این سوال توسط سعادتمند پرسیده شده است

علامت دو فلش در ماشین ظرفشویی ال جی

درود، روی نمایشگر ظرفشویی الجی من چراغ یک علامت به شکل دوفلش روشن شده و نمی دونم علت این علامت چیه و چگونه رفع میشه. ممنون میشم راهنمایی کنید.

6 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 20 آبان 1402

    درود کاربر گرامی، یکی از رایج ترین مشکلاتی که معمولا کاربران ماشین ظرفشویی های ال جی با آن مواجه می شوند، روشن شدن چراغ علامت شبیه به فلش رفت و برگشت روی نمایشگر دستگاه است. لازم است بدانید که این علامت مربوط به نمک ظرفشویی است که شبیه به حرف S مخفف Salt یا نمک می باشد. در صورتی که مقدار نمک درون محفظه ظرفشویی شما به اتمام رسیده باشد، این چراغ روشن می شود که به شما اخطار پر کردن ظرف نمک دستگاه را می دهد. شما با مشاهده این علامت لازم است هرچه سریع تر محفظه نمک دستگاه خود را پر نمایید. لازم به ذکر است که نمک در ظرفشویی می تواند باعث بهتر تمیز شدن ظروف شده و از تجمع رسوبات و آهک درون دستگاه نیز جلوگیری نماید. در صورتی که پس از ریختن نمک در محفظ همچنان دستگاه شما اخطار می دهد، جهت رفع ایراد سنسور نمک دستگاه و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی خود می توانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

  • نام 24 آذر 1402

    سلام. ممنون

    eserajzadeh@.com 02 اردیبهشت 1403

    سلام خسته نباشید بعداز اضافه کردن نمک باز هم علامت دو فلش ظااهر میشه و ظروف هم کدر شسته شده علت چیه ممنونم

      آی پی امداد 02 اردیبهشت 1403

      درود، در صورتی که به مقدار کافی نمک و جلادهنده به مخزن اضافه کرده اید و باز هم دستگاه ارور می دهد، احتمالا سنسور تشخیص دهنده نمک یا بوبین پشت مخزن آن دچار مشکل شده است و نمک درون دستگاه وارد نمی شود که باید این موارد بررسی شوند.

    mahsa 15 تیر 1403

    بهتر است نمک رو همینجوری بریزم داخل محفظه یا با آب قاطی کنم بعد بریزیم؟؟؟

      آی پی امداد 16 تیر 1403

      درود، نمک ظرفشویی باید خشک داخل محفظه مخصوص ریخته شده و با آب مخلوط نشود. مخزن دارای دریچه‌ ای است که آب از طریق آن به داخل مخزن نفوذ کرده و نمک را به آرامی حل می‌ کند.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست