توسط مهرناز مطرح شده

عدم سرما در فریزر ساید فریجیدر

درود برشما وتشکر ازسایت خوب آی پی امداد مخصوصا دراین روزهای سخت و ما شهرستانی ها.تمام سؤالات راخواندم ولی متأسفانه هیچکدام مدل ساید من نبود.ساید فریجیدر گالری mFmodel GLRS269ZC سال ۱۳۸۳ ازنمایندگی خیابان شریعتی تهران خریدم یکماه پیش متوجه شدم زیر قسمت فریزر کمی آب میداد و زود هم خشک می شد، گاهی فقط از جای لک باقیمانده روی سرامیک متوجه میشدم تا اینکه از قسمت جلو آب داد.

در فریزر را باز کردم طبقه اول خامه قنادی نرم شده بود خوشبختانه قسمتهای پایین که گوشت و مرغ بود فریز بودند یخ ها را خالی کردم و همینطور کلیه لوازم یخچال و فریزر صبح سه شنبه تعمیرکار آمدند و گفتند اواپراتور است امتحان کردند اول نصفه یخ زد بعد کامل، و در نتیجه گفتند فن خیلی داغ شده فن راعوض کردند، ولی فن هم سرمای فریزر رابه یخچال منتقل نمیکرد وسرمای یخچال هم کم بود .دستگاه جوش وگاز را اول خالی و بعد پرکردند.

نظرشان این بود که شاید مسیر گرفتگی دارد، ولی الان فن یکسره کارمیکند و دمای یخچال به ۴ رسیده ولی دمای فریزر به -۱۱و گاهی -۱۶می شود ولی ستون بین یخچال و فریزر که درها آنجا بسته میشوند گرم است و امروز که چند بار در یخچال را باز و بست کردم دمای فریزر به-۴رسید .

البته خودساید دماسنج ندارد .تعمیرکار یک دماسنج برای تست گذاشته اند.لطفا”راهنمایی بفرمایید از دوشنبه شب درگیر هستم دراین هوای گرم. سپاسگزارم

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 06 مرداد 1399

    درود کاربر گرامی، مشکل عدم سرما در فریزر ساید فریجیدر شما مربوط به عدم دیفراست، گرفتگی درین فاضلاب و یکسره کار کردن فن میباشد(سوکت فن بررسی شود و در صورت عدم درست شدن اقدام به تعویض نمایید.) در مرحله آخر بررسی نمایید تا به درستی شارژگاز شده باشد. برای تعمیر ساید بای ساید فریجیدر مدل گالری mFmodel GLRS269ZC میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد