توسط عزیزی مطرح شده

نحوه جرم گیری اتو تفال

با سلام خدمت کارشناس آی پی امداد، آیا اتو بخار مخزن دار تفال را میتوان با سرکه جرم گیری کرد؟ در غیر این صورت چگونه باید آن را جرم گیری نمود؟ لطفا نحوه جرم گیری اتو تفال را شرح دهید.

7 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 06 خرداد 1399

    درود کاربر گرامی، نحوه جرم گیری اتو تفال به شرح زیر میباشد: 1 : ابتدا به اندازه نصف استکان محلولی از سرکه و آب آماده نمایید. 2 : درب مخزن را باز نمایید و سپس محلول را داخل آن بریزید. 3 : اتو را روشن نمایید. 4 : هنگامیکه اتو گرم شد، مکرر و پشت سر هم از بخار آن استفاده نمایید. 5 : داخل مخزن آب بریزید و آن را خالی نمایید تا سرکه باقی نماند.

  • م. حاجی رستم 20 فروردین 1402

    سلام و وقت بخیر اتوی بنده قدیمی هست و اون دکمه بخار را نداره چیکار کنم؟ کلا بخارش قطع شده

      آی پی امداد 20 فروردین 1402

      درود، اگر بخار دستگاه شما قطع شده است، می تواند به دلیل تجمع رسوب در اتو باشد که باید رسوب گیری شود. همچنین از آنجایی که اتوی شما قدیمی بوده و قابلیت ایجاد بخار را ندارد، می توانید قبل از اتو کردن، مقداری آب را روی لباس اسپری کنید تا اثری مشابه بخار ایجاد کرده و به رفع چین و چروک لباس ها کمک کند.

    اردشیر 23 مرداد 1402

    سلام. خداقوت. اتویی که از کف رسوب گرفته را چطور تمیز کنم؟ سوراخ های بخار کف اتو منظورمه. رسوبات آب مسدود داره مسدودشون میکنه. ممنون میشم از راهنماییتون.

      آی پی امداد 23 مرداد 1402

      درود، رسوب زدایی از قسمتی که آب را درون اتو می ریزید، انجام می شود. شما می توانید ابتدا جوهر نمک را درون اتو بریزید و اجازه دهید 3 الی 4 دقیقه مانده و کمی تکان دهید و آن را خالی کنید. سپس آب را درون آن بریزید و بگذارید داغ شده و بخار دهد. این کار را چند بار تکرار کنید تا رسبات خارج شود.

    حامد هادیان 18 فروردین 1403

    سلام جرم گیری بخارگر ایستاده هم با آب و سرکه انجام میشه؟

      آی پی امداد 18 فروردین 1403

      درود، بهتر است از جوهر نمک و آب استفاده شود.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد