logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

معنی کلمات در اتو

معنی کلمات در اتو
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله معنی کلمات در اتو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

دکمه ها و کلمات بسیار زیادی در اتو وجود دارند که ممکن است شما از بسیاری از آن ها اطلاع نداشته باشید و همین موضوع باعث عدم استفاده از آنها یا استفاده نادرست از تنظیمات اتو می شود. از این رو در این مقاله از آی پی امداد به معنی کلمات در اتو اشاره خواهیم کرد که می تواند به شما در استفاده صحیح از دستگاه کمک کند. در صورتی که اتو بخار خود را به تازگی خریداری کرده اید یا از تنظیمات دستگاه خود اطلاعاتی ندارید، می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

اهمیت اطلاع داشتن از معنی دکمه های اتو

بسیاری از مصرف کنندگان حتی از دکمه های ابتدایی و ساده اطلاع ندارند که بعد از فشردن آن چه اتفاقی قرار است رخ دهد یا با استفاده از آن می توانند به انجام چه کاری بپردازند. اطلاع داشتن از معنی کلمات در اتو به شما کمک می کند تا بتوانید از تمامی قابلیت ها و ویژگی های دستگاه خود نهایت استفاده را کنید. همچنین عدم دانستن تنظیمات اتو بخار می تواند به پارچه شما به هنگام اتوکشی آن آسیب برساند. از این رو لازم است از معنای هریک از دکمه ها و تنظیمات دستگاه خود اطلاع داشته باشید.

اهمیت اطلاع داشتن از معنی دکمه های اتو

معنی کلمات روی اتو بخار

اتو بسته به مدل می تواند دکمه های مختلفی داشته باشد. با این حال، در ادامه به برخی از رایج ترین کلیدها و معانی آنها اشاره خواهیم کرد:

دکمه ها معنای کلمات
On/Off روشن و خاموش کردن اتو
Temperature Control کنترل دما
Min/Max کمترین و بیشترین دمای اتوکشی
Steam Control کنترل بخار
Spray Mist مه پاش
Burst of Steam تولید بخار زیاد
Self-Cleaning خود تمیز شونده
Vertical Steam تولید بخار به صورت عمودی
Auto Shut-Off خاموش شدن خودکار
Eco صرفه جویی در مصرف انرژی
Anti-Drip ضد چکه یا نشت آب از اتو
Precision Steam ایجاد بخار متمرکز
Temperature Lock/Safety Lock قفل ایمنی دما

آشنایی با کاربرد دکمه های اتو

اتو بخارهای مختلف معمولا دارای تنظیمات و دکمه های متنوعی هستند که در ادامه کاربرد هریک از این دکمه ها را بررسی خواهیم کرد:

  • کنترل دما: دکمه مربوط به تنظیم درجه اتو لباس به شما این امکان را می دهد تا بتوانید دمای دستگاه را متناسب با نوع پارچه ننظیم کنید. معمولا بر روی این بخش نمادهایی نظیر min یا max وجود دارد که می تواند دما را به وسیله آنها کم یا زیاد کنید.
  • اسپری مه پاش: این دکمه به هنگام اتو کردن لباس بخار ایجاد می کند تا چین و چروک های روی لباس ها بهتر صاف شوند.
  • دکمه تقویت بخار: این دکمه بخار قدرتمندی را منتشر می کند تا چین و چروک های سرسخت و پارچه هایی که به سختی اتو می شوند را صاف کند.
  • دکمه خود تمیزشونده: با انتخاب این دکمه یک چرخه خودکار تمیز کردن اتو آغاز می شود که می توانید رسوبات معدنی دستگاه را از بین ببرد.
  • خاموش شدن خودکار: برخی از اتوها دارای قابلیت خاموش شدن خودکار هستند که پس از مدت مشخصی از عدم فعالیت دستگاه، آن را به طور خودکار خاموش می کند.
  • صرفه جویی انرژی: برخی از اتوهای حالت صرفه جویی در انرژی دارند که با تنظیم گرما و بخار خروجی، مصرف انرژی را کاهش می دهد.
  • بخار متمرکز: این دکمه می تواند بخار متمرکزی را برای اتو کردن یقه، پلیسه لباس، اطراف دکمه ها و .. ایجاد نماید.
  • تنظیم ضد چکه: این دکمه به جلوگیری از چکیدن یا نشت آب روی پارچه هنگام اتو کردن در دمای پایین‌ کمک می‌ کند.
  • قفل ایمنی دما: با استفاده از این دکمه می توانید از تغییر در تنظیمات دما یا بخار به هنگام استفاده از دستگاه جلوگیری نمایید.

معنای دکمه های تنظیم دما و بخار اتو

بر روی برخی از انواع اتوها می توانید دکمه ها یا تنظیمات خاصی برای انواع پارچه وجود دارد که می توانید تنظیمات دما و بخار را متناسب با جنس پارچه مورد نظر خود انتخاب نمایید. در جدول زیر به بررسی معنای هریک از تنظیمات دمای اتو خواهیم پرداخت:

دکمه نوع پارچه
Cotton پنبه‌ ای
Silk ابریشمی
Wool پشمی
Nylon پلاستیکی
Linen کتان
synth
الیاف مصنوعی

دکمه های تنظیم دما و بخار اتو

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد