logo logo نمایندگی تعمیرات جارو برقی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت جارو برقی جنرال فیت

بررسی کیفیت جارو برقی جنرال فیت
بررسی کیفیت جارو برقی جنرال فیت
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت جارو برقی جنرال فیت به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

با خروج برند های مطرح و بزرگ تولید لوازم خانگی از ایران، کارخانه های ایرانی به تبلیغات بیشتر و فعالیت گسترده تری پرداختند تا بتوانند جایگزین محصولات خارجی شوند، برند جنرال یکی از این برند هاست که در حوزه ساخت جارو برقی با تولید اقلامی مانند جارو برقی جنرال فیت مدل پرستو 5300 و جارو برقی جنرال فیت مدل اسکای توانسته حرفی برای گفتن داشته باشد، اما خریداران در هنگام خرید جارو برقی های جنرال فیت همواره با پرسش های بسیاری رو به رو میشوند که ناشی از عدم تبلیغات گسترده این برند است، برخی از این پرسش ها عبارتند از ” جارو برقی جنرال فیت ساخت کجاست؟“، ” جارو برقی جنرال فیت بخریم یا نه؟”، ” جارو برقی جنرال فیت چه امکاناتی دارد؟” و … .

اگر قصد خرید جاروبرقی های جنرال فیت را دارید ما در مقاله بررسی کیفیت جارو برقی جنرال فیت با پاسخ به تمام پرسش های شما و ارائه لیست قیمت جارو برقی های جنرال فیت، شما را در انتخاب بهترین ها راهنمایی میکنیم.

کاربران گرامی، چنانچه تجربه خرید جارو برقی جنرال فیت را دارید میتوانید نظرات خود در مورد کیفیت و عملکرد این محصول در بخش دیدگاه انتهای همین مقاله با کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد و سایر کاربران در میان بگذارید.

جاروبرقی جنرال فیت چه امکاناتی دارند؟

برند جنرال فیت را نمی توان جزو آن دسته از برند هایی دانست که با تبلیغات گسترده خود کوچک ترین تغییری را در محصولات خود به مشتریان اعلام می کنند، حتما در هنگامی که متصدیان یک فروشگاه لوازم خانگی جاروبرقی های جنرال را به شما توصیه می کنند این پرسش در ذهن شما شکل می گیرد که جارو برقی های جنرال فیت چه امکاناتی دارند؟

  • برند جنرال فیت با استفاده از فناوری های متخصصین آلمانی توانسته تا سطح بالایی از تکنولوژی را در موتور جاروبرقی های خود به کار ببرد.
  • مخازن بزرگ باعث محبوبیت این جاروبرقی ها در فضا های عمومی شده.
  • مجهز به فیلتر نمدی برای جلوگیری عبور و خروج گرد و غبار به داخل موتور.
  • تهیه لوله های خرطومی از محصولات پلیمری که باعث استحکام بالای این محصولات شده.
  • استفاده از لوازم جانبی مناسب مانند زانو گردان، لوله خرطومی و  صنعتی برای جاروبرقی های صنعتی، دارای مبل پاک کن و گوشه پاک کن.

جاروبرقی جنرال فیت چه امکاناتی دارند؟

آشنایی با جاروبرقی های تولید شده توسط برند جنرال فیت

برای آشنایی با جاروبرقی های تولید شده توسط برند جنرال فیت بهتر است تا اول با تاریخچه کارخانه تولیدات لوازم خانگی جنرال فیت آشنا شوید.

  • برند جنرال فیت یکی از برند های ایرانی است که با تولید جاروبرقی های نیمه صنعتی حضور فعالی در بازار تولید لوازم خانگی دارد، حوزه اصلی فعالیت برند جنرال فیت تولید جاروبرقی های سطلی می باشد که عمدتا در رستوران ها، مساجد، کتابخانه ها و هتل ها کاربرد دارد.
  • مخازن بزرگ این جاروبرقی ها موجب شده تا کمتر کسی به فکر استفاده این جاروبرقی ها به عنوان جاروبرقی خانگی بیوفتند.

 موتور جاروبرقی جنرال فیت ساخت کجاست؟

موتور جاروبرقی جزو ارگان ها و قطعات اصلی این محصول می باشد، به همین سبب هم بررسی این موضوع که موتور جاروبرقی های جنرال فیت ساخت کجاست برای کسانی که قصد خرید از این برند دارند بسیار حائز اهمیت است.

  • برند جنرال همیشه سعی داشته تا صفر تا صد قطعات خود را در ایران تولید کند و کیفیت موتور جاروبرقی های خود را با استفاده از فناوری  و علم متخصصین آلمانی بالا ببرد.

 موتور جاروبرقی جنرال فیت ساخت کجاست؟

خدمات پس از فروش جاروبرقی جنرال فیت خوبه؟

برند ایرانی جنرال فیت با داشتن نمایندگی های رسمی فروش جاروبرقی های جنرال فیت و نمایندگی های رسمی تعمیرات این محصولات در سراسر کشور توانسته تا خدمات پس از فروش نسبتا مناسبی را به مشتریان خود ارائه بدهد. هرچند که گستردگی و تعدد نمایندگی های این برند در ایران به اندازه برند های شناخته شده تر نیست، به همین دلیل ممکن است در خیلی از مناطق ایران شما نتوانید به  صورت مستقیم و آسان به خدمات پس از فروش جاروبرقی های جنرال فیت دسترسی داشته باشید.

  • اما اگر به نمایندگی دسترسی داشتید و و جاروبرقی جنرال فیت شما با مشکل فنی خاصی رو به رو شد به شما توصیه می کنیم تا با بررسی ضمانت نامه محصول با نمایندگی رسمی تعمیرات جاروبرقی جنرال فیت تماس حاصل فرمایید.
  • اما اگر جارو برقی جنرال شما شامل خدمات پس از فروش نمی شود یا به هر دلیلی از خدمات پس از فروش این برند راضی نبودید می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای تعمیرات اصولی جارو برقی جنرال فیت استفاده کنید.

جاروبرقی های جنرال فیت با محصولات چه برند هایی در حال رقابت است؟

اگر قصد دارید تا بدانید که جاروبرقی های جنرال فیت با محصولات چه برند هایی در حال رقابت هستند باید این نکته را به شما یادآوری کنیم کنیم که این برند تولیدات لوازم خانگی فقط به تولید جاروبرقی های سطلی می پردازد و به همین دلیل تنها شرکت ایرانی که می تواند با این برند رقابت کند پلار است. هر چند که جارو برقی های جنرال فیت با بدنه ای بسیار مستحکم تر و زیبا تر در میان مشتریان بسیار محبوب تر از محصولات شرکت پلار هستند.

اگر تا به حال چیزی در مورد جارو برقی های پلار نشنیده اید و قصد خرید جارو برقی با مخزن بزرگ را دارید به شما توصیه می کنیم تا نگاهی هم به مقاله کیفیت جاروبرقی پلار از نظر مصرف کنندگان بیاندازید تا بتوانید اقدام به خرید بهترین محصول موجود در بازار کنید.

کارخانه تولیدات لوازم خانگی جنرال فیت به هیچ وجه توان رقابت با دیگر برند های ایرانی را ندارد، چرا که جاروبرقی های این برند عمدتا سطلی می باشد و این نوع از جارو برقی محبوبیتی برای خانم های خانه دار ندارد؛ علاوه بر این مکش ضعیف جاروبرقی های جنرال فیت موجب شده تا این محصولات گزینه مناسبی برای محل های صنعتی هم نباشند.

چرا جاروبرقی جنرال فیت بخریم؟ جارو برقی جنرال فیت خوبه؟

شاید هنگام بررسی کیفیت جاروبرقی جنرال فیت به این مسئله توجه کنید که با وجود برند های بسیار مطرح تر که کیفیت بالاتری هم دارند چرا جاروبرقی جنرال فیت بخریم؟ یا اینکه اصلا جاروبرقی جنرال فیت خوبه؟ در ادامه به بررسی اندک مزایایی که جاروبرقی های این برند نسبت به رقبای خود دارند می پردازیم.

  • مخازن بزرگ جاروبرقی های جنرال فیت که موجب کاربرد این جارو برقی ها در فضا های نیمه صنعتی شده است، همچنین قیمت این جاروبرقی از جاروبرقی های صنعتی خارجی بسیار ارزان تر است.
  • این جاروبرقی های نسبت به دیگر جاروبرقی های صنعتی و نیمه صنعتی طراحی بسیار بهتر و زیبا تری دارند که همین موضوع باعث شده تا این محصولات مورد توجه صاحبان رستوران ها و هتل ها قرار بگیرد.
  • برند جنرال فیت در تولید جاروبرقی های خود امکان تولید سفارشی را قرار داده که همین امر موجب شده تا این محصولات با توجه به نیاز شما امکان تولید داشته باشد.

بهترین جارو برقی های جنرال فیت به همراه لیست قیمت روز

مطالعه بهترین جاروبرقی های جنرال فیت به همراه قیمت روز کمک شایانی به یک انتخاب و خرید موفق می کند، به طوری که شما از بررسی همه گزینه های موجود معاف می شوید و با توجه به بودجه خود به انتخاب بهترین گزینه می پردازید.

در ادامه به معرفی و بررسی بهترین جاروبرقی های تولید شده توسط برند جنرال فیت میپردازیم.

بررسی کیفیت جاروبرقی جنرال فیت مدل پرستو 5300

این جاروبرقی با مخزن بزرگ خود توانسته انتخاب مناسبی برای فضا های نیمه صنعتی باشد، این جاروبرقی با قدرت موتوری معمولی و صدایی کم توانسته محبوبیت مناسبی کسب کند. در ادامه به بررسی ویژگی های منحصر به فرد این محصول می پردازیم.

  • دارای فیلتر بهداشتی، ضدآلرژی و هپا.
  • دارای شعاع کارکرد 7 متری.
  • مجهز به سیستم سیم جمع کن خودکار.
  • توان موتور 1300 وات.
  • میزان صدای 70 دسی بل.
  • گنجایش 21 لیتری که گنجایشی عالی محسوب می شود.

بررسی کیفیت جاروبرقی جنرال فیت مدل پرستو 5300

مزایا و معایب جارو برقی ها جنرال فیت از نظر مصرف کنندگان این محصول

در فضای تبلیغاتی و مطبوعاتی هنگامی که تصمیم به بررسی کیفیت جارو برقی جنرال فیت می گیرید معمولا نمی توانید به پاسخ مد نظر خود در مورد کیفیت و کارایی این جارو برقی ها برسید، برای همین اگر قصد خرید جارو برقی های جنرال فیت را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما بخش مزایا و معایب جارو برقی های جنرال فیت ا نظر مصرف کنندگان را مطالعه کنید.

مزایای جارو برقی ها جنرال فیت از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • قیمت ارزان این محصولات که برای کار’اه های تولیدی بسیار مقرون به صرفه است.
  • دوام بالای این محصولات که باعث شده شما تا سالیت طولانی از دیگر محصولاتمشابه بی نیاز باشید.
  • صدای کم موتور جارو برقی های جنرال فیت.

معایب جارو برقی ها جنرال فیت از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • حجم و توان مصرفی کم موتور جارو برقی های جنرال فیت که باعث شده این محصولات علاوه بر گنجایش و حجم بالا توان و مکش کمی داشته باشند.
  • تنوع کم مدل های این محصولات.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش کم.
  • عدم تولید جارو برقی های خانگی و معمولی.

بررسی کیفیت جارو برقی های جنرال فیت از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

اگر با مطالعه بررسی کیفیت جارو برقی جنرال فیت به صورت مفصل نتوانستید به سوالات خود پیرامون این محصول پاسخ دهید به شما پیشنهاد می کنیم تا بخش بررسی کیفیت جارو برقی های جنرال فیت از نظر تعمیرکاران آی پی امداد را با دقت مطالعه کنید.

  • این جارو برقی برقی های به دلیل حجم بسیار بزرگ خود اصلا گزینه مناسبی برای استفاده در منازل نیستند، اما اگر کارگاه صنعتی، رستوران، هتل و هر شغل دیگه ای دارید که در آن نیاز به جارو برقی را حس می کنید می تواند روی جارو برقی جنرال فیت مدل پرستو 5300 حساب ویژه ای باز کنید.
  • اما اگر توان این را دارید که اندکی بیشتر هزینه کنید به شما توصیه می  کنیم تا اقدام به خرید از جارو برقی های نیمه صنعتی پلار کنید که هم توان موتور بیشتری دارند و هم خدمات پس از فروش آن ها اعتبار بالا تری دارد.
  • در کل اگر از یک جارو برقی صرفا انتظار نظافت حجم بالایی از گرد و خاک را دارید و بودجه زیادی هم برای این کار در نظر نگرفته اید می توانید جارو برقی های جنرال فیت را برایمحل کار خود در نظر داشته باشید.

اگر سوالی در مورد جاروبررقی های جنرال فیت دارید که نتوانستید با مطالعه این مقاله به آن پاسخ دهید اصلا نگران نباشید، شما می توانید با مطرح کردن پرسش خود در بخش دیدگاه ها و نظرات در سایت آی پی امداد از کمک و راهنمایی متخصصین این  مرکز بهره مند شوید.

5 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • زهرا 27 دی 1400

    خب آخر نفهمیدیم جنرال فیت خوبه یا نه؟

    پاسخ دادن
  • راضیه 23 شهریور 1400

    سلام جارو برقیم امروز که زدم به برق بوی سوختگی داد و خاموش شد ،وپریز برق جرقه زد ،الان نمیدونم چه بلایی سرش اومده ،در کل جاروی خیلی خوبی بود و مکش خیلی عالیه داشت،الان لیست خدمات پس از فروش تو استان مون رو میخوام

    پاسخ دادن
  • بهرام حاجی مومنی 02 اردیبهشت 1400

    عالی،حسن این جاروبرقی موتور پرقدرت وعالی هستش

    پاسخ دادن
    • سمیرا 11 تیر 1400

      من مدل نسیم ۴۳۰۰ گرفتم اصلا از مکشش راضی نیستم جارو برقی قبلیم پاناسونیک اصل بود عالیییییی بود

      پاسخ دادن
    • بهنام ترکش اصفهانی 24 آذر 1400

      مکش و قدرت خیلی خوبی داره نسبت به جاروهای سطلی دیگر وکیفیت لوله و اتصالاتش عالیه

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد