توسط مینا اکبری مطرح شده

ریست لباسشویی ایندزیت

سلام امکانش هست راهنمایی کنید چطوری باید ماشین لباسشویی ایندزیت 6 کیلویی رو ریست کنم؟ چه دکمه ای برای ریست لباسشویی ایندزیت وجود داره؟

9 پاسخ به این سوال داده شده
  • تحریریه آی پی امداد 21 خرداد 1401

    درود کاربر گرامی، برای ریست لباسشویی ایندزیت ابتدا دستگاه را خاموش کرده و از برق بکشید. سپس کلیدهای On/Off را یک بار فشار داده و کلید Timer Control را بر روی 0 قرار دهید. مجددا لباسشویی را به برق وصل کرده و دکمه On/Off را فشار دهید. در این حالت چراغ های دستگاه یکبار چشمک می زند. در ادامه مجددا لباسشویی را خاموش کنید و دستگاه را روی یک برنامه شستشو قرار دهید. در نهایت دوباره دستگاه را روشن کنید. در صورت عدم رفع مشکل دستگاه خود جهت تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت با کارشناسان آی پی امداد تماس بگیرید.

  • آی پی امداد 23 خرداد 1401

    کاربران گرامی سوالات خود را در رابطه با نحوه ریست ماشین لباسشویی ایندزیت از همین طریق پرسش نمایید و با کارشناسان آی پی امداد در ارتباط باشید

    مجید آشوری 07 آبان 1401

    لطفا بفرمایید نحوه ریست کردن لباسشویی ایندزیت مدلiwc8108 چگونه است.

    حمید حسینی 29 فروردین 1402

    سلام. لطفا نحوه ریست لباسشویی ایندزیت WIL14 رو آموزش بدید.

      آی پی امداد 29 فروردین 1402

      درود، شما می توانید ماشین لباسشویی خود را از برق جدا کرده و مجددا وصل کنید تا ریست گردد. همچنین می توانید دکمه "شروع/مکث" را روی صفحه کنترل ماشین لباسشویی به مدت 5 تا 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید. با این کار برد کنترل دستگاه ریست می شود.

    سوگند 17 مرداد 1402

    سلام لطفا نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی ایندوزیت مدل‌ iwc8128هم بگید ممنون

      آی پی امداد 17 مرداد 1402

      درود، دکمه reset یا start/pause روی لباسشویی را 3 الی 6 ثانیه نگه دارید. همچنین می توانید یک بار لباسشویی را از برق کشیده و پس از چند دقیقه مجددا وصل کنید.

    محمد مقدم 24 فروردین 1403

    سلام بنده یه ماشین لباسشویی ایندزیت مدل WIE147 دارم. چگونه می توانم ریست فکتوری کنم؟ تو همه جا نوشته تایمر را روی ۰ قرار دهید. این مدل تایمر گردان ندارد. ماشین به محض زدن به برق خطای F9 داده و پس از چند لحظه خطای F3 می دهد و شروع به پر کردن آب و تخلیه همزمان می کند و پس از چند دقیقه قطع شده و خطای F3 بصورت چشمک زن می ماند.

      آی پی امداد 25 فروردین 1403

      درود، ماشین لباسشویی را از برق جدا کرده و دکمه start/pause و دکمه program را همزمان فشار داده و نگه دارید. سپس در حالی که دکمه ها را فشار داده اید، لباسشویی را به برق وصل کنید. پس از حدود 3 ثانیه، دکمه ها را رها کنید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد