توسط عادل دریس مطرح شده

خطای vac در یخچال فریزر سامسونگ

با سلام و خسته نباشید و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، دوست عزیز یخچال فریزر سامسونگ دارم مدتی است خود بخود بصورت اتوماتیک بحالت vac میره هی چشمک میزنه و بوقش کلافمون کرده بعد چند ساعت کار کلا حالت vac ثابت مونده، یخچال دربالا شروع به گرم شدن میکنه سنسور یخچال تعویض شد باز همونه سنسور های فریزر و دیفراست هم چک شد ولی موردی نداشت ومشکل عیب یابی نشد لازمه بعرض برسونم ابتدا کار یخجال کمپرسور صدایی ملایم و خوب داره ولی فرداش صدای کمپرسور زیاد میشه انگار خیلی زور میزنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید علت خطای vac در یخچال فریزر سامسونگ چیست؟

4 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 20 مرداد 1399

    درود کاربر گرامی، خطای vacation مربوط به کار کم در دستگاه میباشد که برای رفع مشکل باید به بررسی برد الکترونیکی و موتور بپردازید، در نظر داشته باشید که اگر برد سالم باشد احتمالا مشکل از آمپر کشیدن موتور میباشد. برای استفاده از خدمات یخچال فریزر سامسونگ میتوانید با آی پی امداد در ارتباط باشید.

  • آی پی امداد 13 آذر 1400

    کاربران گرامی، اگر یخچال فریزر سامسونگ ارور میدهد و برای عیب یابی کد خطا نمیدانید چیکار کنید، کلیک کنید و این مقاله جامع از آی پی امداد را مشاهده نمایید.

    مهدی لگزایی 14 بهمن 1401

    سلام خسته نباشی یه علامت رو یخچال اومده VAC باید چیکار کنم راهنمایی کنید ممنون

      آی پی امداد 15 بهمن 1401

      سلام، علامت "VAC" در یخچال سامسونگ مخفف "Vacation Mode" است. در این حالت، برای صرفه جویی در مصرف الکتریسیته در زمانی که یخچال در حال استفاده نیست، دما روی سطح بالاتر و صرفه جویی در مصرف انرژی تنظیم می شود. برای غیرفعال کردن حالت vacation، می توانید این مراحل را دنبال کنید: 1:دکمه های «Power Cool» و «Power Freeze» را به طور همزمان به مدت 3 ثانیه فشار دهید تا صفحه نمایش تغییر کند. 2:یک دقیقه صبر کنید تا دما به حالت عادی برگردد. 3:دکمه "Light" را فشار دهید تا بررسی کنید که آیا حالت تعطیلات خاموش است یا خیر. اگر علامت "VAC" همچنان وجود دارد، سعی کنید یخچال را به مدت 10 دقیقه از برق بکشید، سپس دوباره آن را وصل کنید و ببینید آیا علامت ناپدید می شود یا خیر. اگر علامت ثابت ماند یا با مشکلات دیگری مواجه شدید، بهتر است با آی پی امداد تماس بگیرید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد