ویدیو ربات های هوشمند آشپزخانه

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

فعالیت های مربوط به آشپزخانه مانند: ظرف شستن و آشپزیاز جمله کارهای وقت گیری است، که در دنیای صنعتی امروز زمان را هدر می‌دهد. شرکت های حوزه فناوری و تکنولوژی نگاه ویژه‌ای به هوشمند شدن آشپزخانه‌ها دارند، که علاوه بر راحتی کاربران کارها سریعتر انجام می‌گیرد. در همین راستا یکسری ربات هوشمند طراحی و تولید نموده اند، که فعالیت های روزمره منزل و به خصوص آشپزخانه را عین یک فرد انجام دهند. در ویدیو ربات های هوشمند آشپزخانه به صورت کاملا هوشمند امورهای مربوط به آشپزخانه را انجام می‌دهند.

برای داشتن یک آشپزخانه هوشمند علاوه بر ربات از لوازم خانگی هوشمند نظیر: یخچال هوشمند، لباسشویی هوشمند و … هم استفاده می شود، که در کنار هم یک آشپزخانه کاملا هوشمند را تشکیل می دهند؛ در ادامه با مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

فیلم ربات های هوشمند آشپزخانه

در این فیلم مشاهده می کنید، که چطور یک ربات با برنامه هایی که از قبل به آن داده شده کار آشپزی را مرحله به مرحله انجام می‌دهد. این ربات هوشمند آشپزخانه توسط شرکت مولی ” moley ” طراحی شده است و حسابی کاربران خود را هیجان زده نموده است. شرکت مولی در سال 2014 توسط اولینیک که یک دانشمند کامپیوتر است، تاسیس گردید. هدف این شرکت ساخت آشپزخانه های رباتیک می‌باشد.

نحوه کار ربات های هوشمند آشپزخانه

در این بخش از ویدیو ربات های هوشمند آشپزخانه به بررسی نحوه کار ربات ها می پردازیم، شرکت مولی با ساخت ربات هوشمند قصد دارد یک جامعه آشپزی بروز را با دعوت از همه ی آشپزهای دنیا تشکیل دهد. این ربات هوشمند براساس همین هدف کمپانی مولی اطلاعات گسترده ای شامل نکات، ایده و دستورالعمل هایی را از آشپزهای آماتور تا حرفه می گیرد و آن را روی ربات برنامه ریزی می کند تا یک ربات کاملا هوشمند را طراحی کند.

ربات هوشمند آشپزخانه  براساس دستورالعمل هایی که به آن داده می شود کار آشپزی را انجام می دهد. باید از قبل مواد لازم برای آشپزی و همچنین تجهیزاتی که برای آن نیاز است را در اختیار ربات قرار دهید. به محض اجرای دستورالعمل آشپزی ربات شروع به کار می نماید و تمام مراحل را مانند یک سرآشپز حرفه ای انجام می‌دهد.

 

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد