توسط سعید ربانی مطرح شده

دکمه express freeze در یخچال ال جی

با سلام دکمه express freeze در یخچال ال جی چه معنایی داره؟ این دکمه باید دائما روی حالت روشن باشه یا مثلا می تونم مدتی معین روشنش کنم و بعد خاموشش کنم؟؟

13 پاسخ به این سوال داده شده
  • تحریریه آی پی امداد 04 اردیبهشت 1401

    درود کاربر گرامی، دکمه express freeze در یخچال ال جی به معنای انجماد سریع مواد غذایی است. این دکمه می تواند با سرعت سرمایش بالا مواد غذایی تازه را منجمد کند. این عملکرد طی 24 ساعت فعال شده و پس از آن به صورت اتوماتیک قطع شده و چراغ آن خاموش می گردد. شما می توانید پیش از گذشت این مدت زمان نیز با فشار دادن این دکمه آن را متوقف نمایید. در صورت نیاز می توانید از خدمات نمایندگی یخچال ال جی در آی پی امداد استفاده کنید.

  • Emad 10 دی 1401

    آیا دکمه express freeze همان دکمه jet freezing یکیست ممنون از راهنمایی شما

      آی پی امداد 10 دی 1401

      سلام، بله

    عاطفه 06 اردیبهشت 1402

    سلام وقت بخیر مدت یک ماه یخساز ال جی و خاموش کردم الان ک روشنش میکنم یخ تولید نمیکنه، و آب از فریزر میریزه لطفا راهنمایی بفرمایید

      آی پی امداد 06 اردیبهشت 1402

      درود، ترمودیسک یا سنسور آب یخساز دچار مشکل شده است و باید تعویض شود.

    مصطفی 01 تیر 1402

    سلام حال شما خداقوت چند روزی هست که یخ از یخچال نمیاد، با اینکه یخ تولید میکنه و وقتی اقدام به گرفتن یخ میکنم، هیچ یخی نمیاد و فقط صدای خرد شدن یخ میاد. علتش چیست؟

      آی پی امداد 01 تیر 1402

      درود، پدال اهرم یخساز یا ساعت تایم یخساز دچار مشکل شده است. همچنین می توانید با استفاده از دکمه زیر یخساز آن را ریست کنید.

    خدایی 24 مرداد 1402

    سلام وقت بخیر من یخچال ال جی درب بالا پایین دارم الان هنوز یکسال نشده ولی دیگه مثل اول داخل یخچال سفیدی بخار سردی نمیگیره اب و اینا خیلی ساعت باید بشه تا خنک بشه و کلا دماش یخ نیس معمولیه دلیلش چی میتونه باشه؟.

      آی پی امداد 25 مرداد 1402

      درود، مشکل می تواند از یخزدایی نکردن یخچال، فن بالای فریزر، گرفتگی درین، خرابی دمپر یا نشت گاز دستگاه باشد که باید هریک از این موارد بررسی شود.

    IDK 13 شهریور 1402

    سلام وقت بخیر... دکمه Express freeze یخچال ما بعد از گذشت مدت کوتاهی به طور خودکار خاموش میشه علتش چیه؟ممنون میشم پاسخ بدید

      آی پی امداد 14 شهریور 1402

      درود، این حالت باعث سرمایش سریع یخچال شده و در نهایت پس از مدتی دستگاه اتومات کرده و خاموش می شود که طبیعی است و مشکلی ندارد.

    میلاد 25 مهر 1402

    با سلام خسته نباشید خدمت شما. یخچال مارکش کرال دکمه express frz مدام خاموش و روشن میشه. مشکلی در صحت کارکرد ندارد ولی این مشکل همراه با صدا به صورت مداوم همراه با چراغش روشن و خاموش میشود. میخواستم بپرسم مشکل از چیست؟ سپاسگذارم

      آی پی امداد 26 مهر 1402

      درود، دوشاخه یخچال را از برق کشیده و پس از چند دقیقه مجددا وصل کنید. همچنین می توانید دکمه ریست روی یخچال را چند ثانیه نگه دارید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد