این سوال توسط حسین آبادانی پرسیده شده است

یخچال دوقلو بلومبرگ بخرم یا نه؟

سلام خسته نباشید خدمت کارشناسان تیم خوب آی پی امداد؛ میخواستم چند تا سوال بپرسم که فکر میکنم جوابش برای کاربران دیگر هم مفید باشد خیلی ممنون میشم اگه هرچه سریع تر پاسخ بدید چرا که سریعا من میخواهم یخچال فریزر دوقلو بخرم ۱-آیا یخچال فیریزر بلومبرگ مارک خوبی هست؟ ۲-کمپانیه بلومبرگ چند مدل یخچال دوقلو بیرون داده که در ایران وجود داره؟ ۳-آیا قیمت این یخچال دور و بر ۵۰ میلیون است ۴-آیا درحال حاضر این یخچال فریزر موجود میباشد؟ ۵-عمرمفید(یعنی بدون هیچگونه تعمیر استفاده کنم) این یخچال فریزر چقدر میباشد؟ ۶-آیا واقعا،صادقانه،یخچال فریزر دوقلو بلومبرگ مارک خوب و باکیفیت و مورد اعتماد هست؟ ۷-آیا مارک بهتر و باکیفیت تری در ایران وجود دارد که کیفیت بهتری نسبت به بلومبرگ داشته باشد؟ خسته نباشید عزیزان اگه میشه به این سوالات من صادقانه جواب بدید. باتشکر

24 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 17 آبان 1399

    درود کاربر گرامی، طبق نظر سایر کاربران آی پی امداد و همچنین تکنسین های متخصص تعمیرات یخچال فریزر آی پی امداد، یخچال فریزر دوقلو بلومبرگ کیفیتی رضایت بخش دارد. به طور کلی عمر مفید یخچال فریزر ها 10 سال و نهایتا 15 سال میباشد. بیش از 15 سال اگر بخواهید از یخچال فریزر خود مثل روز اول استفاده کنید و نیاز به تعمیرات پیدا نکنید نیاز مند مراقبت و نگهداری ویژه میباشد. اما در مورد یخچال فریزر های بلومبرگ باید گفت که این محصول در کشور ترکیه مونتاژ میشود. بسیاری از کاربران از عملکرد آن به خصوص انواع ساید بای ساید آن رضایت کامل داشته اند. تنها یک مدل یخچال دوقلو از شرکت بلومبرگ در ایران محبوبیت و فروش بالایی دارد و رنج قیمتی در حدود 41 میلیون تومان دارد. آن هم مدل شماره 9683 میباشد. توصیه ما به شما این است که قبل از هر تصمیمی مقاله جامع یخچال چی بخریم را به طور کامل مطالعه نمایید تا هم با نظرات کارشناسان در رابطه با سایر برند ها آشنا شوید و هم نظرات کاربران آی پی امداد را در این باره بدانید.

1 2

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست