logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

افتتاح فروشگاه فیزیکی گوگل در نیویورک

افتتاح فروشگاه فیزیکی گوگل در نیویورک
افتتاح فروشگاه فیزیکی گوگل در نیویورک
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله افتتاح فروشگاه فیزیکی گوگل در نیویورک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

گوگل یکی از غول‌های بزرگ دنیا در عرصه فناوری، سخت‌افزار و نرم افزار است، که اقدام به افتتاح فروشگاهی فیزکی در یکی از مناطق نیویورک آمریکا بنام چلسی سیتی نموده، که تنها چند بلوک با یکی از فروشگاه‌های اپل فاصله دارد. سرعت‌عمل گوگل در راه‌اندازی این فروشگاه جذاب و کاربردی قابل ستایش است، به طوری طی یک ماه بعد از برنامه‌ریزی فروشگاه فیزیکی گوگل در نیویورک افتتاح گردیده است.

البته گوگل قبلا و در سال 2016 سابقه تاسیس فروشگاه‌هایی موقت را داشته است. در این فروشگاه‌ها گوشی هوشمند این شرکت بنام «پیکسل» و باند خانگی «نِست» را به مشتریان خود عرضه می‌نمود. از این سال به بعد گوگل فروشگاه‌های موقت دیگری را برای محصولات جدیدش راه‌اندازی کرد، تا مشتریان خود را آنالیز کند.

در ادامه با آی پی امداد همراه باشید.

قابلیت واقعیت مجازی در فروشگاه فیزکی گوگل

ایوی راس نایب رئیس چنل‌های مستقیم و عضویت گوگل که درحال استفاده از واقعیت مجازی فروشگاه فیزیکی گوگل بود، گفت: انگار در رویا در حال قدم زدن هستی. وی ابراز امیدواری کرد، که مشتریان این فروشگاه همچین حسی را داشته باشند، زیرا در پی خوشحالی مشتریان خود هستیم، همانند خود من که تجربه استفاده از این امکان را داشته‌ام.

برای اینکار گوگل با همکاری شرکای ساکن نیورک خود Google Imagination Space را طراحی کرده اند که یک قالب شیشه‌ای دایره‌ای شکل با 17فوت بلندی است، با صفحه نمایش‌های خود این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند، بدون اینکه حرکتی در سطح فروشگاه داشته باشند، تمام فروشگاه و محصولات آن را مشاهده نمایند. همچنین امکان گفتار مترجم را با 24 زبان دنیا به صورت همزمان فراهم نموده است.

طراحی جالب دکوراسیون  فروشگاه

فضای جالبی برای این فروشگاه تعبیه شده، به طوری که در مبلمان آن طوری طراحی و جاگذاری شده که نشانگر یک صمیمت عمومی است. همچنین دیگرمبلمان این شرکت که با چوب و چوب پنبه زرد طراحی آن به این صورت می‌باشد، که محصولات توجه مشتریان را به خود جلب کند. فروشگاه فیزکی گوگل در نیویورک  این امکان را به مشتریان خود می‌دهد، تا بتوانند محصولات این شرکت را تست کنند.

دیگر فضای جالب این فروشگاه برای تست محصولات آن، طراحی فضایی برای کاربرانی است که می‌خواهندامکان دید در شب گوشی پیکسل را در هنگام عکاسی در تاریکی تست کنند.حتی  اتاقی را هم برای نگهداری کودکان تخصیص داده اند. یکی از فضاهای جالب فروشگاه محصولات گوگل طراحی یک اتاق بازی هیجان انگیز است، که سه کاربر می‌توانند از طریق  سرویس بازی گوگل سرگرم شوند و به بازی بپردازند.

جالب است بدانید کف این فروشگاه از باتری‌های بازیافتی طراحی شده، همچنین فروشگاه فیزیکی گوگل مصرفه بهینه انرژی را در دستور کار خود قرار داده است، که به همین خاطر هم مجوز شورای ساختمان سبز آمریکا را هم اخذ نموده  است.

محصولات فروشگاه فیزیکی گوگل

در این فروشگاه اکثرا کالاهای فیزیکی خود شرکت گوگل مشاهده میشود، این محصولات عبارتند از: تلفن‌های همراه پیکسل، لپتاپ pixel book، محصولاتی برای خانه هوشمند، و لباس‌های هوشمند در زمینه سلامت. البته این فروشگاه فقط فروش کالاهای گوگل را انجام نمی‌دهد، در کنار فروش محصولات کار تعمیر محصولات را هم انجام می‌دهد. همچنین در فروشگاه فیزیکی گوگل در نیویورک کاربران می‌توانند نحوه عملکرد نرم‌افزارها و سرویس‌های گوگل مثل گوگل مپ، گوگل سرچ، یوتیوب و … را تجربه کنند.

رقبای گوگل هم فروشگاه‌های زیادی را برای بهتر دیده شدن افتتاح نموده‌اند، از جمله اپل و مایکروسافت . البته با توجه به شرایط کرونایی شرکت مایکروسافت سال گذشته اعلام نمود تمام فروشگاه های خود را تعطیل خواهد کرد. اما حالا گوگل این فروشگاه را درهمین شرایط سخت افتتاح نموده و برای مقابله با این مشکل راهکارهایی را هم اندیشیده است، که تعداد مشتریان محدود است و باید با ماسک وارد فروشگاه شوند. سرویس دهندگان فروشگاه هم هم ملزم به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

 

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد