توسط وطنی مطرح شده

صدای زیاد و لرزش لباسشویی بوش هنگام آبکشی

سلام.یک ماشین لباسشویی بوش دارم،که چند روز پیش کمک فنر و لاستیک دور درب رو عوض کردیم.ولی از آن روز به بعد وقتی لباس ها را داخل ماشین میندازیم(البته به مقدار مناسب لباس میریزم) و روشن میکنیم،هنگام ابکشی و دور تند ماشین،لاستیک بسیار تکان میخورد و ماشین هم صدای زیادی دارد ولی از جایش حرکت نمی کند…در صورتی که ماشین اگر خالی باشد و روی برنامه ابکشی باشد اصلا اون حرکت ها رو نداره.میخواستم بپرسم دلیل صدای زیاد و لرزش لباسشویی بوش هنگام آبکشی از چیه؟

4 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 27 مرداد 1400

    درود کاربر گرامی، علت صدای زیاد و لرزش لباسشویی بوش هنگام آبکشی، مربوط به مشکل در کمک فنرها است و یا پایه ها تراز نیست. حتما از کمک فنرهای با کیفیت استفاده نمایید

  • فرزاد 05 مهر 1400

    سلام احتمالا کمک‌ها با دستگاه سازگار نیست

    جهانشاهی 26 خرداد 1402

    با سلام و عرض ادب، ماشین لباسشویی مدل waw3256Gc دارم که یک ساله که خریدم. از همون ابتدا زمان بالا رفتن و پایین اومدن دور موتور ماشین میلرزه و صدا میده. احساس می کنم دیگ شل شده یا اینکه ثابت نیست خیلی تکون می خوره. اشکال از کجاست؟

      آی پی امداد 26 خرداد 1402

      درود، به هنگام خاموشی دستگاه، آبکش دیگ را با دست کمی تکان دهید. اگر تکان شدیدی دارد، باید شفت دیگ تعمیر شده و کاسه نمد و بلبرینگ تعویض گردد. همچنین لازم است کمک های زیر دیگ را نیز بررسی نمایید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد