این سوال توسط صدیقی پرسیده شده است

پمپ تخلیه ماشین لباسشویی چیست؟

با سلام ماشین لباسشویی من آب رو به درستی تخلیه نمیکنه که فهمیدیم مشکل از پمپ تخلیه هست، پمپ تخلیه ماشین لباسشویی چیست و چه کارایی داره؟

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • تحریریه آی پی امداد 01 تیر 1401

    درود کاربر گرامی، پمپ تخلیه ماشین لباسشویی یکی از اصلی ترین قطعات این دستگاه است که وظیفه دارد تا آب را بعد از شستشو و خشک کردن لباس ها تخلیه نماید. در صورت خرابی این پمپ، برنامه شستشو و خشک کردن لباس ها به درستی صورت نمی گیرد. یکی از دلایل خرابی این قطعه نیز گیر کردن اشیا و لوازم ریز مانند دکمه، پرز و .. می باشد که با تمیز کردن یا تعویض پمپ مشکل دستگاه رفع می گردد. پمپ تخلیه یک پروانه دارد که معمولا با گیر پرز لباس ها در پروانه، پمپ کار نمیکند و با تمیز کردن آن مشکل حل میشود. در صورتی که به خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی خود نیاز دارید، با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست