فیلم بازسازی اتو

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

گاهی اوقات وسایل‌های قدیمی برای ما ارزشمند هستند و دوست نداریم آنها را دور بیندازیم. اتوهای قدیمی شاید کارایی اتوهای جدید را نداشته باشند اما برای بسیاری کاربران خاطره انگیز هستند. بازسازی اتوهای قدیمی بسیار ساده می‌باشد، برای بازسازی اتو تنها باید نکاتی را رعایت کرد، این نکات برای حفظ ایمنی و بازسازی اتو لازم است.

ویدیو نحوه بازسازی اتو قدیمی

اگر شما نیز یک اتو قدیمی در انباری خود دارید که سالهاست خاک میخورد آن را بادیدن این فیلم به راحتی تعمیر و باز سازی خواهید کرد. برای تعمیر اتو قدیمی خود و بازسازی تمامی اجزای ان مراحل این فیلم را قدم به قدم نجام دهید. مطمئنا بدون نیاز به هزینه زیاد می‌توانید از اتو قدیمی خود استفاده نماید.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای ساخت اتو قدیمی

شما برای بازسازی اتوهای قدیمی به وسایل و ابزارهای پیچیده نیاز نخواهید داشت و به راحتی میتوانید آنها را در خانه هم تعمیر و بازسازی نمایید. البته شاید در هنگام عیب یابی و تعمیر به ابزارهایی نیاز داشته باشید که این ابزارها معمولا در هر کارگاهی به راحتی پیدا می‌شوند. در نظر داشته باشید در هنگام ستفاده از ابزارها حتما نکات ایمنی را رعایت نمایید.

نکات ایمنی در بازسازی اتو

در هنگام تعمیر و بازسازی اتو نکات ایمنی را در اولویت کار خود قرار دهید. زمانی که در حال باز کردن اجزای اتو قدیمی خود هستید بسیار مراقب باشید که به سابر اجزای آن آسیب وارد نکنید. قطعاتی که اتوهای قدیمی به کار رفته‎اند بسیار کمیاب هستند، اگر در هنگام بازسازی این قطعات اسیب ببینند تهیه آن بسیار دشوار است.

فیلم رنگ کردن اتو قدیمی

ممکن است برای بازسازی بهتر و جلوه دادن به اتو نیاز باشد آن را رنگ کنید. در هنگام استفاده از رنگ بهتر این کار را در فضای باز یا جایی که دارای تهویه مناسب و چرخش هوا است انجام دهید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد