توسط مرادی مطرح شده

سخت باز شدن درب یخچال معمولی بوش

سلام و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، یخچال بوش دام که درب آن به سختی باز میشود، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید علت سخت باز شدن درب یخچال معمولی بوش چیست؟

7 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 02 تیر 1399

    درود کاربر گرامی، اگر درب یخچال بوش شما به خوبی باز نمیشود، مشکل از لاستیک دور درب آن است، بررسی نمایید تا لاستیک خرابی نداشته باشد و در صورت مشکل اقدام به تعویض نمایید. برای تعویض لاستیک میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در محل بهره مند شوید.

  • مرادی 02 تیر 1399

    سپاس از پاسخگوییتون ، اما لاستیک رو چک کردیم و همینطور هم یک قسمتی پشت کشوی پایین هست که با چوب پنبه سعی کردیم تمییز کنیم یک مدت خوب شد مجددا سخت باز میشه این حفره ی داخلی راهی هست که از پشت یخچال تمییز بشه فکر کنم تا انتهاش چوب پنبه نمیرسه ؟

      آی پی امداد 03 تیر 1399

      سلام، دقت نمایید که طبق توضیحات شما، فاضلاب یخچال گرفته است و هوا داخل لاستیک میندازه و مانع از راحت باز شدن درب یخچال بوش شما میشود. گرفتگی در قسمت فاضلاب را باز نمایید. مطالعه مقاله نحوه رفع مشکل در فاضلاب یخچال پیشنهاد میشود.

    مرادی 03 تیر 1399

    سلام وقت بخیر ؛ ممنون از اینکه با دقت به سوالات پاسخ میدید، قسمت فاضلاب پشت یخچال هست ؟

    مرادی 03 تیر 1399

    ممنونم الان متوجه شدم که مقاله ای در این خصوص پیشنهاد دادین و من مطالعه کردم باز هم ممنون از سایت بسیار بسیار عالی و مفیدتون

    آی پی امداد 13 آذر 1400

    اگر درب یخچال فریزر یا ساید بای شما سخت باز میشه، نگران نباشید و به مطالعه این مقاله از آی پی امداد بپردازید.

    جعفری 24 مرداد 1401

    علتش اینه که اون سوراخی که پایین داخل یخچال و روی ظرف جا میوه ای هست با یه چیزی کیپ شده ، حتی ممکنه در اثر رطوبت بالا با قارچ کیپ شده باشه ، و اجازه نده که بخارات و یا رطوبت داخل یخچال ازونجا تخلیه بشه و فشار منفی ایجاد میکنه و درب به سختی باز میشه . در این صورت با یه سیم نرم قابل ارتجاع به ضخامت سیم آنتن اون سوراخ رو باز و تمیز کنید و اون ظرف بالای کمپرسور رو هم که پشت یخچاله آبش رو تخلیه کنید .

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد