توسط احمدی مطرح شده

چرا لباسشویی اسنوا لباس ها را خشک نمیکند

باسلام کمتر از یک ماه است که لباسشویی اسنوا مدل ۹۴۵۳۷ خریده ام لباسشویی گاهی لباسها را خیس تحویل می‌دهد، طوریکه از آن آب نمیچکد ولی کاملا خیس است و اگر با دست فشار دهیم مقدار اندکی از لباسها آب خارج می‌شود و گاهی هم لباس ها را خشک می‌کند و نمدار تحویل می‌دهد. گاهی هم در مرحله آخر یعنی همان خشک کن تایمر ثابت میماند و لباس ها الکی در دستگاه می‌چرخد و بعضی وقت‌ها با اینکه هنوز عدد تایمر مانده تا تمام شود مثلا روی عدد ۷ است کار دستگاه تمام می‌شود و کلمه end نمایش داده می‌شود از نمایندگی هم آمدند و گفتنددستگاه ایرادی ندارد ولی من همچنان درگیر این مشکلات هستم ممنون میشوم راهنمایی کنید که چرا لباسشویی اسنوا لباس ها را خشک نمیکند؟

5 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 11 خرداد 1401

    درود کاربر گرامی، وقتیکه لباسشویی اسنوای شما لباس ها را خشک نمیکند و خیس تحویل میدهد، صد درصد مشکل دارد. یا مسیر تخلیه مسدوده و آب به درستی تخلیه نمیشه که باید چک نمایید تا پمپ تخلیه گرفتگی نداشته باشد، به پروانه پمپ چیزی گیر نکرده باشد. فیلتر کف را بررسی نمایید تا گرفتگی نداشته باشد. شیلنگ تخلیه مسدود نباشد. سپس باید تاخو موتور و برد الکترونیکی بررسی شود تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید. برای تعمیر لباسشویی اسنوا هم میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

  • احدی 14 خرداد 1401

    ممنون از آنجائیکه لباسها را یکسری خشک میکند و یکسری خشک نمی‌کند احتمال دارد بخاطر نابالانسی یا حجم لباسها باشد ؟ چون اگر مشکلی داشته باشد چرا گاهی لباسها را خشک میکند ؟

      آی پی امداد 16 خرداد 1401

      بله از نابلانس یا تنظیم نبودن پایه کابین است

    ناشناس 22 آبان 1401

    سلام ماشین لباسشویی اسنوا مدل swd 2715 n دارم آبگیری و شستشو رو انجام میده ولی روی خشک کن نمیره و بعد از مدتی خطای UE میده ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

      آی پی امداد 22 آبان 1401

      سلام، هیدروستات، تاخو و پمپ بررسی شود

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد