آموزش ریست کردن ساعت اجاق گاز

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آموزش ریست کردن ساعت اجاق گاز را با یک ویدیو کوتاه به شما نشان داده ایم تا به راحتی بتوانید به تنظیم ساعت اجاق گاز یا همان تنظیم تایمر گاز خود بپردازید.

مشاهده این ویدیو آموزش کوتاه خیلی وقت شما را نمیگیرد ، پس اگر مشکلی با تایمر اجاق گاز خود دارید یک نگاهی به این ویدیو بندازید تا شاید مشکل ساعت اجاق گاز شما حل شود و یا با یک ریست ساده دیگر نیازی به تعمیرات نداشته باشید.

آی پی امداد به شما پیشنهاد میکند به مطالعه مقاله های آموزشی یا مشاهده ویدیو های آموزشی دیگر در این سایت بپردازید تا دانش خود را در زمینه نگهداری و عیب یابی لوازم خانگی بالا ببرید.

نحوه تنظیم تایمر اجاق گاز

در ویدیو نحوه تنظیم ساعت اجاق گاز به موارد زیر میپردازیم :

  • دکمه های اجاق گاز چه کاربردی دارد.
  • اگر ساعت اجاق گاز شما چشمک میزند چکار باید بکنید.
  • چگونه ساعت اجاق گاز خود را ریست نمایید.
  • چگونه به نحوه تنظیم ساعت اجاق گاز خود بپردازید.
  • نحوه تنظیم تایمر اجاق گاز

اگر تایمر اجاق گاز شما کار نمیکند یا به درستی تنظیم نمیشود بنابراین نمیتوانید زمان پخت غذای خود را تنظیم نمایید و این یک مشکل بزرگ است ، در این ویدیو آموزشی به نحوه تنظیم تایمر اجاق گاز پرداخته ایم تا چنانچه گاز شما مشکل زمانبندی داشت بتوانید به راحتی آن را حل کنید.

در نظر داشته باشید که مجموعه آی پی امداد با استفاده از قوانین مشتری مداری و رعایت اصول خدمات در اروپا به تعمیر اجاق گاز شما در محل میپردازد ، بنابراین جهت نیاز به عیب یابی تایمر اجاق گاز یا هر مشکل دیگر کافی است با ما تماس بگیرید یا وارد لینک زیر شوید.

مقالات آموزشی آی پی امداد را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید و در صورت تمایل ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • قرایی 01 اسفند 1402

    با سلام و عرض ادب، ما یک اجاق گاز گرفتیم مارک آلتون الان میخوام ساعتش رو تنظیم کنم. از کدوم قسمت باید تنظیم کنم؟ دفترچه خوندم ولی متوجه نشدم اگه امکانش هست راهنمایی بفرمائید ممنون میشم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 اسفند 1402

      درود، دکمه Clock را پیدا کرده و آن را فشار دهید تا حالت تنظیم ساعت فعال شود. با فشار دادن دکمه بالا، عدد ساعت افزایش و با فشار دادن دکمه پایین کاهش می یابد. سپس دکمه Clock را دوباره فشار دهید تا ذخیره شود.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد