توسط سمانه ترابی مطرح شده

باز کردن درب اتو پرس

سلام خسته نباشید ، گوشواره طلا افتاده تو اتو پرس ؛ من چیکار کنم بتونم درش بیارم از صفحه بالای اتو ، لطفا راهنمایی بفرمایید.

8 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 29 اردیبهشت 1399

    سلام کاربر گرامی ، برای درآوردن گوشواره یا هر شیء دیگری از داخل اتوپرس ؛ باید ابتدا درب آن را باز نمایید ، برای باز کردن درب اطوپرس مراحل زیر را انجام دهید: 1 : ابتدا جهت ایمنی ، اتو را از برق بکشید. 2 : ولوم های روی اتو را بردارید. 3 : پیچ هایی که داخل ولوم است را باز نمایید. 4 : صفحه زیر اتو پرس دارای 4 بست میباشد ، آنها را به آرامی خارج نمایید. 5 : قبل از برداشتن صفحه ، سیم هایی که به سوکت وصل هستند را خارج نمایید.( حتما از سوکت ها عکس بگیرید تا هنگام نصب مجدد دچار مشکل نشوید.) بعد از اینکه قطعه مورد نظر را از داخل درب اتو خارج نمودید ، همین مراحل را به صورت برعکس برای بستن درب انجام دهید.

  • محبوبه حاج‌ قاسمی 14 شهریور 1402

    با درود و وقت به خیر، قبلا یکبار در بالایی اتو پرسی ام را باز کردم و رسوب داخل لوله‌ها را تمیز کردم و تا مدت زیادی از اتو استفاده کردم. الان بیش از یکسال بود که اتو را روشن نکرده بودم و مجدد خواستم رسوب‌ها را تمیز کنم اما نتونستم در بالایی را باز کنم. در واقع پیچ های دور صفحه را باز کردم اما چون صفحه به قسمت های دیگر متصل است، صفحه جدا نمیشود. خواستم راهنمایی بفرمایید دقیقا باید چه کار کنم؟ با تشکر

      آی پی امداد 14 شهریور 1402

      درود، ولوم ها و اتصالات و پیچ ها را باز کنید تا صفحه خارج شود.

    محبوبه حاج‌قاسمی 14 شهریور 1402

    بله سعی کردم ولوم قفل را باز کنم اما به سمت راست میچرخانم قفل میشه، به سمت چپ می‌چرخانم قفل باز میشه. آیا قلق خاصی دارد که از سرجاش دربیاد؟ ................................................. مورد بعد اینکه پیچ‌های زیر که مابین صفحه بالایی و دسته هستند اصلا جای دست برای باز کردن ندارند. اگر فیلم یا عکسی از نحوه باز کردن ولوم‌ و این پیچها دارید، ممنون میشم لینک بدهید........ یا اینکه با توضیحات بفرمایید که دقیقا چطور ولوم و پیچها را باز کنم. تشکر

    زندی 26 مهر 1402

    سلام وقت بخیر اتو پرس مارشال مدل11100امروز به دستم رسیده از روی دفترچه هر کاری میکنم دستگیره باز نمیشه

      آی پی امداد 26 مهر 1402

      درود، ضامن های روی دسته را رها کنید تا باز شود.

    دهقان 25 آذر 1402

    سلام من اتو پرس مدل ۷۳۰۰ مارشال رو خریدم اما طبق دفترچه وقتی پدال کنار دسته رو پایین میکشم، دسته و صفحه بالایی بلند نمیشه و انگار تو حالت قفل هستش. چکار باید انجام بدم؟

      آی پی امداد 25 آذر 1402

      درود، بلبرینگ و فنر اتوپرس را چک کنید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد