ویدیو باز کردن لوله فاضلاب یخچال فریزر

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

درین یا فاضلا یخچال یکی از بخش های یخچال است که در صورت عدم گرفتگی مرتب آن می تواند منجر به ایجاد خرابی ها و مشکلات مختلفی در این دستگاه شود، نحوه رفع گرفتگی و تمیز کردن فاضلاب یخچال شاید از نظر بساری از کاربران امری سخت و پیچیده باشد اما در حقیقت این گونه نیست، اگر شما هم نیاز دارید تا این کار را در منزل خود انجام دهید به شما توصیه می کنیم تا در ویدیو باز کردن لوله فاضلاب یخچال فریزر با ما همراه باشید.

کاربران گرامی؛ در صورت که نظر یا تجربه به خصوصی در مورد این موضوع دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد بپردازید.

فیلم آموزشی رفع گرفتگی درین (فاضلاب) یخچال فریزر

فاصلاب یا درین یخچال در صورت گرفتگی می تواند منجر به مواردی مانند برفک زدن، صدای زیاد و پایین آمدن سرمای یخچال شود، برای رفع گرفتگی فاضلاب یخچال نیازی نیست که حتما از تعمیرکار یخچل خود کمک بخواهید و خودتان با انجام این کار در منزل می توانید مشکل خود را رفع نمایید، در ویدیو رفع گرفتگی فاضلاب یخچال فریزر مراجل گام به گام انجام این کار را برای شما عزیزان آموزش داده ایم.

مراحل انجام کار در ویدیو باز کردن لوله فاضلاب یخچال فریزر

بنا بر چیزی که در ویدیو رفع گرفتگی درین یخچال فریزر مشاهده کردید ابتدا برای رسیدن به لوله فاضلا بای فلاب فریزر یا یخچال خود را باز کنید، ابتدا با یک سیم مفتول باریک به درون لوله فشار بیاورید و پس از آن در چند مرحله آب جش را به داخل لوله بریزید تا رفع گرفتگی انجام شود.

وسایل مورد نیاز در فیلم آموزش باز کردن فاضلاب یخچال

همانور که در این ویدیو مشاهده کردید برای انجام این کار نیاز به برخی وسایل و لوازم است که در ادامه آن ها را برای شما لیست خواهیم کرد:

  • پیچ گوشتی و یا دلر برای باز کردن فلاپ
  • سیم مفتولی نازک
  • آب جوش

کاربران گرامی؛ علاوه بر این در صورت بروز خرابی در یخچال خود می توانید برای رفع عیب دستگاه از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال در محل آی پی امداد استفاده کنید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • جاوید 05 مرداد 1403

    سلام با عرض درود و خدا قوت ب شما عزیران ممنون از ازحمات شما ،بسیار ارزنده و مفید بود و در نهایت سادگی بهترین راهنمایی رفع مشکل رو توضیح دادید قبلا از زحماتی ک در اینده متقبل میشید برای یاری رساندن ب مردم ، از شما سپاسگذارم

    پاسخ دادن
  • تهمینه 02 مرداد 1403

    با سلام و وقت بخیر سپاس از توضیحاتتون. فریزر من یخساران هست. چند وقتی هست که یخ میزنه. خروجی فاضلاب رو هم که گفتین، داخل فریزر پیدا نکردم. ممکنه راهنمایی بفرمایید؟ این رو هم بگم که یخچال و فریزرم جدا هستند.

    پاسخ دادن
  • مسعود 25 تیر 1403

    سلام وقت بخیر. ابتدا تشکر کنم از آموزش‌هایی که بصورت ویدیو و متن در اختیار عموم گذاشتید خیلی مفید بود . من یخچال و فریزر سامسونگ که فریزر بالا و یخچال پایین قرارداره حدود یکماه پیش در یخچال یخ زدگی دیده شد که کلیه اجناس یخ زده بود استاد کار اومد و گفت بعلت نوسان برق این مشکل پیش اومده وبمدت ۲۴ ساعت یخچال تخلیه و با کمک پنکه کلیه یخ زدگی در داخل و احتمالا پشت یخچال انجام شد ولی در کاسه پشت یخچال به مقدار بسیارکم آب در حد خیس شدگی ولی از داخل یخچال کلی آب خارج شد و مجدد یخچال روشن شد حالا زیر جا میوه ای یخچال آب جمع میشه و بازهم از پشت آبی خارج نمیشه ولی مشکل یخ زدگی حل شده میتونید راهنمایی فرمایید با تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 تیر 1403

      درود، درین یا فاضلاب یخچال شما گرفتگی دارد و تنها راه حل رفع مشکل رفع گرفتگی و باز کردن مسیر آن است.

      پاسخ دادن
  • کشاورز 13 تیر 1403

    سلام مهندس خدا حفظت کنه! خیلی خوب راهنمایی کردی تشکر فراون

    پاسخ دادن
  • علیرضا 27 خرداد 1403

    سلام یخچال ما الجی بدون برفک هستش .چند روزی آب کف یخچال جمع میشه . انتهای دیواره یخچال سوراخ فاضلاب دیده نمیشه . لطفا راهنمایی کنید چکار کنیم.

    پاسخ دادن
  • رحمانی 23 خرداد 1403

    بسیار کارآمد و کار راه انداز ممنونم از آموزش عالیتون.

    پاسخ دادن
  • کرمی 18 خرداد 1403

    خدا خیر و برکت و سلامتی بهتون بده

    پاسخ دادن
  • میرعباس هادیان 07 اردیبهشت 1403

    سلام خسته نباشید ممنونم از زحمات ارزندتون خداخیرتون بده ❤️

    پاسخ دادن
1 2 3