توسط حسین لطیفی مطرح شده

کم بودن پرتاب باد کولرگازی سوپرا

با سلام. من یه کولرگازی پنجره ای ۱۸ هزار سوپرا دارم. زیاد پرتاب باد نداره و هواش زیاد خنک نیست. لوله هاش هم یخ میبنده. به نظرتون دلیل کم بودن پرتاب باد کولرگازی سوپرا چی هست؟

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 04 اردیبهشت 1402

    درود کاربر گرامی، اگر کولرگازی هوای خنک کافی تولید نمی کند و لوله ها یخ می زنند، نشانه ای از مشکل در سیستم مبرد دستگاه می باشد. ممکن است کولر گازی کم مبرد باشد که می تواند باعث یخ زدن کویل خنک کننده و کاهش ظرفیت خنک کنندگی دستگاه شود. همچنین مشکل می تواند از کثیف بودن فیلتر هوا یا گرفتگی کندانسور باشد که می تواند جریان هوا را کاهش دهد و باعث شود که دستگاه کارایی کمتری داشته باشد. برای رفع مشکل ابتدا بخش کندانسور و اواپراتور را به صورت کامل با آب شستشو دهید. اگر همچنان مشکل وجود دارد، لازم است اقدام به شارژ گاز دستگاه خود نمایید. شما می توانید مقاله علت کم شدن پرتاب باد کولرگازی را مطالعه نمایید تا بیشتر با نحوه عیب یابی و رفع این مشکل آشنا شوید. همچنین در صورت نیاز می توانید از خدمات تعمیرات کولرگازی سوپرا در آی پی امداد استفاده نمایید.

  • حسین 08 تیر 1402

    سلام وقت بخیر. کولر گازی ۱۲۰۰۰ هزار برند سوپرا (سرمایشی، گرمایشی) دارم. مشکلش اینه که لوله رفت سرد میباشد و اصلا کولر خنک نمیکند. علتش را میخواستم. ممنونم

      آی پی امداد 08 تیر 1402

      درود، یک بار کندانسور و اواپراتور را به صورت کامل شستشو کرده و سرویس نمایید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد