توسط غلامرضا قادری مطرح شده

باز بودن درب فریزر یخچال الکترواستیل

سلام خسته نباشید و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، درب فریز الکترو استیل شب تا صبح باز مانده و هوا داخل فریز سرد است ولی یخ نمی بنده و آلار هم نمی ده باید چیکار کنم، لطفا راهنمایی بفرمایید که باز بودن درب فریزر یخچال الکترواستیل چه مشکلی به وجود می آورد؟

56 پاسخ به این سوال داده شده
  • نیلا 06 تیر 1402

    سلام وقتتون بخیر درب فریزر الکترو استیل 24ساعت نیمه باز مونده بود دوسه قفسه بالا محتویاتش تقریبا اب شده بود و یخچال هم هیچ اروری ندادصبح نگاه کردم بعضی محتویات نیمه منجمد شدن ولی محتویات قفس بالای هنوز تازست. فقط وقتی در و بستم زود به زود چک میکردم ببینم فریزر سرد میکنه. ،(کلاحدود 7ساعت کامل بسته گذاشتم و باز نکردم) راهنمایی میفرمایید چکار کنم. مشکلی برا فریزر پیش نیومده؟

      آی پی امداد 06 تیر 1402

      درود، 8 الی 10 ساعت نباید به هیچ وجه درب را باز کنید تا فریزر به سرمای مطلوب برسد.

  • حسام 22 تیر 1402

    درب فریزر الکترو استیل حدود 10 ساعت باز مانده بود و طبق گفته شما درب را 12 ساعت باز نکردیم تا سرما به حد معمول برسد. الان یخچال و فریزر درست کار میکنه ولی روی ال ای دی دما منفی 7 و 7 است. این درسته؟

      آی پی امداد 22 تیر 1402

      درود، یک بار دوشاخه یخچال را از برق کشیده و پس از سه دقیقه مجددا به برق وصل کنید. اگر مشکل رفع نشد، سنسور محیطی دچار ایراد شده است.

    فاطمه 13 مرداد 1402

    سلام درب فریزر الکترو استیل چند ساعت باز مانده بود و و الان فریزر صدای بسیار بلندی میدهد...چیکار میتونیم بکنیم مشکل از کجاست

      آی پی امداد 13 مرداد 1402

      درود، مشکل مربوط به فن داخلی فریزر است.

    فاطمه عبدی 13 شهریور 1402

    سلام من ۱۰ ساعت درب فریزرم نیمه باز مونده. الان صدا میده. محتویات داخلشم یکم آب شده. خواهش میکنم راهنماییم کنید چیکار کنم مشکلش حل شه؟

      آی پی امداد 13 شهریور 1402

      درود، 10 الی 12 ساعت درب فریزر را باز نکنید تا سرمای آن به میزان مناسب برسد.

    محمدرضا شامی 06 آبان 1402

    سلام درب یخچال فریزر نیمه باز بود ۱۰ یا ۱۱ ساعت میشه خواهش میکنم من الان چکار کنم

      آی پی امداد 07 آبان 1402

      درود، 10 الی 12 ساعت درب یخچال فریزر را باز نکنید تا به دمای مطلوب رسیده و صدای آن قطع شود.

    مالکی 09 آبان 1402

    سلام وقتتون بخیر ببخشید دیشب تا صبح درب فریزر باز بوده. بعد از صبح هم تا شب اصلا مواد غذایی یخ نزده و آب شده. فریزر رو خاموش و روشن هم کردم. حتی ۸ ساعت هم شده که درب رو باز نکردیم اصلا روی نمایشگر هم چیزی آلارم نمیده در مورد خرابی

      آی پی امداد 10 آبان 1402

      درود، 8 الی 12 ساعت درب فریزر را باز نکنید تا دما به حد مطلوب برسد. اگر پس از گذشت این مدت زمان مشکل رفع نشد، کمپرسور و گاز را بررسی کنید.

    جمشیدی 18 آبان 1402

    سلام ببخشید درب فریزر ۲۴ ساعت باز بوده و با صدای شدید فهمیدیم بازه مواد داخل فریزر یکم اب شده الان بستیم صدای فن کمتر شده ولی در رو باز میکنیم کلا از کار میفته باید چکار کنیم ممنون میشم از راهنماییتون

      آی پی امداد 18 آبان 1402

      درود، تا 12 ساعت درب فریزر را باز نکنید تا به دمای مناسب برسد. اگر فن صدا می دهد، مقداری روغن به میل شفت آن بزنید و سوئیچ درب را نیز چک کنید.

    Mehran 05 بهمن 1402

    سلام درب یخچال بالا الکترواستیل باز مونده از دیشب تا ظهر حالا چی میشه باید چی کار کرد لطفا بگیننننن????

      آی پی امداد 05 بهمن 1402

      درود، درب یخچال را 10 الی 12 ساعت بسته و باز نکنید تا به دمای مطلوب برسد.

    مائده 18 بهمن 1402

    ببخشید یخچالم ۷ فوت الکترواستیل نیم ساعت کمتر درش بازمانده خاموشه الان سوخته که هیچ صدایی نداره؟ میشه بگید چیکار کنم؟ فقط فعلا دوشاخ از برق کشیدم

      آی پی امداد 19 بهمن 1402

      خیر. موتور نسوخته. صبر کنید تا سرما برگرده

    ترکمان 02 اسفند 1402

    با سلام درب فریزرم تقریبا ۸ ساعتی باز بوده باصدایی که از بخچال میومد متوجه شدم و درو بستم درو‌که باز میکنم صدا قطع میشه میبندم دوباره شروع میشه چیکار‌کنم

      آی پی امداد 03 اسفند 1402

      درود، صدایی که می‌شنوید، احتمالاً از موتور یخچال است که برای خنک کردن فضای داخلی یخچال در حال کار کردن است. درب یخچال را ببندید و منتظر بمانید تا موتور یخچال خاموش شود. بعد از خاموش شدن موتور، دوباره درب یخچال را باز کنید و ببینید که صدا قطع شده است یا خیر. اگر صدا قطع نشده است، ممکن است مشکل از فن یخچال باشد. پس از دسترسی به فن، آن را با دست بچرخانید. اگر فن به راحتی می‌چرخد، سالم است. اگر فن به سختی می‌ چرخد یا اصلا نمی‌چرخد، خراب است و باید تعویض شود.

1 2
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد