logo logo تعمیرات اجاق گاز با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز هاردستون

بررسی کیفیت اجاق گاز هاردستون
بررسی کیفیت اجاق گاز هاردستون
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز هاردستون به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

زمانی که صحبت از لوازم آشپزخانه و به خصوص اجاق گاز می شود، نام برخی برندهای اروپایی در ذهن همه خطور می کند، یکی از این برندها برندهاردستون است که با بررسی کیفیت اجاق گاز هاردستون می توان گفت این برند تولید اجاق گازهای باکیفیت خود طرفداران زیادی را در این زمینه کسب کرده است. اگر علاقه مند به خرید اجاق گازهاردستون هستید، اما اطلاعاتی در مورد کیفیت آن ندارید و همواره سوالاتی نظیر اجاق گازهای هاردستون چه امکاناتی دارند؟ اجاق گازهاردستون خوبه؟ چرا اجاق گازهاردستون بخریم؟ پیرامون این محصول در ذهن شما مطرح است، به شما توصیه می کنیم تا در مقاله با بیان بهترین مدل اجاق گاز هاردستون به همراه لیست قیمت روز این محصولات با ما همراه باشید.

کاربران گرامی، اگر تجربه خرید اجاق گازهاردستون را دارید و یا سوالی برایتان در انتخاب و خرید این جارو برقی پیش آمده است، نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه انتهای همین مقاله با کارشناسان آنلاین آی پی امداد و سایر کاربران در میان بگذارید.

اجاق گازهای هاردستون چه امکاناتی دارند؟

اگر قصد خرید اجاق گاز داشته باشید، نیاز دارید تا امکانات مختلف هر برند را بدانید تا بتوانید محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید. به همین دلیل در این بخش به بررسی این پرسش میپردازیم که اجاق گازهای هاردستون چه امکاناتی دارند؟ اجاق گازهای هاردستون را می توان به طور خلاصه چیزی نامید که یک آشپز ماهر به آن نیاز دارد، چرا که اجاق گازهای هاردستون مجموعه ای کامل از امکانات از جنس مقاوم و گنجایش بالا هستند که این ترکیب هر خریداری را راضی می کند. در ادامه به صورت جزئی به بررسی کیفیت اجاق گازهاردستون می پردازیم.

  • استفاده از ترموکوپل تاپ تایم، فندک برقی، شبکه های فولادی و هرچیز دیگری که اجاق گاز ایمنی را می سازد.
  • حجم بزرگ فر اجاق گازهای مبله هاردستون موجب شده تا امکان پخت هر چیزی در آن وجود داشته باشد.
  • استفاده از امکاناتی مانند فن انتقال دهنده حرارت، چراغ درون فر، برنامه های پخت متعدد و نمایشگر ال ای دی از این محصول محصولی پیشرفته می سازد.
  • اجاق گازهای مبله هاردستون طراحی زیبا و مستحکمی دارند و بدنه آن ها در برابر خوردگی مقاوم است.
  • اجاق گازهای صفحه ای هاردستون از شیشه های نشکن تولید می شوند که در برابر خط و خراش هم مقاوم هستند.

اجاق گازهای هاردستون چه امکاناتی دارند؟

 آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای هاردستون

بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای هاردستون قبل از اقدام به خرید اجاق گازهای این برند باعث می شود تا شما با نگاهی به سوابق و اعتبار برند هاردستون به راحتی هرچه تمام تر اقدام به خرید محصول مورد نظر کنید.

  • برندهاردستون را نمی توان یک کارخانه تولید کننده لوازم خانگی دانست، چرا که هاردستون در اصل یک شرکت بازرگانی است و کالا های بسیار باکیفیت را از برندهای مختلف خریداری و با نام خود روانه بازار می کند. در بین محصولات این برند یخچال فریزهای با کیفیتی تولید شده که می توانید بررسی کیفیت یخچال هاردستون را نیز در آی پی امداد مطالعه نمایید.
  • این شرکت بازرگانی در سال 2001 تاسیس شد و به ارائه لوازم خانگی پرداخت، در اصل می توان ادعا کرد که هر محصول این شرکت از یک نقطه دنیاست و این برند برندی بین المللی و بزرگ است.

اجاق گازهاردستون ساخت کجاست؟

پیش تر متوجه شدید که هر محصول از برندهاردستون در یک نقطه از دنیا تولید و توسط این برند خریداری می شود، اما اگر قصد خرید اجاق گاز داشته باشید، حتما این سوال را از خود می پرسید که اجاق گاز هاردستون ساخت کجاست؟

  • این که این اجاق گازها به طور دقیق توسط چه برندی ساخته شده اند مشخص نیست، اما متخصصین مدعی هستند چیزی که قطعات اجاق گازهای هاردستون نشان می دهد، این است که این اجاق گازها تولید آلمان هستند و اتفاقا کیفیت بسیار بالایی هم دارند.
  • کیفیت صنایع آلمانی برای همه ما مشخص و واضخ است به طوری که از نظر خیلی از خریداران بهترین لوازم خانگی، لوازم خانگی آلمانی هستند.

خدمات پس از فروش اجاق گازهاردستون چطور است؟

اجاق گاز یک وسیله با طول عمر بالا و قیمتی گران است و بروز هرگونه خرابی در آن می توانید یک خانواده را با مشکل رو به رو کند. در نتیجه خرید یک اجاق گاز بدون اطلاع از خدمات پس از فروش آن و نمایندگی های رسمی تعمیرات اجاق گاز بی معنی است. پس اگر قصد خرید اجاق گازهاردستون دارید به شما توصیه می کنیم تا در بخش خدمات پس از فروش هاردستون چطور است با ما همراه باشید تا با نمایندگی رسمی تعمیرات اجاق گازهاردستون آشنا شوید.

  • امروز برای خریداران لوازم خانگی در ایران طبیعی شده که برندهای مطرح خارجی خدمات پس از فروشی برای محصولات خود ارائه نکنند، برندهاردستون هم خدماتی برای اجاق گازهای خود در ایران ارائه نمی کند، پس در هنگام بروز خرابی در اجاق گازهای هاردستون چه باید کرد؟
  • تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تولیدات لوازم خانگی و داشتن شعب متعدد در شمال، جنوب، غرق و شرق تهران آماده خدمت رسانی به شما در هنگام نیاز به تعمیر اجاق گاز هاردستون می باشد.

خدمات پس از فروش اجاق گازهاردستون

اجاق گازهای هاردستون با محصولات کدام برندها در جهان در حال رقابت هستند؟

همین که برندهاردستون خود فعالیت تولیدی ندارد و صرفا به تجارت لوازم خانگی میپردازد، موجب شده تا شبهه های زیادی در مورد این محصول شکل بگیرد. به همین دلیل در این بخش از مقاله بررسی کیفیت اجاق گازهای هاردستون به تشبیه این محصولات به برندهای مطرح تر و نام آشنا تر پرداخته ایم تا حد کیفیتی این محصولات مشخص شوند. ما این تشبیه را با بررسی این موضوع که اجاق گازهای هاردستون با محصولات چه برندهایی در جهان در حال رقابت هستند انجام داده ایم.

  • هرچند که برند هاردستون خود محصولاتش را از برندهای اروپایی مطرح تهیه می کند، اما اگر قرار بر رقابت باشد محصولات هاردستون به خصوص اجاق گازهای این برند کیفیتی در حد برندهای مطرحی مانند بوش، زانوسی، هافنبرگ و لوفرا دارد.

اجاق گازهاردستون خوبه؟ چرا اجاق گازهاردستون بخریم؟

شاید از خود بپرسید حالا که برندهاردستون خود به تولید لوازم خانگی نمی پردازد چرا اجاق گازهاردستون بخریم؟ چرا از برندهای مطرح تر خرید نکنیم؟ مگر برندهاردستون چه مزایایی نسبت به رقبای خود دارد؟

کیفیت بالای اجاق گازهای هاردستون

  • برندهاردستون تمام محصولات خود از جمله اجاق گازهایش را از برندهای مطرح و معتبر اروپایی تهیه به همین دلیل در مورد کیفیت بالای اجاق گازهای هاردستون هیچ شکی روا نیست.

طراحی زیبای اجاق گازهای هاردستون

  • طراحی زیبای اجاق گازهای مبله هاردستون موجب شده تا این اجاق گازها رنگ جلای تازه ای به آشپز خانه شما دهند و به زیبایی آن بیافزایند.

ایمنی اجاق گازهای هاردستون چطور است؟

امروزه برندهای بزرگ دنیا در تلاش اند تا با اقدامات ایمنی هیچ جای خطایی را در عملکرد اجاق گازهای خود باقی نگذارند، چرا که کوچک ترین عیب و عدم وجود ایمنی در اجاق گاز می تواند منجر به صدمات ناگواری شود. به همین دلیل در این بخش از بررسی کیفیت اجاق گازهای هاردستون به بررسی این پرسش می پردازیم که ایمنی اجاق گازهای هاردستون چطور است؟

  • اجاق گازهای مبله و صفحه ای هاردستون همگی به ترموکوپل تاپ تایم مجهز هستن که جلوی نشت گاز از اجاق گاز را می گیرد.
  • هاردستون در اجاق گازهای خود از فندک برقی استفاده می کند که خطر احتراق ناگهانی را می گیرد.
  • استفاده اجاق گازهای هاردستون از تایمر شعله موجب شده تا در اثر روشن ماند شعله به هر علتی آسیبی به غذا و ظروف شما نرسد.
  • اجاق گازهای ایستاده هاردستون از شیشه نشکن برای درب فر استفاده می کنند.

معرفی بهترین اجاق گازهای هاردستون

با نگاهی ساده و گذرا به بررسی کیفیت اجاق گازهاردستون متوجه می شوید که این برند مدل های زیادی از اجاق گاز را تولید و به بازار ارائه کرده است. اگر قصد دارید تا یک اجاق گاز با همه امکانات روز و بهترین کیفیت خریداری کنید، به شما توصیه می کنیم تا بخش معرفی بهترین اجاق گازهای هاردستون را مطالعه کنید تا انتخابی به غایت سریع تر و راحت تر را داشته باشید.

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله هاردستون مدل milton full option double ss

این اجاق گاز با طراحی زیبای خود و جا دادن دو فر جداگانه با دو در جدا گانه توانسته یکی از محبوب ترین اجاق گازهای بازار باشد. در ادامه به بررسی کیفیت این اجاق گاز می پردازیم.

  • دارای بدنه تمام استیل مقاوم در برابر خوردگی
  • دارای شبکه های فولادی
  • مجهز به فر بسیار بزرگ و دو موتور جوجه گردان
  • دارای ترموکوپل تاپ تایم و فندک برقی
  • دارای درپوش شیشه ای نشکن
  • مجهز به شیشه نشکن روی درب فر
  • دارای نمایشگر لمسی
  • دارای فن انتقال حرارت

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله هاردستون مدل milton full option double ss

بررسی کیفیت اجاق گاز هاردستون مدل لاکچری

این اجاق گاز هم با طراحی زیبای خود و حجم بالا توانسته یکی از پر فروش ترین محصولات برندهاردستون باشد. ئر ائامه به بررسی کیفیت این محصول می پردازیم.

  • دارای بدنه تمام استیل و مقاوم در برابر خوردگی
  • دارای سیستم نظافت خودکار
  • مجهز به  فن انتقال دهنده حرارت
  • دارای شبکه های چدنی
  • دارای قفل کودک
  • برخورداری از 5 شعله

اجاق گاز هاردستون مدل لاکچری

لیست قیمت روز اجاق گازهای هاردستون موجود در بازار در بهار 1400

به طور کلی هر کدام از مدل های مختلف اجاق گازهاردستون دارای قیمت های متفاوتی می باشند. در این بخش لیست قیمت جدید اجاق گازهاردستون در بهار 1400 را برای شما ارائه خواهیم داد.

مدل اجاق گاز قیمت روز
اجاق گاز رومیزی هاردستون GHE9050 قیمت این مدل اجاق گاز در بازار ایران 4,750,000 تومان می باشد.
گاز صفحه ای هاردستون 5 شعله مدل GHG9230 این مدل اجاق گاز با قیمت روز 3,350,000 تومان در بازار موجود می باشد.
گاز صفحه ای هاردستون 5 شعله مدل GHS9260 قیمت روز این اجاق گاز در بهار 1400 برابر با 3,400,000 تومان است.
گاز صفحه ای هاردستون 5 شعله مدل GHS9110 قیمت روز این مدل در بازار 3,500,000 تومان می باشد.
گاز صفحه ای هاردستون 5 شعله مدل GHG9210 حدود قیمت روز این مدل اجاق گاز 3,500,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی 5 شعله هاردستون GHS9150 این مدل اجاق گاز با قیمت 2,899,000 تومان به فروش می رسد.
اجاق گاز صفحه‌ای هاردستون مدل GHG9250 قیمت جدید این اجاق گازهاردستون 2,350,000 تومان است.
گاز صفحه ای هاردستون 5 شعله مدل GHG9200 قیمت روز این اجاق گاز 3,500,000 تومان است.
گاز صفحه ای هاردستون 5 شعله مدل GHS9100 قیمت روز این اجاق گازهاردستون 3,500,000 تومان در بازار است.
گاز صفحه ای هاردستون 5 شعله مدل GHG9220 این مدل اجاق گاز با قیمت روز 3,500,000 تومان در بازار موجود است.

مزایا و معایب اجاق گازهای هاردستون از نظر مصرف کنندگان این محصول

اگر قصد دارید تا از نظرات در مورد اجاق گازهاردستون به صورت یک جا با خبر شوید و عیوب این محصول را در کنار مزایای آن مطالعه کنید، به شما توصیه می کنیم تا در کنار ما به بررسی مزایا و معایب اجاق گازهای هاردستون از نظر مصرف کنندگان این محصول بپردازید.

مزایای اجاق گازهای هاردستون از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • دارای طراحی بسیار زیبا
  • دارای بدنه بسیار مقاوم
  • استفاده از تکنولوژی های روز دنیا که باعث جذابیت این محصول شده است.
  • طول عمر بالای اجاق گاز هاردستون

معایب اجاق گازهای هاردستون از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • تنوع کم این محصولات در ایران
  • نبود ضمانت و گارانتی برای این محصولات در ایران
  • کمبود قطعات این اجاق گاز در هنگام تعویض قطعات تعمیرکاران را با مشکل مواجه می کند.

بررسی کیفیت اجاق گازهاردستون از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

اگر با بررسی کیفیت اجاق گازهای هاردستون به صورت مفصل نتوانستید به تمام سوالات خود در مورد این محصول پاسخ دهید، به شما توصیه می کنیم تا با بررسی کیفیت اجاق گاز هاردستون از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد و مطالعه نظرات کارشناسی و مهندسی شده این متخصصین به عنوان کسانی که کاملترین اطلاعات را راجع به محصول مورد نظر دارند به دنبال پاسخ اصلی برای این سوال که اجاق گاز هاردستون بخریم یا نه باشید.

  • از نظر متخصصین آی پی امداد اجاق های هاردستون با کیفیت بسیار بالای خود می تواندد گزینه ای بسیار مناسب و حرفه ای برای آشپزان ایرانی باشند، این اجاق گازها بخاطر کیفیت قطعات خود بسیار کمتر با خرابی مواجه می شوند و همواره مشتریان خود را راضی نگه می دارند.
4.2/5 - (6 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • راحیل 02 بهمن 1401

    سلام ،اجاق‌گاز من مدل فالکون دو فر هاردستونه. نمیدونم چرا هنگام استفاده از فر در حین کار شعله فر چه بالا و چه پایین خاموش میشود؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 02 بهمن 1401

      سلام. مشکل از ترموکوپل، بوبین یا بسته بودن محفظه گردش هوای فر است.

      پاسخ دادن
  • ناشناس 14 دی 1401

    سلام من اجاق گاز فردار صفحه لمسی این برند رو دارم و 8 سال هست که ازش استفاده می کنم و واقعا راضی هستم برای خریدش شک نکنید

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد