این سوال توسط فاطمه جوادزاده پرسیده شده است

علت قرمز شدن چراغ جاروشارژی بوش از چیه؟

سلام وقتتون بخیر، چراغ قرمز جاروشارژی بوش من روشن شده، حتی فکر کردم که شارژش تموم شده و توی شارژ قرار دادم. ولی همچنان وقتی روشنش میکنم، چراغ قرمز روشن میشه و کار نمیکنه. مشکل از کجاست و چه کار باید بکنم؟

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 15 خرداد 1403

    درود کاربر گرامی، زمانی چراغ قرمز جاروشارژی بوش روشن شده و یا شروع به چشمک زدن می کند که دستگاه عملکرد مناسبی نداشته باشد. اگر کیسه یا مخزن پر باشد، فیلترهای جاروبرقی با گرد و غبار و کثیفی مسدود شده باشند یا در لوله ها یا اتصالات گرفتگی وجود داشته باشد، ممکن است چراغ قرمز روشن شود و جاروبرقی از کار بیفتد. در این شرایط برای رفع مشکل لازم است کیسه یا مخزن را خالی و تمیز کرده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید. تمام فیلترها از جمله فیلتر قبل از موتور و فیلتر خروجی را تمیز یا تعویض کنید. تمامی اتصالات و کفی جاروشارژی را نیز به دقت بررسی نمایید که انسداد نداشته باشد. اگر تمامی این موارد را بررسی کردید و دستگاه هنوز کار نمی کند و چراغ آن روشن است، ممکن است مشکل از موتور باشد. از آنجایی که عیب یابی و رفع ایرادات موتور دستگاه تخصصی است، در صورت عدم رفع مشکل برای تعمیر جارو شارژی بوش خود می توانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست