زمان شستشوی لباسشویی بست
لباسشویی بست خریدیم که زمان اقتصادیش فقط 19 دقیقه میشوره و اونم خوب نمیشوره و تمامی برنامه هاش دیگه حداقل 3 ساعت طول میکشه تا بشوره که این منجر به آسیب لباس و مصرف برق زیاد میشه. چاره چیه؟
لباسشویی بست خریدیم که زمان اقتصادیش فقط 19 دقیقه میشوره و اونم خوب نمیشوره و تمامی برنامه هاش دیگه حداقل 3 ساعت طول میکشه تا بشوره که این منجر به آسیب لباس و مصرف برق زیاد میشه. چاره چیه؟
درود کاربر گرامی، برنامه شستشوی اقتصادی اگرچه در مدت زمان کمتری لباس ها را شستشو می دهد، اما طی این چرخه شستشو لباس ها به صورت کامل تمیز نشده و تنها جنبه آبکشی دارد. به طور کلی برنامه شستشوی مناسب برای شستشوی انواع لباس ها، برنامه cotton می باشد که می توانید در مدت زمان مناسب لباس ها را به صورت کامل شستشو نمایید که بهتر است از آن استفاده کنید. در صورت نیاز برای تعمیر ماشین لباسشویی بست خود می توانید از تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.
سلام لباس شویی ایکس ویژن ۷کیلویی دارم میخواستم بدونم مثلا ۱ساعت لباس میشوره میتونم دستی تایمشو کم کنم
درود، برنامه های شستشو و زمان آنها به صورت پیش فرض در لباسشویی تعبیه شده است و امکان تغییر آنها وجود ندارد.
سلام میخواستم تایم دقیق همه نوع شست شوی لباسشویی بست رو بدونم اگ امکانش هس. لطف میکنید
سلام لباسشویی بست 7کیلویی خریداری کردم ولی لباسارو میشوره خشک میکنه و دوباره این کارو انجام میده نزدیک دو سه ساعت اینکارو انجام میده و خاموش نمیشه اخرش مجبور شدم لباسا رو بردارم از تو ماشین
درود سمیرا خانم 😌اینکه ماشینت شستشو و خشککردن رو تکرار میکنه و تموم نمیکنه، چندتا دلیل خیلی رایج داره:🔸 ۱. ماشین فکر میکنه هنوز کف یا آب داخل دیگه اگه کف زیاد تولید شده باشه یا سنسور تشخیص کف (یا همون سیستم ضدکف) فعال بشه، دستگاه برنامه رو عقب میندازه و هی دوباره میشوره.🔸 ۲. سنسور سطح آب (هیدروستات) درست سیگنال نمیده اگه هیدروستات گیر کرده باشه، ماشین نمیفهمه آب تخلیه شده و برنامه رو ادامه نمیده → هی میره اول شستشو🔸 ۳. تخلیه کامل انجام نمیشه اگرچه شاید به چشم آب دیده نشه، ولی وقتی پمپ تخلیه ضعیف باشه یا یکم مسیر گرفته باشه، دستگاه مجبور میشه چندبار چرخه رو تکرار کنه.🔸 ۴. برنامهای که انتخاب کردی زمانش طولانیه بعضی برنامهها مثل Cotton Eco یا Baby Care واقعا طولانین و ۲–۳ ساعت طبیعیه، ولی تکرار شستشو غیرعادیه.✔️ راهکار:اول یک بار فقط برنامه Spin/Drain رو اجرا کن ببین تخلیه کامل اتفاق میفته یا نه. مقدار پودر رو نصف کن، مخصوصا اگه پودر آنزیمدار یا قوی استفاده میکنی. اگه دوباره همون مشکل تکرار شد، ۹۰٪ مشکل از هیدروستات یا پمپ تخلیه هست و باید توسط تکنسین آی پی امداد بررسی بشه. 😌
سلام من لباسام اگه میشوره بعد میارم بیرون یه بوی کثیف میاد ازش جریان چیه
درود محمد عزیز 😌بوی بد از لباسها بعد از شستشه نشانه کثیف بودن مخزن، رطوبت مانده یا استفاده نادرست از مواد شوینده است، این کارها رو انجام بده:✅ درب لباسشویی رو بعد از شستشو باز بذار تا کامل خشک بشه، اگر بسته بمونه رطوبت باعث بوی کپک و بدبو میشه ✅ مخزن پودر و جاپودری رو بردار و بشور، باقی مونده مواد شوینده در اونجا باعث بوی نامطبوع میشه ✅ برنامه شستشوی با دمای بالا (حداقل ۶۰ درجه) رو بدون لباس اجرا کن تا دستگاه و لولهها ضدعفونی بشن ✅ از مایع شوینده مناسب استفاده کن و بیش از حد پودر نریز، چون تجمع پودر باعث بوی بد میشه
سلام من لباسشویی بست 7کیلویی خریدم وقتی میزنمش رو الیاف مصنوعی میشوره خشک میکنه دوباره میره از اول مشکل تخلیه ابم نداره رو شستشوی سریع عادیه میشوره خشک میکنه لباس های پشمی هم کند میشوره
درود سیما عزیز 😌مشکلی که میگی از بهم ریختن سیکل برنامه یا تشخیص اشتباه مرحله شستشو توسط دستگاهه 🔍🔹 دلایل: 🧠 ایراد در برد یا هنگ کردن برنامه شستشو ⏱ خرابی تایمر یا گیر کردن روی یک مرحله خاص 🌡 مشکل در سنسور دما یا تشخیص آب داخل دیگ 🚿 نوسان در سطح آب (هیدروستات یا ورودی آب درست عمل نمیکنه) ⚙️ انتخاب اشتباه برنامه یا بهم خوردن تنظیمات دستگاه 🔌 نوسان برق یا ریست شدن ناگهانی وسط کار🛠 راهحل: ✅ یک بار دستگاه رو کامل خاموش کن و از برق بکش (10–15 دقیقه) 🔄 دوباره برنامه رو از اول و فقط روی “شستشوی عادی” تست کن 🚿 مطمئن شو فشار آب یکنواخت و مناسب باشه 🧼 فیلتر تخلیه رو هم یک بار تمیز کن (حتی اگر فکر میکنی مشکلی نداره) ⚠️ اگر فقط روی یک برنامه خاص اینطوریه، احتمال خرابی همون برنامه یا برد هست⚠️ نکته مهم: وقتی لباسشویی وسط کار برمیگرده اول برنامه یا دوباره میشوره، یعنی برد فرمان رو درست نگه نمیداره یا برنامه ریست میشه.👨🔧 برای بررسی تخصصی برد، تایمر و سیستم کنترل لباسشویی بست میتونی از خدمات آیپی امداد کمک بگیری.