود نمایندگی رسمی ماشین لباسشویی هایسنس در ایران تعمیرات این محصول را مشکل نمی کند؟.
  • برای این که خیال راحتی از بابت کیفیت تعمیرات ماشین لباسشویی هایسنس و قیمت آن داشته باشید به شما توصیه می کنیم تا تعمیرات ماشین لباسشویی هایسنس خود را به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسپارید.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های هایسنس

ماشین لباسشویی های هایسنس با محصولات چه برند هایی در حال رقابت هستند؟

سریع ترین راه و ساده تریم راه برای بررسی کیفیت ماشین لباسشویی هایسنس تشبیه این محصولات به ماشین لباسشویی هایی است که همه ما تجربه مواجه با آن ها را داشته ایم، به همین سبب ما در این بخش به بررسی این موضوع پرداخته ایم که ماشین لباسشویی های هایسنس با محصولات چه برند هایی در حال رقابت هستند.

  • زمانی که به بازار جهانی نگاه می کنیم می بینیم که برخی از برند های مانند ماشین لباسشویی های بوش، فیلیپس و هایسنس همواره باهم در حال رقابت هستند، برند هایسنس را شاید نتوانیم در حد این برند ها بدانیم اما این برند با قرار گرفتن در پله ای پایین در در حال رقابت با برند هایی مانند هیتاچی، آاگ و کنوود در حال رقابت است.

چرا ماشین لباسشویی هایسنس بخریم؟

در بخش قبل با شناخت رقبای ماشین لباسشویی هایسنس به این نکته پی بردیم که برند های زیادی در بازار هستند که ماشین لباسشویی هایی بهتر از ماشین لباسشویی های هایسنس دارند، با این اوصاف چرا ماشین لباسشویی هایسنس بخریم؟، مزیت ماشین لباسشویی های هایسنس نسبت به دیگر رقبای خود چیست؟

قیمت ماشین لباسشویی های هایسنس

  • زمانی که به قیمت رقبای ماشین لباسشویی های هایسنس نگاهی میاندازیم متوجه این موضوع می شویم که این ماشین لباسشویی های نسبت به ماشین لباسشویی های اروپایی قیمت پایین تری دارند.

کیفیت ماشین لباسشویی های هایسنس

  • کیفیت ماشین های لباسشویی هایسنس بسیار بالا است، به طوری که می توان آن ها  را در حد 20 ماشین لباسشویی برتر دنیا دانست، علاوه بر این ماشین لباسشویی های هایسنس در ایران حضوری گسترده دارند که سهولت خرید را برای شما رقم می زد.

معرفی بهترین ماشین لباسشویی های هایسنس

همان طور که پیش تر و در مقاله بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های هایسنس متوجه شدیم خرید از یک برند معتبر فقط پنجاه درصد راه است و باقی مانده راه انتخاب یک مدل مناسب با قیمت مناسب از همان برند است، به همین دلیل برای این که خرید مطمئنی از برند هایسنس داشته باشید به شما توصیه می کنیم تا در بخش معرفی بهترین ماشین لباسشویی های هایسنس با ما همراه باشید.

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی هایسنس مدل WFHV-7012

این ماشین لباسشویی هایسنس یکی از پر فروش ترین محصولات این برند است، برا این که علت این فروش بالا را بدانیم در ادامه به بررسی کیفیت این محصول خواهیم پرداخت.

  • دارای گنجایش 7 کیلوگرمی.
  • دارای قدرت موتور 1200 دور در دقیقه.
  • دارای برنامه های مختلف شست و شو
  • دارای امکان شست و شو با تاخیر.
  • دارای قفل کودک.
  • دارای سیستم عیب یابی خودکار.

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی هایسنس مدل WFHV-7012

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی هایسنس مدل WFKV8014

این ماشین لباسشویی هایسنس که یکی از گران ترین ماشین لباسشویی های هایسنس است با داشتن طراحی زیبا و امکانات زیاد توانسته تا به یکی از پر فروش ترین ماشین لباسشویی های این برند تبدیل شود. در ادامه نگاهی به ویژگی ها و امکانات این ماشین لباسشویی خواهیم انداخت.

  • دارای مخزن 8 کیلوگرمی.
  • دارای قدرت موتور 1400 دور در دقیقه.
  • دارای برنامه های شست و شوی متعدد.
  • دارای قفل کودک.
  • دارای امکان شست و شو با تاخیر.
  • دارای امکان شست و شوی سریع.
  • داری سیستم عیب یاب خودکار.

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی هایسنس مدل WFKV8014

لیست قیمت روز لباسشویی های هایسنس موجود در بازار در بهار 1400

مدل ماشین لباسشویی قیمت روز
ماشین لباسشویی درب از جلو هایسنس مدل WFH8012D-8Kg این مدل لباسشویی هایسنس با قیمت روز 10,610,000 تومان در بازار موجود می باشد.
ماشین لباسشویی درب از جلو هایسنس سفید. مدل WFKV8010D نرخ روز این مدل لباسشویی برابر با 9,540,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی هایسنس WFKV8010DS نقره ای 8 کیلویی قیمت روز این مدل لباسشویی در بازار 10,110,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی 8 کیلویی هایسنس مدل WFKV8010S قیمت روز این مدل از لباسشویی هایسنس در بازار 10,200,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی هایسنس مدل WFH8012DS ظرفیت 8 کیلوگرم نرخ روز این لباسشویی برابر با 10,950,000 تومان است.
ماشین لباسشویی هایسنس مدل WFKV8014 نرخ روز این مدل لباسشویی 12,600,000 تومان می باشد.
ماشین لباسشویی هایسنس مدل WFHV7012 قیمت روز این مدل لباسشویی در بازار 10,150,000 تومان می باشد.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی های هایسنس از نظر مصرف کنندگان این محصول

اگر از آن افرادی هستید که بهترین راه بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های هایسنس را مطالعه نظرات خریداران ماشین لباسشویی هایسنس می دانید بهتری است تا در این بخش با ما همراه باشید چرا که ما در این بخش با بررسی تمام زوایای این محصول به بررسی مزایا و معایب ماشین لباسشویی های هایسنس از نظر مصرف کنندگان این محصول پرداخته ایم.

مزایای ماشین لباسشویی های هایسنس از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • قیمت نسبتا مناسب.
  • طراحی بسیار زیبا.
  • آسان بودن تعویض تایمر ماشین لباسشویی
  • بینه سازی مصرف انرژی در این محصولات موجب پایین اوردن مصرف برق شده.
  • امکاناتی نظیر برنامه های شست و شوی متعدد، قفل کودک و شست و شو با تاخیر.

معایب ماشین لباسشویی های هایسنس از نظر مصرف کنندگان این محصول

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های هایسنس از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

استفاده از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد قبل از خرید هر محصولی می تواند بسیار با ارزش باشد و ماشین لباسشویی هایسنس هم از این قضیه مستثنی نیست، به همین علت در این بخش به بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های هایسنس از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد خواهیم پرداخت.

این ماشین لباسشویی های به طور کلی انتخابی معمولی ولی با طول عمر بالا هستند که اگر قصد خرید گزینه های لاکچری را نداشته باشید این محصول می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد، شاید این محصولات در حد برند هایی مانند بوش یا سامسونگ نباشند اما نسبت به قیمت خود بسیار با کیفیت و مرغوب هستند و مشتریان این محصول تا حد زیادی از این خرید رضایت دارند.

3.8/5 - (21 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • رمضانی 14 اسفند 1400

    سلام من از مشهد مزاحم میشم درب ماشین لباسشویی باز نمی‌شده الان که باز شده تعمیر کار آمده میگه قفل شکسته و شامل گارانتی نیست بی زحمت راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد